Tarvitsen lainaa

Anonyymi

Tarvitsen lainaa 2000 euroa.Ehdota kuukausi lyhennys summaa joka sopis sulle.

18

704

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      3500. Toisaalta kysy pankista.

    • Anonyymi

      4000 €/kk on sopiva lyhennys, olen kohtuullinen, joten vuoden lyhennykset riittävät...

    • Anonyymi

      Minulle sopisi 2000 euroa 12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Vuosikorko olisi 7 prosenttia. Näin ollen kuukausieräksi tulisi 173,05 euroa, lainan kokonaishinta yhteensä 2076,60 euroa. Sopimuksen voimme tehdä sähköpostitse, reilusti kasvokkain tai anonyymisti tällä palstalla. Laina on luonnollisesti vakuudeton, koska korko on noin korkea.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitappa viestiä [email protected]

        Puhuttiin vaimon kanssa, että ei lainatakaan. Pankeilla on lainaamista varten valmiit rutiinit, ja ne kestävät luottotappiot paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiin vaimon kanssa, että ei lainatakaan. Pankeilla on lainaamista varten valmiit rutiinit, ja ne kestävät luottotappiot paremmin.

        No voi.Pankeilla on niin suuret korot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi.Pankeilla on niin suuret korot.

        Pankkia halvemmalla saa tuskin mistään lainaa.


      • Anonyymi

        Hyvä esimerkki riskistä ja sen rahaksi muuttamisesta.
        lainaat 2000€ ja mahdollisuus saada pääoma takaisin on n. 30% (hyvällä tuurilla).
        76,60€ on aika pieni summa valtavasta riskistä.
        Tuolla summalla en lainaisi vaikka olisi 100% varmuus takaisinmaksusta (hyvät takuut).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankkia halvemmalla saa tuskin mistään lainaa.

        Osuuspankissa 2000 euron laina 12 kuukaudeksi maksaisi 158 euroa, ja siinä on mukana kaikki korot ynnä laskutusmaksut sun muut. Eihän tuo hinta tee kuin 13,17 euroa/kk. Luulen että muissa pankeissa hinta on samaa luokkaa.


      • Anonyymi

        Minä tarvitsen laina 20000 euroa voi maksaa 12 kk aika


      • Anonyymi

        77€ korkoa on liian vähän. Toisaalta 2000€ pääoma on iso. Tuo 2000€ pääoma kertoo ettei aloittaja ymmärrä pyyntönsä merkitystä.

        Tuossa on vituniso riski.


    • Anonyymi

      Ja ajattelit, että joku lainaa tuntemattiomalle? Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.

    • Anonyymi

      Kelpaa minullekkin.

    • Anonyymi

      Toivottavasti kukaan ei lainaa=anna 2000 e. Pankit on sitä varten. Epätoivoisille on myös pikavippejä.

    • Anonyymi

      Aloittajan kaltaiselle ihmiselle pieni neuvo!

      Mene verkkopankkiisi, en tiedä onnistuuko ihan kännykällä, mutta tietokoneella selaimessa onnistuu!

      1. Mene verkkopankkiin tai mobiiliin.
      2. Avaa itsellesi uusi erilinen tili jota et käytä! Tähän sopii myös mahdollinen omissa nimissäsi oleva toisessa pankissa oleva tili.
      3. Siirrä kerran kuussa esim. 50€ sinne toiselle tilille. 50€X12=600€ ja kahdessa vuodessa 1200€ ja neljässä 2400€ kympin lisällä summa on eri ja sitä rataa!

      Itse säästin reilu 10v sitten keinolla vähän enemmän vuoden aikana ja omassa pankissa pankkineuvoja nosti hattua ja sanoi, että:" kaikkea on nähnyt ja kuullut, mutta tämä puuttui"

      • Anonyymi

        Eli meinaat että pankkineiti ei ole aikasemmin kuullut kuukausi säästämiestä?


    • Anonyymi

      Joku30-50e ois varmaa ihan passeli

      • Anonyymi

        Ai mihin ois passeli?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe