Kirjoitan sulle sydämestäni

Anonyymi

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta sinuun, enemmän kuin osaat kuvitella. Oi jos pääsisin viereesi hellimään sua! Katsomaan läheltä sitä kauneutta, joka hurmaa minut yhä uudelleen.

Ja muuta romanttista naiselleni. Voih!

84

1952

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin näit tämän naisen viimeksi? Kauniisti kirjoitit. :)

      • Anonyymi

        Kai haluat että se tietty nainen lukee tuon? Kysyin sen takia milloin näitte viimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai haluat että se tietty nainen lukee tuon? Kysyin sen takia milloin näitte viimeksi.

        Saishan se lukea. Jos vaikka lämpenis.

        Aina voi toivoa. Mahdottomia myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saishan se lukea. Jos vaikka lämpenis.

        Aina voi toivoa. Mahdottomia myös.

        No milloin sitten näitte viimeksi? Karsii jo osan kommentoijista pois. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No milloin sitten näitte viimeksi? Karsii jo osan kommentoijista pois. :)

        Perjantaina töissä.
        Sivusta.


      • Anonyymi

        Viimeksi näin 1932 silloin oli kaunista ja sateista olimme molemmat ihan märkiä.
        Kallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai haluat että se tietty nainen lukee tuon? Kysyin sen takia milloin näitte viimeksi.

        En ole vielä tavannut tuota kaipaamaani rakastani. Aattelin että tätä kautta se löytyis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina töissä.
        Sivusta.

        Perjantaina joo, mutta mies ei ollut töissä. Sivusta yllättäen.


    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus jollekin kauniille naiselle 😀

      • Anonyymi

        Joo, ja tämä on vasta kirjoittelua. Annahan kun pääsen sen naisen viereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja tämä on vasta kirjoittelua. Annahan kun pääsen sen naisen viereen.

        Kelle menee M?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle menee M?

        Paholainen modena.


    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus jollekkin tärkeälle.

      • Anonyymi

        Hän on tärkeä. Elämäni aurinko, siltikin vaikka on vähän toivoa ja paljon torjuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tärkeä. Elämäni aurinko, siltikin vaikka on vähän toivoa ja paljon torjuntaa.

        Onko nainen torjunut sinut aloittaja mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nainen torjunut sinut aloittaja mies?

        Tai aloittaja nainen


    • Anonyymi

      Millaiseen suhteeseen?

    • Anonyymi

      Onko pahakin panetus jo?

      • Anonyymi

        Kyllå on, mutta,se hoituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllå on, mutta,se hoituu.

        Luulis viikonlopun aikana hoituneen jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis viikonlopun aikana hoituneen jo?

        No hoitui mutta vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hoitui mutta vieläkin.

        Aikamoinen pelimies, kirjoittaa toiselle leperrellen ja paneskelee kuitenkin muita😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen pelimies, kirjoittaa toiselle leperrellen ja paneskelee kuitenkin muita😳

        Tai hoitaa sen itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai hoitaa sen itse

        Katselitko minua samalla, mitä tein?💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselitko minua samalla, mitä tein?💋

        Vanhaa Jallua kattelin, sitä ennen naapurin 16 vee misua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa Jallua kattelin, sitä ennen naapurin 16 vee misua

        Tämä ei ole kyllä aloittajan kommentti. Tai hänellä 2-suuntainen mielialahäiriö.


    • Anonyymi

      En oikein pysty luottamaan näihin sanoihin.

    • Anonyymi

      Työkkäri ei kertonutkaan kuin laista.

    • Anonyymi

      Kaunis oli kirjoitus mutta taidat vain leikkiä. Sanot toiveesi suoraan naiselle, jos olet tosissasi.

