Muutun kauheaksi hulluksi kun ihastun

Anonyymi

Tämä toistuu aina. Tapaan tyypin vaikkapa tinderistä. Ensitreffit menevät hyvin, sitten aletaan tapailla ja voisin väittää, että oma ihmeellinen käytökseni eroon johtaa.

Kun ihastun, tulen todella epävarmaksi. Jotenkin en osaa yhtään olla rento. Yritän liikaa, että toinen tykkäisi. Mietin koko ajan, teenkö jotain väärin tai en.

Stalkkaan tyyppiä. Jos hän lisää instaan vaikkapa kuvan, että on tyyliin yksin laavulla nauttimassa luonnon rauhasta, ahdistun. Mietin, että miksihän ei ole mua mukaan pyytänyt ja saatan kehittää siitä itselleni hirveän ongelman mielessäni ja mietin, että mussa on oltava vikaa, kun en kelpaa seuraksi.

Olen sinkkuna rauhallinen introvertti. Minulla on omia harrastuksia, pyöräily, lenkkeily, hiihto, saleilu, ystävät ja kokkailu, perhe tms. En todellakaan haluisi edes mukaan näihin aktiviteetteihin ketään, mutta tapaillessa muutun hirviöksi.

Stalkkaan exiä, vertailen itseäni heihin. Haluan olla kuin he, ja kuvittelen, että olen todella huono ja kaikkea. Muut ovat ihmeellisiä ja minä olen tylsä tavis.

Tän takia olenkin lopettanut tapailun, yritän etsiä itseäni, miksi muutun kivasta, rauhallisesta ja tasapainoisesta ihmisestä tuollaiseksi hirviöksi. Minusta tulee aivan mahdoton.

12

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googleta anxious attachment. Sulla on vaurioita kiintymyssuhteissa. Hyvällä kommunikaatiolla tuosta voi päästä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Mulla on vähän kutina että tässä Suomenmaassa on näiden kommunikaatioiden suhteen jotain enemmänkin vinksallaan. Vaikka me eletään informastioyhteiskunnassa se ei tarkoita että kommunikastiolinjat olisi hirveän kunnossa.

        Yleensä kommuninaatiolinjan voi yksinkertaistaa tietyn kansanryhmän sisäisenä tiedonvaihtona. Meillä tuo kansanryhmä jatkuu tuonne Siperiaan päin mutta informaatiovaihdosta ei juuri tapahdu.

        Tästä puuttuu eheyttävä toiminto kokonaan ja kansa on ikäänkuin ummehtunu sisäänpäin. Molemmin puolin rajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vähän kutina että tässä Suomenmaassa on näiden kommunikaatioiden suhteen jotain enemmänkin vinksallaan. Vaikka me eletään informastioyhteiskunnassa se ei tarkoita että kommunikastiolinjat olisi hirveän kunnossa.

        Yleensä kommuninaatiolinjan voi yksinkertaistaa tietyn kansanryhmän sisäisenä tiedonvaihtona. Meillä tuo kansanryhmä jatkuu tuonne Siperiaan päin mutta informaatiovaihdosta ei juuri tapahdu.

        Tästä puuttuu eheyttävä toiminto kokonaan ja kansa on ikäänkuin ummehtunu sisäänpäin. Molemmin puolin rajoja.

        Ei tässä oikein muuten voi selittää miksi tuntuu kuin kaikilla suomalaisilla olisi "seiväs perseessä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä oikein muuten voi selittää miksi tuntuu kuin kaikilla suomalaisilla olisi "seiväs perseessä".

        Sitten jos katsoitte mitä nämä euroopplalaispoliitikot teki sillä öljyputkihankkeella Venäjälle, niin ne leikkas Ugrilaiset kansat sillä kahtia.


      • Anonyymi

        Teillä ei ole mitään syytä kumarrella Nato-perseille. Britit ja turkkilaiset tonkin vitun shown teille järjesti. Vanhat liittolaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vähän kutina että tässä Suomenmaassa on näiden kommunikaatioiden suhteen jotain enemmänkin vinksallaan. Vaikka me eletään informastioyhteiskunnassa se ei tarkoita että kommunikastiolinjat olisi hirveän kunnossa.

        Yleensä kommuninaatiolinjan voi yksinkertaistaa tietyn kansanryhmän sisäisenä tiedonvaihtona. Meillä tuo kansanryhmä jatkuu tuonne Siperiaan päin mutta informaatiovaihdosta ei juuri tapahdu.

        Tästä puuttuu eheyttävä toiminto kokonaan ja kansa on ikäänkuin ummehtunu sisäänpäin. Molemmin puolin rajoja.

        Tässä totuus.


    • Anonyymi

      Trolli.

    • Anonyymi

      Joo tuttua hommaa. En tosin stalkkaa, mutta käyttäydyn kuin idiootti, koska en tiedä miten pitäisi toimia, että ei säikäytä toista tmv. Nyt taas viikonloppuna tuli kännissä nolattua itsensä ja kauheet morkkikset asiasta. Eipä meitä kyl muutenkaan ole tarkoitettu yhteen kun korkeintaan välillä hauskanpitoon, mutta en vaan osaa ajatella järkevästi varsinkaan ton tyypin suhteen. :D Pitäs vaan tajuta antaa olla ja keksii jotakin muuta kivaa, mut ei se oo niin helppoo ainakaan tässä tapauksessa.

      • Anonyymi

        Ihmiset on sulle ”kivaa”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on sulle ”kivaa”?

        Ei tuo sitä tarkoita.


    • Anonyymi

      Mietin, ett olenko kirjoittanut aloituksen unissani, koska minäkin toimin juuri noin, kun ihastun.
      Mutta sitten jos suhde etenee ja stabilisoituu, vakaannun minäkin.

      • Anonyymi

        Kiintymyssuhteissa on vaurio, lapsuudesta peräisin. Sä pystyt hallitsemaan tunteesi, tosi hienoa. Olisi kiva kuulla miten käsittelet asiaa kun on se pahin epävarmuus?

        Oli myös kuin kuvaus mun reaktioista. Tekee ihastumisista raskasta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe