Olen käyttänyt Boltia Tallinnassa. Nyt yritän poistaa Bolt tiliä. Ohjeiden mukaan pitää lähettää Boltille tilin poistopyyntö sovelluksen sisäisellä viestillä. Mutta kun sovelluksessa ei ole tällaista ominaisuutta? Olen käynyt kaikki valikot läpi moneen kertaan. Osaako joku auttaa?
Bolt taksisovelluksen tilin poistaminen
6
1278
Vastaukset
- Anonyymi
Sama tilanne täällä, haluan poistaa tilitiedot kokonaan. Löysin kohdan tuki, sieltä kohta miten poistan tilini tms., Kysymys lopuksi "saitko vastauksen kysymykseen" tai jokin vastaava...laitoin "ei" ja siitä aukesi mahdollisuus kirjoittaa viesti Boltille. Katsotaan miten nopeasti viesteihini reagoidaan..
- Anonyymi
Mulle ovat vastanneet saman päivän aikana apissa aloitettuun tsättiin, tosin en ole halunnut poistaa tiliä.
- Anonyymi
Pyysin siis poistamaan maksukortin tiedot, ja nyt kun kirjauduin tilille niin kortin tiedot oli poistettu...mutta tosiaan sitä kohtaa ei varsinaisesti löydy sovelluksesta, josta voisi aloittaa keskustelun itse. Eli sitä ketjun aloittajakin ihmetteli..
- Anonyymi
No onhan se vähän piilossa, mutta kyllähän keskustelun aloitus onnistuu aiemman kommentoijan ohjella.
- Anonyymi
Miksi se pitäisi poistaa? Käytät kuitenkin uudestaan samaa palvelua kun menet Tallinnaan uudelleen 🙂
- Anonyymi
On olemassa vaara että bolt vie rahasi mutta omapa on sekoilusi sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918