Minkälaisia on Kalajoella taxit, puhuuko ne asiakaista niin kuin yleisesti sanotaan.
Kalajoen taxit
12
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne ainakaan kritiikiä kestä.
- Anonyymi
Näin on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on .
Vieläkö ABC:LLÄ juoru lentää, haukutaan toista virmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on .
Hyvää palvelua on saatu
- Anonyymi
Kyllä kestää
- Anonyymi
Farmareita ja muutama paku.
- Anonyymi
Onko tila-autoja?
- Anonyymi
Siihen ammattiin ajautuu nykyisin ne joista ei oikein muuhun ole, ennen kuskit oli todellisia kansan miehiä ja osasivat sopeutua tilanteen mukaan eri asiakkaiden tarpeisiin.
- Anonyymi
Höpsistä, kyllä taksi kuskin ammatti on sen verran vaativaa hommaa, ettei siihen kenestä vain ole.
- Anonyymi
Ei tarvitse paljon osata, kunhan vain osaa rattia kääntää , kadehtia toisia taxi omistajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse paljon osata, kunhan vain osaa rattia kääntää , kadehtia toisia taxi omistajia.
No ei ne kyllä osaakaan, osaisivat edes puhua mutta sekin taito puuttuu suurimmalta osalta, tuntuu että taxeja ajavat nykyisin henkilöt joiden pää ei muuta työtä kestä, palvelu sen mukaista muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586