Miten noin iso pankki ja aina ongelmia?
Viimeksi tänään. Rahat eivät siirry. Ilmoittaa väärää tilinumeroa ja pankin verkkosivuilla ei ole ilmoitusta häiriöstä?
Vasta kun soittaa Nordeaan kerrotaan , että häiriöitä maksuliikenteessä.
Ensin tahkoavat voittoa ja palvelut huononevat kansalaisille.
Nordean palveluissa aina jotain vikaa!
29
213
Vastaukset
- Anonyymi
Oot kyllä tahvo. Kokoajan toitotat samaa ja avaat uusia ketjuja etkä osaa käyttää konetta. Jos tilinumerossa on kirjoitusvirhe ja liikaa/liian vähän numeroita, se ei toimi. Lisäksi nykyään on käytössä iban-muotoinen tilinumero. Käyttäisit mobiilipankkis, niin saisit luettua laskustasi viivakoodin puhelimen kameralla, eikä moisia kirjoitusvirheitä syntyisi.
- Anonyymi
Ei ole koneen vika. Uusi kone ja käyttöopetus saatu.
- Anonyymi
Myös meillä ongelmia Nordean sivujen kanssa.
- Anonyymi
Mulla ei ole nordea lähettänyt laskuaan. Odoteltu jo useampi kuukausi.
- Anonyymi
Nettipankki on kuolleena syntynyt idea
- Anonyymi
Korvautuu kovaa kyytiä mobiilipankilla, mutta erinomainen välivaihe
- Anonyymi
Joo, kyllä se tiskille jonottaminen tilikirjan kanssa oli niin hauskaa, että pois vaan nettipankit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kyllä se tiskille jonottaminen tilikirjan kanssa oli niin hauskaa, että pois vaan nettipankit.
Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kyllä se tiskille jonottaminen tilikirjan kanssa oli niin hauskaa, että pois vaan nettipankit.
Pankin tulos perustuu itsepalveluun, johon asiakkaat on höntitetty. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan
Pölvästit jonottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan
"Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan"
Katsos, kun siihen aikaan ei ollut mahdollista varata aikaa pankkiin, eikä moneen muuhunkaan palveluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan
80 ja 90 -luvuilla ei varattu pankkiin aikoja, kuin pankinjohtajan puheille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi piti jonottaa? Olisit varannut ajan
HAH varaa aika Vastaus aika venyy 20 min jonka jälkeen siirtyy seuravalle joka jonotutta toisen 20 min. Pankki EI ollut auki vaikka netti niin väittikin ajon 70 km turhaan. Nordea ei anna asikaanas omaisuuta ulos olen ajanut yli 350 km saadakseni asiani hoidettua. Virkailia ei suostunut allekirjoittamaan paperiani vaan KUSETTI uudelleen. Asiakaspalvelu netissä katkaisi puheluni 40 minuutin odottelun jälkeen asia jätettiin täten kesken. Ensimmäinen jonotus 20 "mies" yritti katkaista puhelun. sain maltettua olla kysymättä missä asuu ja kuka on ei tullu housu pyykkiä. JOS NYT kumminkin olet MIES niin pistä ositteesi niin tulen mielelläni katsomaan niin kivasti tuli Narsitin paska sukkelaan. Sanoin että en osaa käyttää trätä vemapalesta ja pyysin yhdistämään laina palveluun. Rupesi neuvomaan opettelemaan älypuhelimen käöyttöä. Siis vika on NORDEASSA asiakaassa kun He eivät palvele asikaitaan konttorissä. Pistä ositteesi tulen mielelläni katsomaabn onko siellä housissa seisova klitoris! Jos olet MIES pistä ositteesi kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAH varaa aika Vastaus aika venyy 20 min jonka jälkeen siirtyy seuravalle joka jonotutta toisen 20 min. Pankki EI ollut auki vaikka netti niin väittikin ajon 70 km turhaan. Nordea ei anna asikaanas omaisuuta ulos olen ajanut yli 350 km saadakseni asiani hoidettua. Virkailia ei suostunut allekirjoittamaan paperiani vaan KUSETTI uudelleen. Asiakaspalvelu netissä katkaisi puheluni 40 minuutin odottelun jälkeen asia jätettiin täten kesken. Ensimmäinen jonotus 20 "mies" yritti katkaista puhelun. sain maltettua olla kysymättä missä asuu ja kuka on ei tullu housu pyykkiä. JOS NYT kumminkin olet MIES niin pistä ositteesi niin tulen mielelläni katsomaan niin kivasti tuli Narsitin paska sukkelaan. Sanoin että en osaa käyttää trätä vemapalesta ja pyysin yhdistämään laina palveluun. Rupesi neuvomaan opettelemaan älypuhelimen käöyttöä. Siis vika on NORDEASSA asiakaassa kun He eivät palvele asikaitaan konttorissä. Pistä ositteesi tulen mielelläni katsomaabn onko siellä housissa seisova klitoris! Jos olet MIES pistä ositteesi kiitos.
Tee valitus
- Anonyymi
Saatava maksuautomaatit, jotka laskuttajat ylläpitävät
- Anonyymi
Jos laskuttaa, maksaa myös laskunmaksuautomaatin ylläpidosta. Onko ymmärrettävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laskuttaa, maksaa myös laskunmaksuautomaatin ylläpidosta. Onko ymmärrettävää?
Alkaa korttimaksu kelvata laskutuksen sijaan
- Anonyymi
Pitäisi siis päästä Seston tuulikaappiin jonottamaan automaatille sen sijaan, että ottaa puhelimen taskusta, skannaa laskun ja hyväksyy. Melkoisia muumioita olette
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laskuttaa, maksaa myös laskunmaksuautomaatin ylläpidosta. Onko ymmärrettävää?
Näin pitää olla. Lasluttaja vastaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi siis päästä Seston tuulikaappiin jonottamaan automaatille sen sijaan, että ottaa puhelimen taskusta, skannaa laskun ja hyväksyy. Melkoisia muumioita olette
Kun se ei toimi niin käytännöss
- Anonyymi
On se jännää, että joillakin on jatkuvasti ongelmia Nordean pankkipalveluiden kanssa. Minulla on viimeksi ollut vuonna 2012 ja silloinkin vain kerran. Pitäisikö katsoa peiliin?!?!?
P.S. Ja ongelmilta voi varautua kun on kahdessa eri pankissa tili. Tosin se maksaa kylläkin päätähuimaaaaaaaaaaavat noin 4 €/kk ylimääräistä!
P.S. Aloittaja on persaukinen tumpelo, joka ei osaa analysoida omia mokiaan!- Anonyymi
Tässä pankin myyntipuhe taas. Niitä on saatu. 😥
- Anonyymi
Mihin ongelmiin pitäisi varautua? Eihän niitä ole
- Anonyymi
Minulla on tili peräti kolmessa pankissa, eikä maksa mitään.
S-Pankissa maksuton, kun olen joskus 90-luvulla liittynyt osuuskuntaan. Siitä tulee edelleen vuosittain korkoa ja olen saanut alkuperäisen jäsenmaksun jo moninkertaisesti takaisin. Nordeassa on käyttötili ja arvo-osuustili. Sijoituksia kuusinumeroinen summa, joten premium-asiakkaana en maksa palvelumaksuja.
Lisäksi on ulkomaisessa pankissa tili, joka on niin ikään maksuton johtuen ko. pankissa olevasta lainasta ja talletuksista . Hyvä olla, kun vietän 4kk vuodessa tässä maassa ja minulla on talo siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tili peräti kolmessa pankissa, eikä maksa mitään.
S-Pankissa maksuton, kun olen joskus 90-luvulla liittynyt osuuskuntaan. Siitä tulee edelleen vuosittain korkoa ja olen saanut alkuperäisen jäsenmaksun jo moninkertaisesti takaisin. Nordeassa on käyttötili ja arvo-osuustili. Sijoituksia kuusinumeroinen summa, joten premium-asiakkaana en maksa palvelumaksuja.
Lisäksi on ulkomaisessa pankissa tili, joka on niin ikään maksuton johtuen ko. pankissa olevasta lainasta ja talletuksista . Hyvä olla, kun vietän 4kk vuodessa tässä maassa ja minulla on talo siellä.Hyvin kiinnostavaa. Entä toimiiko verkkopankki edes välttävästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä pankin myyntipuhe taas. Niitä on saatu. 😥
"Tässä pankin myyntipuhe taas. Niitä on saatu."
Minulla on käytössä Nordea ja OP, palkka tulee OP:hen. OP: verkkopankki tökkii sen verran, että aina siirrän aina osan palkasta Nordeaan.
Enkä ole pankkialalla töissä, jos olisin, niin minun pitäisi varmaan kehua OP:tä, se kun on kuitenkin minun pääpankki.
P.S. Parasta palvelua saa kylläkin Aktiasta ja Ålandsbankenista
P.P.S. Aloitta opettelee nyt vain käyttämään sitä nettipankkia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tässä pankin myyntipuhe taas. Niitä on saatu."
Minulla on käytössä Nordea ja OP, palkka tulee OP:hen. OP: verkkopankki tökkii sen verran, että aina siirrän aina osan palkasta Nordeaan.
Enkä ole pankkialalla töissä, jos olisin, niin minun pitäisi varmaan kehua OP:tä, se kun on kuitenkin minun pääpankki.
P.S. Parasta palvelua saa kylläkin Aktiasta ja Ålandsbankenista
P.P.S. Aloitta opettelee nyt vain käyttämään sitä nettipankkiaMistä tiedät/luulet, että vika on käyttäjässä? Esität kuitenkin asian varmana. Olet ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät/luulet, että vika on käyttäjässä? Esität kuitenkin asian varmana. Olet ....
Vääriä ilmoituksia tulee usein. Pankki ei myönnä mitään. Olen lopettanut nettipankin käytön. Siitä ei tule toimivaa. Antaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät/luulet, että vika on käyttäjässä? Esität kuitenkin asian varmana. Olet ....
Asiakkat on Jaettu NORDEASSA kahteen ryhmää ne joita palvelleen YRITYSASIAKKAAT (vapaamuurarit). Tavlallista asiakkaista tehdään kusetuksen uhreja valmiiksi täytettyyn paperiin ei saa allekirjoitusta vaikka kiltisti odotti vuoroaan. Siis NMoredea on jaotellut asiakaspalvelunas 1 luokan ihmisiin ja 2 toisen luokan jonottajiin tämä on riskos suomen laissa ihmisten on oltava yhdenveraisia NORDEA pankissakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875