Nelikymppiselle naiselle sponsori

Anonyymi

Täällä oli vielä hetki sitten ketju aiheesta mutta ehkä poistettiin kun oli asiattomia viestejä. Kysyn omasta puolestani.

Mistä näitä aidosti varakkaita 55 (ehkä jopa 70 asti) löytyy?

Ei ole suoraan Tinderissä kukaan ehdottanut niin kuin tuossa toisessa ketjussa.

27

1912

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näyttää siltä että täällä ei kyllä asiallista vastausta saa mihinkään.

    • Anonyymi

      Kerro ap itsestäsi

      • Anonyymi

        Aloittajasta oli kyllä nyt kyse eikä susta


    • Anonyymi

      Tälläkin osa-alueella toimii markkinatalous. Valitettavasti näin. Nelikymppinen on jo ns. jäämistöä, tai kirpparitavaraa, kuten eräs kyseisen ongelman kanssa aprikoiva eronnut Rouva asiaa kuvasi. Vaikeampi juttu toteutuakseen. Tuossa naapurin ökyllä on tullainen alle 30 v. nainen. Miljonääri itse lienee n. 60 vuotias. Mutta aina kannatta yrittää :)

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä tiedossa. Miljonääri ei tarvitse olla. Olen siis hyvin säilynyt ja pidän itsestäni huolta. En polta, liikun säännöllisesti, pitkät hiukset.. Hyvää palautetta tulee ja vientiä olisi mutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä tiedossa. Miljonääri ei tarvitse olla. Olen siis hyvin säilynyt ja pidän itsestäni huolta. En polta, liikun säännöllisesti, pitkät hiukset.. Hyvää palautetta tulee ja vientiä olisi mutta..

        Miten aloittajaan saisi yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aloittajaan saisi yhteyttä?

        Ei mitenkään kun aloittajaa ei ole oikeasti olemassa. Hupiukot kirjoittelee satuja ajankulukseen ja runkkaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aloittajaan saisi yhteyttä?

        Kartoitan vielä vaihtoehtoja ja tapoja heittää verkot kerralla laajemmalle, vielä ei saa yhteyttä.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aloittajaan saisi yhteyttä?

        Uusi ketju aiheesta, tähän ei viimeksi tullut mitään järkevää. En ole Ap mutta minulle voi laittaa viestiä!

        kik thefallenwoman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kartoitan vielä vaihtoehtoja ja tapoja heittää verkot kerralla laajemmalle, vielä ei saa yhteyttä.

        Ap

        Siinähän kartoittelet, yhteyttä ei saa tänään , ei ens viikolla eikä ikinä. Edelleen siellähupiukko runkkaa ja keksii näitä aloituksia ajankuluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi ketju aiheesta, tähän ei viimeksi tullut mitään järkevää. En ole Ap mutta minulle voi laittaa viestiä!

        kik thefallenwoman

        En käytä mitään pellepalveluja kuten jotain kikkiä joka kerää tietoja laitteilta mutta sanon sen tässä että jos et ole toinen hupiukko joka huvikseen keksii näitä aloituksia niin kyllä voidaan semmoset kaupat tehdä että sinä jossain luonnossa imet tötteröäni niin saat siitä palkaksesi jäätelötötterön. Yhdellä pallolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi ketju aiheesta, tähän ei viimeksi tullut mitään järkevää. En ole Ap mutta minulle voi laittaa viestiä!

        kik thefallenwoman

        Miksei voi


    • Anonyymi

      Helpommin saat normi duunarilta satasen kuin varakkaalta viisi kymppisen. Varakkaat ovat lähes aina tarkkoja rahan käytössä. Mikäli haluat oikeasti päästä varakkaan miehen varoista nauttimaan niin sun tulee olla palveluksessa 24/7. Eli järjettömän hyvän seksin lisäksi sun tulee olla kodin yleiskone niin sisällä kuin ulkonakin. Myös edustuskelpoinen, niin älyllisesti kuin ulkoisesti. Ruoka tulee olla hyvää ja monipuolista. Ym.ym.. eli täältä palstoilta kyselemällä et meitä löydä.
      Mutta sinulla on Google käytössä niin alat etsiä varakkaita ja selvität mitä puuhailee esim harrastuksia. Laitat ittes viehättävään kuntoon ja itsevarmalla käytöksellä herätät huomion. Kun seksiin asti etenet niin laita parasta mitä osaat ja älä lopeta kun toinen laukeaa vaan imet sen kuivaksi asti. Luonnollisesti sen on oltava poikamies, ukkomiehet ei ala pelkästään seksin takia isoja rahoja jakamaan.

    • Itse olen köyhä duunarimies, ja ikää on päälle 50, mutta jos seksistä pitää maksaa, niin en maksa siitä yli kolmekymppiselle naiselle tai ylipainoiselle.

      Maksullinen nainen on parhaimmillaan 19 - 25 vuotiaana. Sen jälkeen eletyn elämän jäljet alkavat jo näkyä, ja asennekin muuttuu tylyksi liukuhihnaksi.

      • Anonyymi

        Nimenomaan.


    • Anonyymi

      Täällä on nyt puurot ja vellit sekaisin miehillä. Aina kun puhe sponsoroinnista tai sugarbabeista aletaan verrata näitä naisia prostituoituihin jotka partioi kadunkulmassa ja ottaa 50e keikka.

      Sponsorointi on ihan eri juttu. Saat kuukausirahaa tuhansia, kalliita lahjoja, kalliita matkoja, illallisia.. Ei sitä naista joka tästä palvelusta kyselee kiinnosta duunarit. Puhutaan ihan eri elintasosta, itseasiassa en usko että Suomesta näitä löytyy kuin ihan muutama.

      Suomalaiset varakkaat miehet ovat myös kitsaita, sellaisia oman elämänsä huutokauppakeisareita jotka kauniin naisen nähtyään mölisee kuin äänekäs muuli "hulluhan se on jos ei puolta tarjoa!!". Tässä vaiheessa sugarbeibi on jo jonkun kreikkalaisen papan kainalossa ja suomimiljonäärillä käsivarsilla romanialainen ja halpa.

    • Anonyymi

      Hyvä kymysys. Itse vietän kesäni suomessa, mutta haen aina kesäseuran virosta. Se ei ole suominaisen syy, vaan oma mieltymys. Talvella LasPalmas ja Marbella, viron tai espanjan seuralainen. Ikää jo 65wee, kohta vakkari kämppä ja vakkari seura. Nyt alkaa jo tällainen suomi neito kiinnostamaan, sillä hänen ei tarvitse enää solvata syrjähypyistä, kun ruoto on jo kabut.

      • Anonyymi

        Jaa, Las Palmas ja Marbella. Kunnon kliseinen pappa.


    • Anonyymi

      Mulle, vähän päälle 40v naiselle, on ihan suomi24 treffeillä tullut monta ehdotusta sponsoroinnista. Vaikka siis en etsikään sellaista seuraa. Ei kaikki etsi nuorempia. Kyllähän normi-ihminen tajuaa, ettei jonkun kymmeniä vuosia nuoremman kanssa ole kovin paljon juteltavaa. Joku joka haluaa viettää aikaa, mennä illallisille ja muuta, yleisesti arvostaa keskusteluja ja yleistä fiilistä seksin lisäksi. Lisäksi monet miehet eivät oikeasti halua jotain parikymppistä neitoa, joka ei vielä oikein osaa ottaa hommaa haltuun sängyssä. Ne on ne tietynlaiset miehet, vähän vässyköitä itsekin, vaikka luuloja varmasti löytyy.

      Itse asiassa suurin osa sponsorointia tarjoavista miehistä ovat olleet nelikymppisiä, eli saman ikäisiä kanssani. Niitä vanhempia miehiä on ollut vähemmän.

      • Anonyymi

        Kiitos, saako kysyä, onko sinulla kuvallinen profiili? Etsin tietoa eri sokerideitti-sivuista mutta ovat saaneet huonoja arvosteluja. Tinderistä heitetään pois jos liian suora. Onko sinulla esimerkiksi maininta että etsit anteliasta miestä tai muu vastaava? Vai onko se haaste miehelle saada rakkautta etsivä nainen maksusta ja siksi lähestyvät vaikka ei mitään vihjausta rahaan.

        Ap


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onnea vaan aloittajalle.
      Mutta näin vanhempana, kohtuullisen hyvätuloisena voisin sponssata vain ja ainoastaan 18-30 v naista.
      Sen verran monen yli 40 v naisen kanssa olen ollut että tiedän millaista se on.

      • Anonyymi

        Sellaiset ei anna sulle edes rahasta köyhä juntti.


    • Anonyymi

      Onko yli 20wee huoria, nehän on kuin neuvasto panssarit, aikansa eläneitä.

    • Anonyymi

      Näin 60 vuotiaana 40+ on paljon mielenkiintoisempi kuin 20 vuotias. Nuorta panee mielellään, mutta 40 vuotiaan kanssa on kiva mennä ravintoloihin syömään, matkustaa, tehdä asioital, ja harrastaa seksiä toki myös. Tietenkin pitää olla hoikka, hyvässä kunnossa ja hyvännäköinen.
      Mylène Farmer on 62 ja panisin heti
      https://youtu.be/r1Le-dAocI8

    • Anonyymi

      Ei täällä voi luottaa keskustelujen avaajiin, sen enempää kuin vastaajiinkaan.. Paskaa paskan perään.

    • Anonyymi

      Täällä olis varakas 53v varattu mies. Voin sponsata sua vastapalveluita vastaan.

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe