Kiinnostaa tietää käykö juku muukin teiden levähdysalueilla tyydyttämässä itseään?
Olen käynyt jo kahtena edellisenä kesänäkin. Naisia ei ole näkynyt, miehiä muutamia. Yhdessä on touhuttu koskematta toisiimme.
Olenko ainoa lajissani?
Anita -82
käykö joku muukin kuin minä levähdysalueilla
11
1342
Vastaukset
- Anonyymi
Doggingia olen joskus kokeillut. Mutta kaksi kolme osaa "tapauksista" on niin ällöjä, että poistun paikalta takavasemmalle. Joskus onnistunut tapaamisessa, asiallisia nuoria miehiä...Rva 47 v.
- Anonyymi
Niin no.
Olis kiva /"kiihottavaa" tavata joku samoin ajatteleva nainen jossain luonnossa joko vaan samoissa hommissa tai jopa toisiamme aittaen.
Anita-82 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no.
Olis kiva /"kiihottavaa" tavata joku samoin ajatteleva nainen jossain luonnossa joko vaan samoissa hommissa tai jopa toisiamme aittaen.
Anita-82Missäpäin?
- Anonyymi
Moi Anita,
Minä olen välillä ajellut naiseni kanssa noille levähdyspaikoille ja hoidettu molempien kiimat. Olen aina toivonut että siellä olisi joku katselemassa tai omissa puuhissaan, se olisi mukava kokea. Missäpäin noissa käyt?
t. pari 50 hki Kyllä kiinnostaa & kiihottaa ! Muutamia kertoja olen käynyt - naisia vaan melko harvoin... tänään vois ajella jonnekin ? Ja....
- Anonyymi
Tyttöilijät vauhdissa.
- Anonyymi
Tuu mukaan ei tartte yksin lerputtaa🤭🤭
- Anonyymi
MUUT KÄY sinä sikamainen likainen ällö et käy!
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973