BMW kuskit kokoontuivat jokavuotiseen Pride tapahtumaansa Kalajoella ja poliisi törmäsi niin moneen rattijuoppoon ettei resurssit riittäneet kuljettamaan niitä putkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bbecd775-9037-4891-9a4e-1ebd5bf12ad7
Bimmer-pride menossa - poliisi keskeytti puhallusratsian, koska rattijuoppoja oli liikaa
9
114
Vastaukset
- Anonyymi
Aiva helvetin naurettavaa porukkaa.. Leikitään viikonloppu isin ostamilla autoilla ja lopuksi kortti hyllylle RATTIJUOPUMUKSESTA! saatanan apinat kasvakaa aikuisiksi!
- Anonyymi
Tuota automerkkiä on syytä varoa, onneksi niistä osa on jo poistunut metsähallituksen puolelle, sinne ne kuuluvatkin, ja hyvä niin.
- Anonyymi
Älyttömän huonolaatuinen auto. Voimalinja ja muotoilu vielä jotenkin menettelee, mutta koritekniikka aivan ala-arvoista. Käytetyt materiaalit pilaantuvat kymmenessä vuodessa.
- Anonyymi
Kerropa lisää: minulla on 18 v. vanha 520 enkä ole ihan tuollaista havainnut. Muovia BMW kyllä suosii roimasti.
- Anonyymi
Olikohan se juuri tuo tapahtuma vuosia sitten josta BMW:llä lähtenyt rattijuoppo ajoi poliisin kuoliaaksi kälviällä?
- Anonyymi
Joo, oli nimenomaan BMW kokoontumisen yhteydessä sekin
- Anonyymi
Hiirulaisten tapahtuma, jossa palvotaan huonoa liikennekäytöstä.
- Anonyymi
Bmwhönöjen joukossa tyhmyys tiivistyy.
- Anonyymi
Siinä ois tullu rahaa valtion kassaan rattijuopoilta nyt vissiin tuli liian paljon tuttuja niin keskeyttetiin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089