Moikka, onko syksyn valinnat jo tehty?
Eräopaskoulu eerikkilä
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Onko eerikkilään pääsykokeita?
- Anonyymi
Minkä vuoden syksystä on kysymys?
- Anonyymi
Tänäisestä oli kysymys ja sinne oli näemmä vielä paikkoja haussa.
Uutena kysymyksenä, että miten kauempaa tulevat opiskelijat ovat hoitaneet majoituksen ja ruuan? Kuulin, että koulusta saa 6e:lla ruokaa ja majoitus on 60e ilmeisesti per yö 2h huoneessa. Kuulostaa, että ainut vaihtoehto tällä budjetilla on laittaa läheiseen metsään oma teltta, mutta ruuan saaminen epäilyttää, koska ei tiedä voiko ravintolasta ostaa ulospäin ruokaa vai pitääkö syödä koululla. Myöskin vuoden ympäri telttailu koulun lähettyvillä ja aina teltan pakkaaminen ja paikan siirtäminen ovat työlästä. Onko tähän mitään ratkaisua? Saako esim koulun keskelle pihaa laittaa halutessaan teltan? Kiinnostaa kuulla miten muut ovat tämän hoitaneet, jos on oikeasti köyhä ja opintolainan varassa?- Anonyymi
Selvitin niin koulun pihalla ei saa telttailla. Koulu ei myöskään tarjoa majoitusta. Oppilaat ovat itse vuokranneet suhteellisen pitkän matkan päästä majoituksia ja kulkevat kaiketi yhteiskyydillä/autolla koululle. Itse katsastin asumistilannetta alueella ja vaikutti sen verran vaikealta kuviolta, että en lähtenyt hommaan mukaan.
- Anonyymi
Ennakkotehtävä 2022:
Kuvaile tämänhetkistä erä- ja luontoalan osaamistasi?
Mitkä ovat odotuksesi koulutuksesta ja mitä osaamista sinun tulisi hankkia, jotta voit toimia erä- ja luonto-oppaana tulevaisuudessa?
Millaisena erä- ja luonto-oppaana näet itsesi tulevaisuudessa, millaisia palveluja tuottaisit ja kenelle?
Miten hyödyntäisit aiempaa osaamistasi toimiessasi erä- ja luonto-oppaana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735599Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52312Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t31580Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211250Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865