    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitat. Milloin kerrot nämä naisellesi? irl-

    • Anonyymi

      Naiselta naiselle, kukaan mies ei tollasta kirjota. Että turha kostuttaa housujaan jollei naiset kiinnosta 😅

      • Anonyymi

        Aika suppea on kokemus jos on kuvitelma etteikö miehetkin voi kirjoittaa kauniisti. Tuo miten kukakin kirjoittaa on kiinni persoonasta ei sukupuolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika suppea on kokemus jos on kuvitelma etteikö miehetkin voi kirjoittaa kauniisti. Tuo miten kukakin kirjoittaa on kiinni persoonasta ei sukupuolesta.

        Suppea tai ei, mutta harvassa on miehet ku voihkii ja oihkii tekstissään. Mut se on mun käsitys. Saat pitää omas ja huokailla jos haluut. Neitimäinen kirjotus kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suppea tai ei, mutta harvassa on miehet ku voihkii ja oihkii tekstissään. Mut se on mun käsitys. Saat pitää omas ja huokailla jos haluut. Neitimäinen kirjotus kuitenkin.

        Kyllä miehissäkin on aarteita. Niitä vain ei riitä kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehissäkin on aarteita. Niitä vain ei riitä kaikille.

        Just niin, ei niitä kaikille riitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin, ei niitä kaikille riitä!

        Riittäisi edes minulle :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehissäkin on aarteita. Niitä vain ei riitä kaikille.

        Täytyy sanoo kyllä, et neitimäinen mies ei oo mulle aarre.


    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus, ellei sitten ollut vain vitsi. Tämä tekee minut kuitenkin samalla surulliseksi. Surulliseksi ja haikeaksi, kun tiedän ettei se minun omien tunteideni kohde ajattele näin minusta. Olisin niin onnellinen, jos ajattelisi.

    • Anonyymi

      Ruskeasilämäiselle tummalle taskuraketille, tiimalasivartaloineen. Voih. ❤️

      • Anonyymi

        Ok. Olen ruskeasilmäinen ns. taskuraketti. Kerro lisää? Minkäväriset silmät sinulla?


      • Anonyymi

        Inhoan tuota taskuraketti sanaa. Keksi jotain muuta kiitos.


    • Anonyymi

      Kuvaile tätä naista?

    • Anonyymi

      Kunpa joskus tapaisin jonkun, joka ajattelisi minusta noin ja joka kaipaa pitkäaikaista parisuhdetta. <3

      • Anonyymi

        Kerro kerro

        Että tiedän tään olevan SULTA

        Kulta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kerro

        Että tiedän tään olevan SULTA

        Kulta !

        En ole ap:n mainitsema ruskeasilmäinen, vaikka brunetti olenkin. Väri on nimittäin vihertävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap:n mainitsema ruskeasilmäinen, vaikka brunetti olenkin. Väri on nimittäin vihertävä.

        Hänellä ei ole ruskeita silmiä. t ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä ei ole ruskeita silmiä. t ap.

        Minkä väriset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset?

        Ja oli ruskea peräreikäkin.
        Börjesi


    • Anonyymi

      Onks ne kohnot prideläiset tullut sieltä marssilla jo.

      • Anonyymi

        Miksi olet niin homovastainen? Ihan samahan se on, mitä ihmiset tekevät makuuhuoneissaan ja kenen kanssa? Olen itsekin ollut pridessä ja kivaa oli. Miksi ei voisi vain hymyillä ja antaa kaikkien kukkien kukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet niin homovastainen? Ihan samahan se on, mitä ihmiset tekevät makuuhuoneissaan ja kenen kanssa? Olen itsekin ollut pridessä ja kivaa oli. Miksi ei voisi vain hymyillä ja antaa kaikkien kukkien kukkia.

        Saavat ne kukkiakin, mutta tekemissä ei tartte olla.


    • Anonyymi

      Se on kyllä tosinpäin jos normaaleista puhutaan.

    • Anonyymi

      Eihän asia minulle kuulu.

    • Anonyymi

      Ihanaa on se tunne kun ei vielä ole päässyt lähelle.

      • Anonyymi

        Luulen, että sekä silloin että jälkeen myös.


    • Anonyymi

      Hop

      • Anonyymi

        Toivottavasti tuut vielä joskus


    • Anonyymi

      Oletko siis valmis jakamaan minut?

    • Anonyymi

      Raikkaus on kamalaa viikonkin syömättä.

    • Anonyymi

      Ihana!

    • Anonyymi

      Haluaisin niin paljon tutustua häneen sellaisena kuin hän on. Juuri tuo, koska tietää, miksi se on tärkeää!

      • Anonyymi

        On vuosia jo vierinyt siitä, kun viimeksi tapailimme oli kuuma 1932 kesä ja sinä niin ihanasti minulle hymyilit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vuosia jo vierinyt siitä, kun viimeksi tapailimme oli kuuma 1932 kesä ja sinä niin ihanasti minulle hymyilit.

        vietin hautajaisiasi pappa viime kesänä. Palasit sitten kummitteleen s24 👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vietin hautajaisiasi pappa viime kesänä. Palasit sitten kummitteleen s24 👻

        Täällä olen elävien nähtävillä ja muistelen ihanaa hymyäsi, että lahkeessa tuntuu.
        Harmittelen vielä sitä, kun sinua enempi kiinnosti veljeni Erkki joka on jo siirtynyt tuonpuoleiseen.
        Olet aina minun muruseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olen elävien nähtävillä ja muistelen ihanaa hymyäsi, että lahkeessa tuntuu.
        Harmittelen vielä sitä, kun sinua enempi kiinnosti veljeni Erkki joka on jo siirtynyt tuonpuoleiseen.
        Olet aina minun muruseni.

        Mitä teetkään minulle ihanuus, menen sinusta ja edesmenneestä Erkistäkin täysin sekaisin. Aih 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teetkään minulle ihanuus, menen sinusta ja edesmenneestä Erkistäkin täysin sekaisin. Aih 😍

        Näin sinusta Olga unta olit vieressäni minä suutelin varpaitasi samoin mitä silloin, kun kohtasimme kesällä 1932 Viipurissa. Muistatko sinä enää sitä ihanuutta ja rakkautta mikä meidät silloin valtasi ?
        Kallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sinusta Olga unta olit vieressäni minä suutelin varpaitasi samoin mitä silloin, kun kohtasimme kesällä 1932 Viipurissa. Muistatko sinä enää sitä ihanuutta ja rakkautta mikä meidät silloin valtasi ?
        Kallesi.

        Unta olen nähnyt minäkin tuosta satumaisesta kohtaamisestamme.
        Muistoissani on Monrepos huvimajoineen, polkuineen ja notkelmineen. Olimme nuoria, ruusujen vieno tuoksu huumasi päätä ja vatsaani kipristeli perhosten parvi johdattaessasi minut hämärään huvimajaan. Muistan, miten asetit minut puiselle penkille istumaan ja kehotit sulkemaan silmäni. Tunsin, miten laskeuduit huulillasi hitaasti polvelleni ja siitä jatkoit alas pitkin jalkaani suudellen ja lämpimästi koskettaen. Riisuit punaiset remmikenkäni ja suutelit varpaitani. Lupasit, että olisit minun joskus kokonaan.
        En koskaan unohda sitä hetkeä Kalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unta olen nähnyt minäkin tuosta satumaisesta kohtaamisestamme.
        Muistoissani on Monrepos huvimajoineen, polkuineen ja notkelmineen. Olimme nuoria, ruusujen vieno tuoksu huumasi päätä ja vatsaani kipristeli perhosten parvi johdattaessasi minut hämärään huvimajaan. Muistan, miten asetit minut puiselle penkille istumaan ja kehotit sulkemaan silmäni. Tunsin, miten laskeuduit huulillasi hitaasti polvelleni ja siitä jatkoit alas pitkin jalkaani suudellen ja lämpimästi koskettaen. Riisuit punaiset remmikenkäni ja suutelit varpaitani. Lupasit, että olisit minun joskus kokonaan.
        En koskaan unohda sitä hetkeä Kalle!

        Kiitän sanoistasi rakkaani, poskillani karpalot vierivät lakkaamattomasti, kun sinua ajattelen. Uneksin sinusta, näen kasvosi joita suudelen. Tulet syliini tunnen vartalosi painautuvan minua vasten ihanasti aivan kuin silloin, kun olimme Monrepossa huvimajassa.
        Silloin Viipurissa teimme unohdumattoman retken, olimme rakastuneita joka ei ole sammunut vaan hehkuu edelleen, vaikka toista emme näe silti lämpö kestää.
        Muistatko vielä sen, kun ostin sinulle Viipurin vesirinkeleitä ?
        Olen sinun venkula Kallesi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän sanoistasi rakkaani, poskillani karpalot vierivät lakkaamattomasti, kun sinua ajattelen. Uneksin sinusta, näen kasvosi joita suudelen. Tulet syliini tunnen vartalosi painautuvan minua vasten ihanasti aivan kuin silloin, kun olimme Monrepossa huvimajassa.
        Silloin Viipurissa teimme unohdumattoman retken, olimme rakastuneita joka ei ole sammunut vaan hehkuu edelleen, vaikka toista emme näe silti lämpö kestää.
        Muistatko vielä sen, kun ostin sinulle Viipurin vesirinkeleitä ?
        Olen sinun venkula Kallesi !

        Ihana

        Ookko mun Kalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana

        Ookko mun Kalle

        Oon siun ikkuisesti, väliimme ei ehdi kukaan !
        Kallesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siun ikkuisesti, väliimme ei ehdi kukaan !
        Kallesi

        Hah, aikas venkula olet Kalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, aikas venkula olet Kalle

        Kiitos rakas Olga huomiostasi ja kiitän kohtaloa joka toi sinut takaisin ilokseni.
        Voin vain hämmentyä sitä vaistoa ja samaa aallonpituutta, vaistoa ja miten toinen lukee samoja ajatuksia.
        Odotan sitä hetkeä milloin omenankukkasi aukeaa ja tunnen rakkauden tuoksun ympärilläni.
        Olen onnesta sekaisin ja hymyilen sinusta rakas Olgani.
        Kallesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas Olga huomiostasi ja kiitän kohtaloa joka toi sinut takaisin ilokseni.
        Voin vain hämmentyä sitä vaistoa ja samaa aallonpituutta, vaistoa ja miten toinen lukee samoja ajatuksia.
        Odotan sitä hetkeä milloin omenankukkasi aukeaa ja tunnen rakkauden tuoksun ympärilläni.
        Olen onnesta sekaisin ja hymyilen sinusta rakas Olgani.
        Kallesi

        ” Istuimme hetken yhdessä
        Ja avaruus katsoi meitä
        Ja ulkona kesäyö
        Satoi kasvoille kyyneleitä”


    • Anonyymi

      Ihan kiva alotus tolleen vitsinä kaikessa epäaitoudessaan. Tuo lopun voih paljasti sen. Mä en ite muuten tykkää siitä, että ihmisten tunteilla tehdään pilaa.

      • Anonyymi

        Kille - Kalle

        Se on kilpparin nimi

        Taidat muistuttaa

        Elävät pitkään


    • Kaunis kirjoitus! Hän varmaan antaisi kuulla tuon ihan oikeastikin! Täällä valuu sivullisten korville.

      On hassua, että kun joku kirjoittaa täällä kauniita sanoja ja tarjoaa hyväksyntää, hellyyttä ja rakkautta, täällä aina kuoro on leimaamassa kirjoittajan epäaidoksi, trolliksi, pelaajaksi ja ties miksi muuksi. Maailmassa on olemassa myös hyviä aitoja ihmisiä! He eivät ole ehkä virheettömiä, mutta silti sitä mitä sanovat.

      En tiedä aiheuttaako katkeruus, kateus vai kyynisyys sen, että kaikki kauniit kukat pitää repiä juurineen maasta? Jos ei minulla ole, ei muillakaan siten voi eikä saa olla. Kauniit kukat ilahduttavat meitä muita, vaikka oma romanttinen rakkaus olisikin lepovaiheessa tai nupullaan odottamassa otollista hetkeä. En ymmärtää miksi kauneuden kimppuun pitää hyökätä? Jos oma psyyke ei kestä rakkauden vajetta, kannattaa harkita mitä itse lukee ja mitä ohittaa suosiolla. Rakkaus on kaunista, vaikka se ei saavuta täyttymystään.

      • Anonyymi

        Kiitos sulle kauniista palautteesta! Ilo lukea tälläista tekstiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sulle kauniista palautteesta! Ilo lukea tälläista tekstiä.

        Kiitos itsellesi kauniista sanoista. 😊 Niityllä kasvavat kauniit kukat ilahduttaa ohikulkijaa, vaikka kukkia ei omaan maljakkoon saisi kerättyä.


    • Anonyymi

      Olga oletko enää täällä vaiko siirtynyt tuonpuoleiseen ihanuuteen luokse Erkin ?

      • Anonyymi

        Täällä olen ja sinua armahin Kalleni kaipailinkin jo. Vesirinkelit, kuinka voisin unhoittaa kun yhdessä niistä nautttiin ja sain samalla katsoa silmiesi välkettä, jota ei aika muistoissani ole haalentanut. Kun katseesi hetkiseksi herpaantui silmistäni ja näin sivusilmällä ah, niin lumoutuneen, mietiskelevän ilmeesi kun haeskelit hetken sanoja, Kalleseni otin yhden rinkilöistä muistoksi. Jotta emme söisi niitä kaikkia. Tunsin kuinka koetimme pitkittää aikaa kaikin keinoin. Tunsitkohan tuolloin samaa taianomaista ajan pysähtymistä? Näitköhän välkkeen sinisilmissäni, kun nojauduin vähän lähemmäksi sinua ja nostin toisen jalan vienosti toisen päälle ja punainen remmikenkä pääsi kauniisti esille. Tunsin tuolloin, että jotain suurta liikahti sydämessäni. Sinä hetkenä asetuit sinne asumaan.
        Voi Kalle, Erkki ei merkinnyt minulle romanttisessa mielessä mitään. Sydämmeeni ei koskaan mahtunut muita sinun jälkeesi. Rakastuin kyllä syvästi tuohon hupsuun sydäntä liihottavaan puoleesikin.
        Muistan hennon mutta oi niin miehisen tuoksusi iäti, kun istuimme huvimajassa vieretysten ja sain rinkeleitä herkutellessani hengittää sinua ohikiitävän hetken.
        Silmäni loistavat kirkkaammin kuin valot Moskovan, kun mietteissäni palaan noihin hetkiin.
        Vaikka vesirinkelit olivat arvokasta herkkua tuolloin, rohkenin kuivattaa yhden niistä muistoksi. Olen iloinen että tein niin, onhan se harvinaisesti ainokainen arvokkaampi syötävä tuolla tavalla, muistona armaastani.
        Tapaamisestamme asti olen päivittäin kuunnellut Leif Wagerin romanssia ja omistanut laulun tuohon hetkiseemme. Muistanetko vielä, kun hyräilit sitä huvimajan hämärässä ja suuteloit kättäni hymnin jälkeen. Äänesi punoi lähtemättömät säikeet sieluuni silloin. Olen useasti miettinyt kuinka mukavaa aikaa se oli kalleimpain.

        Kainoin ja alati kaipaavin terveisin, Olgasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olen ja sinua armahin Kalleni kaipailinkin jo. Vesirinkelit, kuinka voisin unhoittaa kun yhdessä niistä nautttiin ja sain samalla katsoa silmiesi välkettä, jota ei aika muistoissani ole haalentanut. Kun katseesi hetkiseksi herpaantui silmistäni ja näin sivusilmällä ah, niin lumoutuneen, mietiskelevän ilmeesi kun haeskelit hetken sanoja, Kalleseni otin yhden rinkilöistä muistoksi. Jotta emme söisi niitä kaikkia. Tunsin kuinka koetimme pitkittää aikaa kaikin keinoin. Tunsitkohan tuolloin samaa taianomaista ajan pysähtymistä? Näitköhän välkkeen sinisilmissäni, kun nojauduin vähän lähemmäksi sinua ja nostin toisen jalan vienosti toisen päälle ja punainen remmikenkä pääsi kauniisti esille. Tunsin tuolloin, että jotain suurta liikahti sydämessäni. Sinä hetkenä asetuit sinne asumaan.
        Voi Kalle, Erkki ei merkinnyt minulle romanttisessa mielessä mitään. Sydämmeeni ei koskaan mahtunut muita sinun jälkeesi. Rakastuin kyllä syvästi tuohon hupsuun sydäntä liihottavaan puoleesikin.
        Muistan hennon mutta oi niin miehisen tuoksusi iäti, kun istuimme huvimajassa vieretysten ja sain rinkeleitä herkutellessani hengittää sinua ohikiitävän hetken.
        Silmäni loistavat kirkkaammin kuin valot Moskovan, kun mietteissäni palaan noihin hetkiin.
        Vaikka vesirinkelit olivat arvokasta herkkua tuolloin, rohkenin kuivattaa yhden niistä muistoksi. Olen iloinen että tein niin, onhan se harvinaisesti ainokainen arvokkaampi syötävä tuolla tavalla, muistona armaastani.
        Tapaamisestamme asti olen päivittäin kuunnellut Leif Wagerin romanssia ja omistanut laulun tuohon hetkiseemme. Muistanetko vielä, kun hyräilit sitä huvimajan hämärässä ja suuteloit kättäni hymnin jälkeen. Äänesi punoi lähtemättömät säikeet sieluuni silloin. Olen useasti miettinyt kuinka mukavaa aikaa se oli kalleimpain.

        Kainoin ja alati kaipaavin terveisin, Olgasi.

        Kiitos rakas Olga kauniista kirjeestäsi joka sai sydämmeni hiippaläpät läpättämään kuin silloin Viipurissa, kun nostit kauniin sääresi toisen päälle ja pitsiset nimettömäsi vilahtivat nästisti siinä. Muistelen sitäkin miten nautiskelimme vesirinkeleitä ja ostamaani limonadia, olimme ihastuneita toisiimme, minä jopa rohkenin ottaa sinua kädestä ja suudella kämmentäsi. Istuimme pitkään huvimajassa minä kerroin sinulle miten olin pestautunut höyryhinaaja Hallaan lämmittäjän apupojaksi vaikka työ oli rankkaa ja hikistäkin, mutta pääsi näkemään enempi maailmaa.
        Kiitän enkeleitä siitä, että edelleenkin olen päihtynyt sinusta eikä tielleni ole tullut toista niin ihanaa ja kaunista mitä sinä rakas Olga olet minulle.
        Minulla on vielä tallella sinulta jäänyt ja puoliksi syöty vesirinkeli siinä on raita punaista huulipunaasi jota suutelen joka ilta menessäni ikävissäni yksinäisenä nukkumaan ja unessa näen sinut ja me suudelemme ikuisesti siellä huvimajassamme.
        Olga minä rakastan sinua, olet aina minulle suloisin eikä sitä kaipuuta ja onnea sammuta mikään maailmassa.
        Kallesi.


    • Anonyymi

      Kiitos ihana kirjoitus 😘🥰🔥❤️😌🙃 Oot uskomaton kirjottelija 😅😁🥰

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe