käykö joku muukin kuin minä levähdysalueilla

Anonyymi

Kiinnostaa tietää käykö juku muukin teiden levähdysalueilla tyydyttämässä itseään?
Olen käynyt jo kahtena edellisenä kesänäkin. Naisia ei ole näkynyt, miehiä muutamia. Yhdessä on touhuttu koskematta toisiimme.
Olenko ainoa lajissani?
Anita -82

11

1478

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Doggingia olen joskus kokeillut. Mutta kaksi kolme osaa "tapauksista" on niin ällöjä, että poistun paikalta takavasemmalle. Joskus onnistunut tapaamisessa, asiallisia nuoria miehiä...Rva 47 v.

• Anonyymi

Niin no.
        Olis kiva /"kiihottavaa" tavata joku samoin ajatteleva nainen jossain luonnossa joko vaan samoissa hommissa tai jopa toisiamme aittaen.
        Anita-82

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no.
        Olis kiva /"kiihottavaa" tavata joku samoin ajatteleva nainen jossain luonnossa joko vaan samoissa hommissa tai jopa toisiamme aittaen.
        Anita-82

Missäpäin?

• Rva 47, missäpäin käyt?

• Anonyymi

Moi Anita,
      Minä olen välillä ajellut naiseni kanssa noille levähdyspaikoille ja hoidettu molempien kiimat. Olen aina toivonut että siellä olisi joku katselemassa tai omissa puuhissaan, se olisi mukava kokea. Missäpäin noissa käyt?
      t. pari 50 hki

• Kyllä kiinnostaa & kiihottaa ! Muutamia kertoja olen käynyt - naisia vaan melko harvoin... tänään vois ajella jonnekin ? Ja....

• Anonyymi

Tyttöilijät vauhdissa.

• Anonyymi

Tuu mukaan ei tartte yksin lerputtaa🤭🤭

• Anonyymi

MUUT KÄY sinä sikamainen likainen ällö et käy!

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1496
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1295
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      856
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      164
      803
    7. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      779
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      729
    9. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      707
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      638
    Aihe