Tarvitsen lainaa 2000 euroa.Ehdota kuukausi lyhennys summaa joka sopis sulle.
Tarvitsen lainaa
Anonyymi
18982
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
Vastaukset 18
Vanhimmat
3500. Toisaalta kysy pankista.
4000 €/kk on sopiva lyhennys, olen kohtuullinen, joten vuoden lyhennykset riittävät...
Minulle sopisi 2000 euroa 12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Vuosikorko olisi 7 prosenttia. Näin ollen kuukausieräksi tulisi 173,05 euroa, lainan kokonaishinta yhteensä 2076,60 euroa. Sopimuksen voimme tehdä sähköpostitse, reilusti kasvokkain tai anonyymisti tällä palstalla. Laina on luonnollisesti vakuudeton, koska korko on noin korkea.
Laitappa viestiä [email protected]
Puhuttiin vaimon kanssa, että ei lainatakaan. Pankeilla on lainaamista varten valmiit rutiinit, ja ne kestävät luottotappiot paremmin.
No voi.Pankeilla on niin suuret korot.
Pankkia halvemmalla saa tuskin mistään lainaa.
Hyvä+esimerkki+riskistä+ja+sen+rahaksi+muuttamisesta.
lainaat+2000€+ja+mahdollisuus+saada+pääoma+takaisin+on+n.+30%+(hyvällä+tuurilla).
76,60€+on+aika+pieni+summa+valtavasta+riskistä.
Tuolla+summalla+en+lainaisi+vaikka+olisi+100%+varmuus+takaisinmaksusta+(hyvät+takuut).
Osuuspankissa 2000 euron laina 12 kuukaudeksi maksaisi 158 euroa, ja siinä on mukana kaikki korot ynnä laskutusmaksut sun muut. Eihän tuo hinta tee kuin 13,17 euroa/kk. Luulen että muissa pankeissa hinta on samaa luokkaa.
Minä tarvitsen laina 20000 euroa voi maksaa 12 kk aika
77€ korkoa on liian vähän. Toisaalta 2000€ pääoma on iso. Tuo 2000€ pääoma kertoo ettei aloittaja ymmärrä pyyntönsä merkitystä.
Tuossa on vituniso riski.
Ja ajattelit, että joku lainaa tuntemattiomalle? Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
Kelpaa minullekkin.
Toivottavasti kukaan ei lainaa=anna 2000 e. Pankit on sitä varten. Epätoivoisille on myös pikavippejä.
Aloittajan kaltaiselle ihmiselle pieni neuvo!
Mene verkkopankkiisi, en tiedä onnistuuko ihan kännykällä, mutta tietokoneella selaimessa onnistuu!
1. Mene verkkopankkiin tai mobiiliin.
2. Avaa itsellesi uusi erilinen tili jota et käytä! Tähän sopii myös mahdollinen omissa nimissäsi oleva toisessa pankissa oleva tili.
3. Siirrä kerran kuussa esim. 50€ sinne toiselle tilille. 50€X12=600€ ja kahdessa vuodessa 1200€ ja neljässä 2400€ kympin lisällä summa on eri ja sitä rataa!
Itse säästin reilu 10v sitten keinolla vähän enemmän vuoden aikana ja omassa pankissa pankkineuvoja nosti hattua ja sanoi, että:" kaikkea on nähnyt ja kuullut, mutta tämä puuttui"
Eli meinaat että pankkineiti ei ole aikasemmin kuullut kuukausi säästämiestä?
Joku30-50e ois varmaa ihan passeli
Ai mihin ois passeli?