Nordean palveluissa aina jotain vikaa!

Anonyymi

Miten noin iso pankki ja aina ongelmia?
Viimeksi tänään. Rahat eivät siirry. Ilmoittaa väärää tilinumeroa ja pankin verkkosivuilla ei ole ilmoitusta häiriöstä?
Vasta kun soittaa Nordeaan kerrotaan , että häiriöitä maksuliikenteessä.
Ensin tahkoavat voittoa ja palvelut huononevat kansalaisille.

29

109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oot kyllä tahvo. Kokoajan toitotat samaa ja avaat uusia ketjuja etkä osaa käyttää konetta. Jos tilinumerossa on kirjoitusvirhe ja liikaa/liian vähän numeroita, se ei toimi. Lisäksi nykyään on käytössä iban-muotoinen tilinumero. Käyttäisit mobiilipankkis, niin saisit luettua laskustasi viivakoodin puhelimen kameralla, eikä moisia kirjoitusvirheitä syntyisi.

    • Anonyymi

      Ei ole koneen vika. Uusi kone ja käyttöopetus saatu.

    • Anonyymi

      Myös meillä ongelmia Nordean sivujen kanssa.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole nordea lähettänyt laskuaan. Odoteltu jo useampi kuukausi.

    • Anonyymi

      Nettipankki on kuolleena syntynyt idea

      • Anonyymi

        Korvautuu kovaa kyytiä mobiilipankilla, mutta erinomainen välivaihe


      • Anonyymi

        Joo, kyllä se tiskille jonottaminen tilikirjan kanssa oli niin hauskaa, että pois vaan nettipankit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä se tiskille jonottaminen tilikirjan kanssa oli niin hauskaa, että pois vaan nettipankit.

        Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä se tiskille jonottaminen tilikirjan kanssa oli niin hauskaa, että pois vaan nettipankit.

        Pankin tulos perustuu itsepalveluun, johon asiakkaat on höntitetty. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan

        Pölvästit jonottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan

        "Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan"
        Katsos, kun siihen aikaan ei ollut mahdollista varata aikaa pankkiin, eikä moneen muuhunkaan palveluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan

        80 ja 90 -luvuilla ei varattu pankkiin aikoja, kuin pankinjohtajan puheille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan

        HAH varaa aika Vastaus aika venyy 20 min jonka jälkeen siirtyy seuravalle joka jonotutta toisen 20 min. Pankki EI ollut auki vaikka netti niin väittikin ajon 70 km turhaan. Nordea ei anna asikaanas omaisuuta ulos olen ajanut yli 350 km saadakseni asiani hoidettua. Virkailia ei suostunut allekirjoittamaan paperiani vaan KUSETTI uudelleen. Asiakaspalvelu netissä katkaisi puheluni 40 minuutin odottelun jälkeen asia jätettiin täten kesken. Ensimmäinen jonotus 20 "mies" yritti katkaista puhelun. sain maltettua olla kysymättä missä asuu ja kuka on ei tullu housu pyykkiä. JOS NYT kumminkin olet MIES niin pistä ositteesi niin tulen mielelläni katsomaan niin kivasti tuli Narsitin paska sukkelaan. Sanoin että en osaa käyttää trätä vemapalesta ja pyysin yhdistämään laina palveluun. Rupesi neuvomaan opettelemaan älypuhelimen käöyttöä. Siis vika on NORDEASSA asiakaassa kun He eivät palvele asikaitaan konttorissä. Pistä ositteesi tulen mielelläni katsomaabn onko siellä housissa seisova klitoris! Jos olet MIES pistä ositteesi kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAH varaa aika Vastaus aika venyy 20 min jonka jälkeen siirtyy seuravalle joka jonotutta toisen 20 min. Pankki EI ollut auki vaikka netti niin väittikin ajon 70 km turhaan. Nordea ei anna asikaanas omaisuuta ulos olen ajanut yli 350 km saadakseni asiani hoidettua. Virkailia ei suostunut allekirjoittamaan paperiani vaan KUSETTI uudelleen. Asiakaspalvelu netissä katkaisi puheluni 40 minuutin odottelun jälkeen asia jätettiin täten kesken. Ensimmäinen jonotus 20 "mies" yritti katkaista puhelun. sain maltettua olla kysymättä missä asuu ja kuka on ei tullu housu pyykkiä. JOS NYT kumminkin olet MIES niin pistä ositteesi niin tulen mielelläni katsomaan niin kivasti tuli Narsitin paska sukkelaan. Sanoin että en osaa käyttää trätä vemapalesta ja pyysin yhdistämään laina palveluun. Rupesi neuvomaan opettelemaan älypuhelimen käöyttöä. Siis vika on NORDEASSA asiakaassa kun He eivät palvele asikaitaan konttorissä. Pistä ositteesi tulen mielelläni katsomaabn onko siellä housissa seisova klitoris! Jos olet MIES pistä ositteesi kiitos.

        Tee valitus


    • Anonyymi

      Saatava maksuautomaatit, jotka laskuttajat ylläpitävät

      • Anonyymi

        Jos laskuttaa, maksaa myös laskunmaksuautomaatin ylläpidosta. Onko ymmärrettävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laskuttaa, maksaa myös laskunmaksuautomaatin ylläpidosta. Onko ymmärrettävää?

        Alkaa korttimaksu kelvata laskutuksen sijaan


      • Anonyymi

        Pitäisi siis päästä Seston tuulikaappiin jonottamaan automaatille sen sijaan, että ottaa puhelimen taskusta, skannaa laskun ja hyväksyy. Melkoisia muumioita olette


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laskuttaa, maksaa myös laskunmaksuautomaatin ylläpidosta. Onko ymmärrettävää?

        Näin pitää olla. Lasluttaja vastaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi siis päästä Seston tuulikaappiin jonottamaan automaatille sen sijaan, että ottaa puhelimen taskusta, skannaa laskun ja hyväksyy. Melkoisia muumioita olette

        Kun se ei toimi niin käytännöss


    • Anonyymi

      On se jännää, että joillakin on jatkuvasti ongelmia Nordean pankkipalveluiden kanssa. Minulla on viimeksi ollut vuonna 2012 ja silloinkin vain kerran. Pitäisikö katsoa peiliin?!?!?

      P.S. Ja ongelmilta voi varautua kun on kahdessa eri pankissa tili. Tosin se maksaa kylläkin päätähuimaaaaaaaaaaavat noin 4 €/kk ylimääräistä!

      P.S. Aloittaja on persaukinen tumpelo, joka ei osaa analysoida omia mokiaan!

      • Anonyymi

        Tässä pankin myyntipuhe taas. Niitä on saatu. 😥


      • Anonyymi

        Mihin ongelmiin pitäisi varautua? Eihän niitä ole


      • Anonyymi

        Minulla on tili peräti kolmessa pankissa, eikä maksa mitään.
        S-Pankissa maksuton, kun olen joskus 90-luvulla liittynyt osuuskuntaan. Siitä tulee edelleen vuosittain korkoa ja olen saanut alkuperäisen jäsenmaksun jo moninkertaisesti takaisin. Nordeassa on käyttötili ja arvo-osuustili. Sijoituksia kuusinumeroinen summa, joten premium-asiakkaana en maksa palvelumaksuja.
        Lisäksi on ulkomaisessa pankissa tili, joka on niin ikään maksuton johtuen ko. pankissa olevasta lainasta ja talletuksista . Hyvä olla, kun vietän 4kk vuodessa tässä maassa ja minulla on talo siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tili peräti kolmessa pankissa, eikä maksa mitään.
        S-Pankissa maksuton, kun olen joskus 90-luvulla liittynyt osuuskuntaan. Siitä tulee edelleen vuosittain korkoa ja olen saanut alkuperäisen jäsenmaksun jo moninkertaisesti takaisin. Nordeassa on käyttötili ja arvo-osuustili. Sijoituksia kuusinumeroinen summa, joten premium-asiakkaana en maksa palvelumaksuja.
        Lisäksi on ulkomaisessa pankissa tili, joka on niin ikään maksuton johtuen ko. pankissa olevasta lainasta ja talletuksista . Hyvä olla, kun vietän 4kk vuodessa tässä maassa ja minulla on talo siellä.

        Hyvin kiinnostavaa. Entä toimiiko verkkopankki edes välttävästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä pankin myyntipuhe taas. Niitä on saatu. 😥

        "Tässä pankin myyntipuhe taas. Niitä on saatu."

        Minulla on käytössä Nordea ja OP, palkka tulee OP:hen. OP: verkkopankki tökkii sen verran, että aina siirrän aina osan palkasta Nordeaan.

        Enkä ole pankkialalla töissä, jos olisin, niin minun pitäisi varmaan kehua OP:tä, se kun on kuitenkin minun pääpankki.

        P.S. Parasta palvelua saa kylläkin Aktiasta ja Ålandsbankenista

        P.P.S. Aloitta opettelee nyt vain käyttämään sitä nettipankkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tässä pankin myyntipuhe taas. Niitä on saatu."

        Minulla on käytössä Nordea ja OP, palkka tulee OP:hen. OP: verkkopankki tökkii sen verran, että aina siirrän aina osan palkasta Nordeaan.

        Enkä ole pankkialalla töissä, jos olisin, niin minun pitäisi varmaan kehua OP:tä, se kun on kuitenkin minun pääpankki.

        P.S. Parasta palvelua saa kylläkin Aktiasta ja Ålandsbankenista

        P.P.S. Aloitta opettelee nyt vain käyttämään sitä nettipankkia

        Mistä tiedät/luulet, että vika on käyttäjässä? Esität kuitenkin asian varmana. Olet ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät/luulet, että vika on käyttäjässä? Esität kuitenkin asian varmana. Olet ....

        Vääriä ilmoituksia tulee usein. Pankki ei myönnä mitään. Olen lopettanut nettipankin käytön. Siitä ei tule toimivaa. Antaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät/luulet, että vika on käyttäjässä? Esität kuitenkin asian varmana. Olet ....

        Asiakkat on Jaettu NORDEASSA kahteen ryhmää ne joita palvelleen YRITYSASIAKKAAT (vapaamuurarit). Tavlallista asiakkaista tehdään kusetuksen uhreja valmiiksi täytettyyn paperiin ei saa allekirjoitusta vaikka kiltisti odotti vuoroaan. Siis NMoredea on jaotellut asiakaspalvelunas 1 luokan ihmisiin ja 2 toisen luokan jonottajiin tämä on riskos suomen laissa ihmisten on oltava yhdenveraisia NORDEA pankissakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe