Olen käyttänyt Boltia Tallinnassa. Nyt yritän poistaa Bolt tiliä. Ohjeiden mukaan pitää lähettää Boltille tilin poistopyyntö sovelluksen sisäisellä viestillä. Mutta kun sovelluksessa ei ole tällaista ominaisuutta? Olen käynyt kaikki valikot läpi moneen kertaan. Osaako joku auttaa?
Bolt taksisovelluksen tilin poistaminen
6
1340
Vastaukset
- Anonyymi
Sama tilanne täällä, haluan poistaa tilitiedot kokonaan. Löysin kohdan tuki, sieltä kohta miten poistan tilini tms., Kysymys lopuksi "saitko vastauksen kysymykseen" tai jokin vastaava...laitoin "ei" ja siitä aukesi mahdollisuus kirjoittaa viesti Boltille. Katsotaan miten nopeasti viesteihini reagoidaan..
- Anonyymi
Mulle ovat vastanneet saman päivän aikana apissa aloitettuun tsättiin, tosin en ole halunnut poistaa tiliä.
- Anonyymi
Pyysin siis poistamaan maksukortin tiedot, ja nyt kun kirjauduin tilille niin kortin tiedot oli poistettu...mutta tosiaan sitä kohtaa ei varsinaisesti löydy sovelluksesta, josta voisi aloittaa keskustelun itse. Eli sitä ketjun aloittajakin ihmetteli..
- Anonyymi
No onhan se vähän piilossa, mutta kyllähän keskustelun aloitus onnistuu aiemman kommentoijan ohjella.
- Anonyymi
Miksi se pitäisi poistaa? Käytät kuitenkin uudestaan samaa palvelua kun menet Tallinnaan uudelleen 🙂
- Anonyymi
On olemassa vaara että bolt vie rahasi mutta omapa on sekoilusi sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772