rakastamani naisen ja omaa syytä se on. Tein typerästi ja nyt mietin sitä naista koko ajan ja pää räjähtää. Oman vaimon nussiminen on kuin paskalla kävisi. En saa siitä mitään ja sydän ei ole mukana. Fakta on että vaimo on huono seksissä ja pihtari. Persettä en saa. Se ketä rakastin on upea nainen ja hyvä sänky puuhissa. Harmittaa oma toiminta. Päässä pyörii mustasukkaisia ajatuksia siitä, miten nyt toinen nussii rakastamani naista ja saa nussia myös persettä :(
Mä oon menettänyt
5
<50
Vastaukset
Ikäkävää, otan osaa.
Mutta hei mitä teit? Miksi nainen lähti kävelemään?- Anonyymi
En kehtaa edes kertoo. Hävettää ja harmittaa oma toiminta joka oli raukkamaista. Petin rakkaani monella tavalla. Se nainen myös rakasti mua kuten mä sitä. Se oli hyvä sängyssä ja sain persettäkin. Ja mä rakastin sitä niin täysillä kun voin ja rakastan vieläkin. Tapahtuneen jälkeen hätäpäissäni aloin olemaan toisen kanssa joka on nyt vaimoni, jota en rakasta. Virhevalinta. Vituttaa koko vaimo. Tuli tehtyä muksukin, mutta mikään ei poista rakkautta ei tähän toiseen. Hän on ainoa ketä olen rakastanut ja jota kaipaan kipeästi niin että pää räjähtää. Vaimo ei ikinä pysty samaan kuin hän, olen väärän kanssa. Kaikki on turhaa. Vaimoa nussin tarpeeseen, mutta en saa siitä mitään irti. Pelkkää tyhjennyshoitoa se nussiminen. Se toinen on koko elämäni. Se on nyt toisen kanssa ja mä olen järjettömän mustasukkainen. Mun syytä kaikki on. Harmittaa oma toiminta. Ja oma vaimo vituttaa. Faktaa on että vaikka vaimo antaisi persettä, ei se tilannetta korjaisi. Mä rakastan tosissani toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kehtaa edes kertoo. Hävettää ja harmittaa oma toiminta joka oli raukkamaista. Petin rakkaani monella tavalla. Se nainen myös rakasti mua kuten mä sitä. Se oli hyvä sängyssä ja sain persettäkin. Ja mä rakastin sitä niin täysillä kun voin ja rakastan vieläkin. Tapahtuneen jälkeen hätäpäissäni aloin olemaan toisen kanssa joka on nyt vaimoni, jota en rakasta. Virhevalinta. Vituttaa koko vaimo. Tuli tehtyä muksukin, mutta mikään ei poista rakkautta ei tähän toiseen. Hän on ainoa ketä olen rakastanut ja jota kaipaan kipeästi niin että pää räjähtää. Vaimo ei ikinä pysty samaan kuin hän, olen väärän kanssa. Kaikki on turhaa. Vaimoa nussin tarpeeseen, mutta en saa siitä mitään irti. Pelkkää tyhjennyshoitoa se nussiminen. Se toinen on koko elämäni. Se on nyt toisen kanssa ja mä olen järjettömän mustasukkainen. Mun syytä kaikki on. Harmittaa oma toiminta. Ja oma vaimo vituttaa. Faktaa on että vaikka vaimo antaisi persettä, ei se tilannetta korjaisi. Mä rakastan tosissani toista.
Sietääkin kaduttaa oma toimintasi, mitä sitten teitkään. Olet oikea pölvästi. Sulla oli rakastamasi nainen sylissäsi ja töpeksit jutun. Et osannut arvostaa häntä ja asioita. On oikein että maksat loppuikäsi menettämällä hänet ja joudut nussimaan huonompia naisia jotka ei tarjoa sitä oikeaa tunnetta. Sellainen on tyhjää elämää. Kyllä tuo rakastamasi varmaan huomasi mikä olet miehiäsi. Pelkkä rotta. Hän ei enää ajattele sinusta hyvää kun pystyit satuttamaan häntä ja rikkomaan välinne. Hän huomasi ettet ole hänen arvoinen. Hän olisi varmaan ansainnut parempaa, vai mitä? Ole onnellinen hänen puolestaan, että hän saa nyt uudelta kumppaniltaan aidompaa välittämistä. Joku joka osaa rakastaa häntä ja arvostaa myös hänen sänkytaitojaan. Et tainnut ymmärtää, että sinulla oli arvokas 💎 käsissäsi. Oma mokasi, harmi sulle. Itse olen varsin erilainen ukko, pidän tunteita arvossa ja olen taiteilijasieluinen romantikko, joten en pysty enkä pyri ymmärtämään sinua.
- Anonyymi
Mua naurattaa noin tyhmä äijä. Aarre on sylissä ja vielä hyvä sängyssä ja sitten äijä sössii kaiken 🤣 Totta kai haluaisit hänet takaisin. Mutta se ei halua sua 👍Oletko ajatellut miltä hänestä tuntui, kun temppusi teit? Joo et oo, sen huomaa. Hyväksy että menetit hänet omaa törkeyttäsi ja samalla menetit jotain arvokkainta mitä on. Saat uittaa kulliasi nyt ns kusipilluissa. Sillä kusit kaiken!
- Anonyymi
Mahtaa tehdä kipeetä olla kusipää, joka satuttaa naista jota oikeesti rakastaa?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704