Helluntailaiset haukkuvat

Anonyymi

Olen kuullut helluntailaisten haukkuvan meikäläistä. Onkos tää jotenkin normaalia heidän toiminnoissaan?

41

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ONKO Teikäläiset muuttaneet Helluntalaiset koiriksi,jotka haukkuvat.
      Ompa teknikka kehittynyt,mihin tässä ollankaan menossa.

• Anonyymi

Kaikilla hellareilla on jotain lääkkeillä hoidettavaa

• Anonyymi

niin juuri. uskotaan satuolentoihin ja satukirjoihin

• Anonyymi

Joo, terveyskeskus ylilääkäri helluntalainen. Lääkkeillä hän hoittoo asiakkaita.
        Toinen tuomari, hää hoitaa lakikirjan kaotta niitä, jotka ei taivu yhteiskunnassa sovittuihin asoihin.
        Sitten virkapolliisi - hää hoitaa järjestystä tuolla pihanpuolella.
        Arkkitehtit, hoitavat rakennuspuolta hellutalaisuudessa - kun arjentöitä tekevät.
        Eli aivan asiallissii hoitojuttuja hoitavat. Et silllllviisii.
        Ajattelitko hakea aaapuva

• Anonyymi

Pimeetä porukkaa

• Anonyymi

Ei haakuta alottajjaa pimmeeksi, jos hää ei vaen hokaa, että lamppu on olemassa
        ja kyssyyyy, et mitteee tarkootat, kun en oekeen ollunna mukana.

• Anonyymi

Minkälaaanen se sellaaanen koera on, että nurkalla ei sanokaan, että vuh, vuh - vaan meeekäläänen , meekäläänen.
      Taijat vettee minua höpölästä. En usko sinnuu...

• Anonyymi

On se. Monilla paikkakunnilla se on seurapiirikerho, ei uskovien kristittyjen yhteisö. Saattavat he aidosti uskossa olla, mutta ihmisen lihallinen puoli tahtoo monella hallita käyttäytymistä. On ihanaa joskus tavata rakkautta säteilevä uskova. Kunpa itse tulisin sellaiseksi. Oletko sinä sellainen? Kärsimyksen kautta voi (kuulemma) kehittää rakkautta.

• Anonyymi

Jeesustelijat on pahimpia kiusaajia ja vastuunvälttelijöitä. Uskon varjolla raiskataan ja tehdään muita rikoksia

• Anonyymi

On täysin normaalia.
      Helluntailaisuus perustuu ylpeydelle ja vihalle.

• Anonyymi

Rauhoitukaapas nyt hyvät ystävät ! Kaikissa suunnissa on Jumalan lapsia ja sitten niitä jotka eivät ole. Jätetään kuitenkin tuomio Jumalalle.

Hyvää päivän jatkoa kaikille !

• Anonyymi

Ketkä ovat meikäläisiä. Jeesus on antanut kristityille tehtävän viedä evankeliumi kaikkialle. Se on tehtävämme.

• Anonyymi

Helluntailaiset on pahimpia kiusaajia

• Anonyymi

sikamaista porukkaa

• Anonyymi

Röh röh!

• Anonyymi

Aloitus on trollaus, josta puuttuu paljon tärkeitä yksityiskohtia.
      Kuka tahansa luterilainen valehtelija voi tehdä tuollaisen aloituksen.

• Anonyymi

Eivät kunnioita toisia ihmisiä

• Anonyymi

Eivät todellakaan.
        Ottavat aina etummaiset sijat, tilanteessa kuin tilanteessa, kuuluu ne heille, tai ei.

Arvokas ja esim. toista tai tuon eri uskoisen henkilön kotia kunnioittava käytös on näille jenkkiuskoisille täysin vierasta.

Aikoinaan mulle tuli pari helluntaiuskoista vierasta, itse en ollut helluntailainen. Kutsuin ruokapöytään ja aloin ojennella tarjoiltavia. Itselleni täysin vieras nainen otti emännän aseman ja käskytti "ensin rukoilemaan". Menin aivan mykäksi. Hän aloitti sitten tekopyhän litaniansa, jossa kiitteli herraansa pöydän antimista ynnä muuta, minun ja minun kotini uskon vastaista touhua, turhaa höpötystä, joka tuskin teki vaikutusta ainakaan Itse siihen Jumalaan, jonka minä tunnen ja joka Itse on ilmoittanut, ettei moisista, tyhjistä sanaluetteloista piittaa.

Kyseessä oli minun kotini. Hän ei kunnioittanut minua, minun uskoani, minun kotiani. Tämä käytös on helluntailaisille tyypillistä. He asettuvat aina etummaiselle sijalle. Eikä tämä ole ainut epäkohtelias ja ylimielinen kokemukseni heistä, pahempaakin olen itse ja monet läheiseni joutuneet heiltä sietämään.

Olen tuntenut elämässäni eri uskoisia ihmisiä (esim. ortodokseja, juutalaisia, myös täysin jumalattomia) ja kunkin kodissa olen käyttäytynyt kunnioittavasti heidän uskoaan kohtaan ja siellä omia näkemyksiäni tarjoamatta. Olen ollut juutalaiselle juutalainen, ortodoksille ortodoksi, jne).

• Anonyymi

Etsippä ateisti ketä kiusaa muita?

• Anonyymi

"... JOKA kiusaa muita."

(Suom. huom.)

• Anonyymi

Vuh vuh

• Anonyymi

>>>"aloitukseen, onko tää normaalia<<<"

helluntailaisuudessa ei mistään muusta niin paljon puhutakaan,
      kuin, toisista ihmisistä , tiedä se .

• Anonyymi

Ole aivan oikeassa ja paljon paskaa puhuvatkin. Faktojen tarkistaminen onkin pahasti pielessä. Varsinkin kun uskotaan 2000v vanhaan myyntiin ja satuolentoon.

• Anonyymi

hulluja nuo helluntailaiset

• Anonyymi

Helluntailaiset haukkuvat ja karavaani kulkee.

• Anonyymi
      01.07.2022 23:26

"Olen kuullut helluntailaisten haukkuvan meikäläistä. Onkos tää jotenkin normaalia heidän toiminnoissaan"?

HellUndDie uskonnon saarnaajat ovat ottaneet omiin nimiinsä
      ns taivaaseen pääsijät.
      Tämä uskolahko tuomitsee siis
      ihmisiä manuaalisesti Helvettiin?

Vaikka itse olen kirkosta eronnut niin aikanaan
      uskonnon tunneilla kerrottiin että:
      pyhä pietari valitsee ne jotka pääsevät taivaaseen
      sekä ketkä joutuvat helvettiin?!

Eli siis Helunat ovat ohittaneen Pyhän Pietarin?
      Lisäksi ne pääsevät : suoraan taivaaseen.
      Niillä ei ole olemassa mitään ns "kiirastulta"??????

• Anonyymi

Mitä pirua, onko näillä hellareilla ohituskaista taivaspankolle. Entäs säntilliset kirkollisveron maksajat ja kolehtihaavin täyttäjät, miten on heidän laitansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pirua, onko näillä hellareilla ohituskaista taivaspankolle. Entäs säntilliset kirkollisveron maksajat ja kolehtihaavin täyttäjät, miten on heidän laitansa?

Moraalitonta porukkaa

• Anonyymi

Jumala ei armahda kiusaajia

• Anonyymi

Joutuu helvetin porteille

• Anonyymi

Kummaa ja sisäsiittoista porukkaa

• Anonyymi

Nynnyä porukkaa. Valehtelevat ja kusettavat minkä kerkeää

• Anonyymi

Helluntailaiset ovat aina pahalla päällä ja haluavat riidellä kaikkien kanssa. Uskon pitäisi olla iloinen asia, mutta sille lahkolle se on kaikkea muuta.

• Anonyymi

Suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaanen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

• Anonyymi

Suurin yksittäinen haukkuja olet sinä. Pelkkää panettelua. Ylläpito ei tee alotuksia

• Anonyymi

vihjaat sie jottain?

• Anonyymi

Olen kuullut.. Kuulopuheita.. Niitä riittää.. Kaikista k u u l o p u h e i s t a voidaan vääntää vaikka minkälaista skeidaa..

• Anonyymi

helluntailaiset uskovat myös kuulopuheet, hölmöläisiä

• Anonyymi

Röh röh

• Anonyymi

vuf vuf

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe