Ostin alkuviikosta kännykällä netistä Crocs ballerinat. Tulivat googlatessa hakutuloksissa kärkipäähän. Sivuston osoite oli www.crocs-suomi.com. Ballerinojen normaalihinta oli melko alhainen (n.25e), muttei niin alhainen, että hälytyskellot olisivat soineet. Olin kyllä vähän yllättynyt, kun "Meistä" -osiossa selkeästi oli vain käännetty englannista suomeen ja oli siis aika tökeröä kieltä. Myös toimitusaika oli oudon pitkä ja postimaksut yllärikorkeat (8.90e), mutta silti jatkoin kaupat loppuun, sillä halusin nopeasti itselleni ko. kengät, joita olin aiemmin kokeillut kaverillani. Plus ne olivat hyvässä tarjouksessakin! Olen paljon tilannut netistä ja kaikki on aina sujunut ongelmitta, joten olin turhan hövelillä otteella liikenteessä.
Hälytyskellot alkoivat kunnolla soida, kun sieltä tuli aika oudosta osoitteesta maksuvahvistus, jonka lopussa teksti "Please note "CREAMYBAR" will be displayed on your credit card statement instead of the website from which you purchased the mentioned product.It's just used for sending bill statement by the seller's payment processor as a tool". Ei kovin uskottavaa, että Crocsin sijaan vastaanottajana jokin Creamybar. Olen sittemmin googlaillut, mutta en löytänyt muiden kokemuksia crocs-suomi.com -sivustoon liittyen enkä creamybaristakaan löytänyt varoituksia.
Facessa pohdin tätä ja selvisi, että eräs kaverini oli myös taannoin langennut ilmeisesti samaisen sivuston huijaamaksi, mutta hän oli kuitenkin saanut rahat takaisin eikä edes ollut tarvinnut lähettää kenkiä takaisin. Jään katsomaan, mitä tapahtuu. Onneksi vain 27e tässä kiinni omia rahojani (alehinta tossuille postitus).
Varokaa Crocs -huijaussivustoa
Anonyymi
0
749
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873846
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891791Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231158Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031097Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251014Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell187915