Kuopiolainen!!

Anonyymi

Muuta Jyväskylään,täällä kaikki paremmin!

44

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keksi parempi trollaus.

      • Anonyymi

        Ei tuo ole mikään trollaus, kannattaa muuttaa Jyväskylään. Sivistyneempi kaupunki
        Nuoria paljon ja nuorissa on tulevaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole mikään trollaus, kannattaa muuttaa Jyväskylään. Sivistyneempi kaupunki
        Nuoria paljon ja nuorissa on tulevaisuus.

        Nuoria narkomaaneja on tosiaankin siellä paljon. Käyttävätkö he sivistyneitä ja kalliita huumeitakin?


    • Anonyymi

      Näyttää olevan noro eli kakkatauti just nyt siellä? Olitko rannalla? Kaikilla Jyväskylässä on noro! Lue lehdestä.

    • Anonyymi

      Meillä KuPS, ei viitsi tulla sinne katsomaan kakkosdivari paskaa...

    • Anonyymi

      Onko Jyväskylässä viinijuhlat...!?

      • Anonyymi

        Täällä Jyväskylässä ei tarvita sellaisia viinijuhlia mitä te Kuopiossa pidätte🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Jyväskylässä ei tarvita sellaisia viinijuhlia mitä te Kuopiossa pidätte🤣🤣🤣

        JyKylä on paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Jyväskylässä ei tarvita sellaisia viinijuhlia mitä te Kuopiossa pidätte🤣🤣🤣

        Muökää ei tarvita mitä teillä on.


    • Anonyymi

      Onko Jyväskylässä taivaalla lentäviä kalakukkoja, kaatuvia baja-majoja tai löyhkäävää viiniä.. meillä Kuopiossa on kaikkea...

      • Anonyymi

        Kuopiolaiset onkin vielä luola-ajalla, mutta odottakaa, kyllä se sivistys jossain vaiheessa Kuopioon kun saapuu.


      • Anonyymi

        Ei teillä ole kaikkea. Tiedän mikä ainakin puuttuu mikä on meillä Jyväskylässä. Meillä on mattinykänen.


      • Anonyymi

        Mattinykänen elää meille edelleen. Hän on kuin Elvis, kuolematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mattinykänen elää meille edelleen. Hän on kuin Elvis, kuolematon.

        Päihdeong myös oli Elviksen.


      • Anonyymi

        Hausmylly .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mattinykänen elää meille edelleen. Hän on kuin Elvis, kuolematon.

        Hyi lieppo.


    • Anonyymi

      Tulee jotenkin mieleen Neuvostoliitto ja sen värväys-propaganda, näin naapurissa!

      • Anonyymi

        Ei mitään värväystä mutta suosittelen muuttamaan Keski-Suomen valkeaan helmeen. Ei ole komiampaa näkyä kun Vaajakosken motarilta Jyväsjärven yli kun kaupunki kylpee aamuauringossa.


    • Anonyymi

      Kuopio, tuo synkkä Savolaisten keskittymä, synkkien kuusimetsien kätköissä.
      Etelästä kun ajaa motaria pitkin niin ei näe kun vilauksen häämöttävästä Puijon tornista ja pian sekin katoaa metsien taakse.
      Kaupungissa ei rantaa ja järviä näe ennen kuin putoaa kuusikossa järveen. Ainoa mikä näkyy on haiseva mutalammikko, Valkeuden lampi. Ruutanoiden hapeton mutakuoppa.

      • Anonyymi

        Kuopion kaupunki on vesistöjen rajaama.
        Senkin umpiJykäskyläs pottupää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopion kaupunki on vesistöjen rajaama.
        Senkin umpiJykäskyläs pottupää.

        Perähikiän tyypille on turha selvittää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopion kaupunki on vesistöjen rajaama.
        Senkin umpiJykäskyläs pottupää.

        Niin mutta kun Kuopio on silti metsässä. Onhan niissä saarissakin metsiä vaikka ovat järvien ympäröiviä.
        Kuopio on metsäkansan asuinpaikka, sivistys kaukana lännessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopion kaupunki on vesistöjen rajaama.
        Senkin umpiJykäskyläs pottupää.

        pottupiä, onko se niin pehmee ku pottu?


    • Anonyymi

      ”Suomen pojat. Tulkaa hakemaan leipää.” – Tu sinä hakeen leipäs päälle voita.

    • Anonyymi

      Helsinkiläisenä ensimmäisen kerran Kuopiossa 7.7,22,Kävin syömässä lounaan ihanaa perunamussia ja paistetut muikut.Siisti paikka tilava ja ja ruoka mahtavan hyvää.Ravintola Skilla Savonkatu Kuopio.Kiitos Kuopio.Siitä Jyväskylään minulle tärkeiden ihmisten luokse,johon tuli yllätys vieras Järvenpäästä.Mahtava kokemus Kuopio mutta sydän Jyväskylälle ja vihdoin oman kotini Itä-Helsinki iltaa.Päivä oli pitkä Lähdettiin aamu Kello 5 itä Helsinki ja takaisin olin kotini, ehkä 19..Jokaiselle kai koti on siellä missä sydän asuu? Minun sydän asuu It-Helsinki lähiö.mutsi 69v.

    • Anonyymi

      Keskustelupalstojen häiriköt pyrkivät aiheuttamaan mielipahaa ja saamaan aikaan reaktion omaan kirjoitukseensa. Kicksien hakemisessa ei tunneta omantunnontuskia.

      • Anonyymi

        Ylireagointia!

        Tyhmät ihmiset ylireagoi toisten viesteihin ja aloituksiin.
        Onhan se ihme juttu koska minua ei haittaa pätkääkään mitä joku vastaa minun viestiin tai aloitukseen eikä minua haittaa pätkääkään mitä/millaisia aloituksia jotkut tekee.

        Jos on niin herkkänahkainen niin silloin on parempi pysyä pois näiltä palstoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylireagointia!

        Tyhmät ihmiset ylireagoi toisten viesteihin ja aloituksiin.
        Onhan se ihme juttu koska minua ei haittaa pätkääkään mitä joku vastaa minun viestiin tai aloitukseen eikä minua haittaa pätkääkään mitä/millaisia aloituksia jotkut tekee.

        Jos on niin herkkänahkainen niin silloin on parempi pysyä pois näiltä palstoilta.

        Ja piste!


    • Anonyymi

      Muuttamassa olen pois.

      • Anonyymi

        Hyvä kun muutat pois, minä juuri olen Kuopioon muuttanut.


    • Anonyymi

      Kuvansi paras.

    • Anonyymi

      Kuopio on tyly kieltää Ukranilaisilta ruokakassin omat juopot kyllä saavat.

      • Anonyymi

        Muuttakaa Jyväskylään, täällä kaikki asiat paremmin.


      • Anonyymi

        Huom! En sanonut että elämä on helppoa Jyväskylässä, sanoin että täällä on kaikki paremmin.
        Tottakai isossa kaupungissa on myös varjopuolensa.


    • Anonyymi

      Ois upeata asuu joskus mm Kuopiossa

      • Anonyymi

        Niinhän sitä mielessään haaveilee mutta totuus on karu.


      • Anonyymi

        Ihan hauska vitsi 🤣


    • Anonyymi

      Kyllä Kuopiossa on parasta.

    • Anonyymi

      Mä haen töitä Tampereelta.

      • Anonyymi

        Sinne vaan hitaitten hämäläisten joukkoon.


    • Anonyymi

      Mistähän Jyväskylä on saanut nimensä?

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe