Jos mä voisin, mä kirjoittaisin/sanoisin sulle:
Mulla on kaikki hyvin. On varmaan kaikille paras, et kaikki meni niinkuin meni. Mä oon onnellinen ja mulla on paljon ihania juttuja suunnitteilla. Jotkin unelmat toteutuu, vaikkei kaikki. Sä olit mulle unelmaa, mutta maailma on totta. Paitsi, että sä et oo tyttö vaan mies ja mä nainen.
Hei hei, ole säkin onnellinen.
Ps. Koska kohta joku narisee palstahyvästeistä, tää ei oo sellainen juttu. Asiat selvitettiin irl jo vuosi sitten, mutta minä olen ollut vielä kiinni hänessä. Hän tuskin koskaan minussa. Nyt minäkin olen vapaa.
Mulla on kaikki hyvin
10
657
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vapaus se sittenkin voittaa.
https://www.youtube.com/watch?v=P59U0jFMxxo - Anonyymi
Tällaisia kirjoittavalla ei ole todellakaan kaikki hyvin
- Anonyymi
Luuletko, että sulla menee jotenkin paremmin elämässä kun käyt täällä tarrautumss näihin provoihin jatkuvalla syötöllä ja yrität keinotekoisesti halntaa jotain tuttua ihmistä. Niin läpinäkyvää. Mutta toisilla saattaa jäädä vaikka mitä hampaankoloon kun oma elämä koostuu kostojuonista ja aikuisen naisen keskenkasvuisista leikeistä muuten vain ns frendejä kyräillessään sekä osoittaessa täyttä kiittämättömyyttä niitä kohtaan jotka nostaa ihmisen riekaleet ylös kun on paha olla. Kirjoita noita ajatuksiasi vaikka whatsappryhmääN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että sulla menee jotenkin paremmin elämässä kun käyt täällä tarrautumss näihin provoihin jatkuvalla syötöllä ja yrität keinotekoisesti halntaa jotain tuttua ihmistä. Niin läpinäkyvää. Mutta toisilla saattaa jäädä vaikka mitä hampaankoloon kun oma elämä koostuu kostojuonista ja aikuisen naisen keskenkasvuisista leikeistä muuten vain ns frendejä kyräillessään sekä osoittaessa täyttä kiittämättömyyttä niitä kohtaan jotka nostaa ihmisen riekaleet ylös kun on paha olla. Kirjoita noita ajatuksiasi vaikka whatsappryhmääN
Eikö aloitus ole juuri sitä mistä tulet tähän syyttämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö aloitus ole juuri sitä mistä tulet tähän syyttämään
Paha sanoa kun en ole tuotakaan trollausta kirjoittanut, mutta se on aika helposti sellaiseksi tulkittavissa kun vähän miättii. Ei kannata yrittää pyyhkiä inttämällä pois sitä mitä edellä on kirjoitettu, mutta jääköön mun puolesta tähän jos mitenkään käy.
- Anonyymi
Selvä... Menen jätesäkkiin ja minut voi kärrätä kaatopaikalle.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää sinulle ja koirille kans. Laitan parit puruluut tulemaan ja karvakuivaimen mallia Mark 2. Jotenkin sinä ja koirasi näytätte söpöllä tavalla toisiltanne.
- Anonyymi
Tällä ei ole kellään kaikki hyvin
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Kiva kuulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832