Mä oon menettänyt

Anonyymi

rakastamani naisen ja omaa syytä se on. Tein typerästi ja nyt mietin sitä naista koko ajan ja pää räjähtää. Oman vaimon nussiminen on kuin paskalla kävisi. En saa siitä mitään ja sydän ei ole mukana. Fakta on että vaimo on huono seksissä ja pihtari. Persettä en saa. Se ketä rakastin on upea nainen ja hyvä sänky puuhissa. Harmittaa oma toiminta. Päässä pyörii mustasukkaisia ajatuksia siitä, miten nyt toinen nussii rakastamani naista ja saa nussia myös persettä :(

5

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikäkävää, otan osaa.
      Mutta hei mitä teit? Miksi nainen lähti kävelemään?

      • Anonyymi

        En kehtaa edes kertoo. Hävettää ja harmittaa oma toiminta joka oli raukkamaista. Petin rakkaani monella tavalla. Se nainen myös rakasti mua kuten mä sitä. Se oli hyvä sängyssä ja sain persettäkin. Ja mä rakastin sitä niin täysillä kun voin ja rakastan vieläkin. Tapahtuneen jälkeen hätäpäissäni aloin olemaan toisen kanssa joka on nyt vaimoni, jota en rakasta. Virhevalinta. Vituttaa koko vaimo. Tuli tehtyä muksukin, mutta mikään ei poista rakkautta ei tähän toiseen. Hän on ainoa ketä olen rakastanut ja jota kaipaan kipeästi niin että pää räjähtää. Vaimo ei ikinä pysty samaan kuin hän, olen väärän kanssa. Kaikki on turhaa. Vaimoa nussin tarpeeseen, mutta en saa siitä mitään irti. Pelkkää tyhjennyshoitoa se nussiminen. Se toinen on koko elämäni. Se on nyt toisen kanssa ja mä olen järjettömän mustasukkainen. Mun syytä kaikki on. Harmittaa oma toiminta. Ja oma vaimo vituttaa. Faktaa on että vaikka vaimo antaisi persettä, ei se tilannetta korjaisi. Mä rakastan tosissani toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa edes kertoo. Hävettää ja harmittaa oma toiminta joka oli raukkamaista. Petin rakkaani monella tavalla. Se nainen myös rakasti mua kuten mä sitä. Se oli hyvä sängyssä ja sain persettäkin. Ja mä rakastin sitä niin täysillä kun voin ja rakastan vieläkin. Tapahtuneen jälkeen hätäpäissäni aloin olemaan toisen kanssa joka on nyt vaimoni, jota en rakasta. Virhevalinta. Vituttaa koko vaimo. Tuli tehtyä muksukin, mutta mikään ei poista rakkautta ei tähän toiseen. Hän on ainoa ketä olen rakastanut ja jota kaipaan kipeästi niin että pää räjähtää. Vaimo ei ikinä pysty samaan kuin hän, olen väärän kanssa. Kaikki on turhaa. Vaimoa nussin tarpeeseen, mutta en saa siitä mitään irti. Pelkkää tyhjennyshoitoa se nussiminen. Se toinen on koko elämäni. Se on nyt toisen kanssa ja mä olen järjettömän mustasukkainen. Mun syytä kaikki on. Harmittaa oma toiminta. Ja oma vaimo vituttaa. Faktaa on että vaikka vaimo antaisi persettä, ei se tilannetta korjaisi. Mä rakastan tosissani toista.

        Sietääkin kaduttaa oma toimintasi, mitä sitten teitkään. Olet oikea pölvästi. Sulla oli rakastamasi nainen sylissäsi ja töpeksit jutun. Et osannut arvostaa häntä ja asioita. On oikein että maksat loppuikäsi menettämällä hänet ja joudut nussimaan huonompia naisia jotka ei tarjoa sitä oikeaa tunnetta. Sellainen on tyhjää elämää. Kyllä tuo rakastamasi varmaan huomasi mikä olet miehiäsi. Pelkkä rotta. Hän ei enää ajattele sinusta hyvää kun pystyit satuttamaan häntä ja rikkomaan välinne. Hän huomasi ettet ole hänen arvoinen. Hän olisi varmaan ansainnut parempaa, vai mitä? Ole onnellinen hänen puolestaan, että hän saa nyt uudelta kumppaniltaan aidompaa välittämistä. Joku joka osaa rakastaa häntä ja arvostaa myös hänen sänkytaitojaan. Et tainnut ymmärtää, että sinulla oli arvokas 💎 käsissäsi. Oma mokasi, harmi sulle. Itse olen varsin erilainen ukko, pidän tunteita arvossa ja olen taiteilijasieluinen romantikko, joten en pysty enkä pyri ymmärtämään sinua.


    • Anonyymi

      Mua naurattaa noin tyhmä äijä. Aarre on sylissä ja vielä hyvä sängyssä ja sitten äijä sössii kaiken 🤣 Totta kai haluaisit hänet takaisin. Mutta se ei halua sua 👍Oletko ajatellut miltä hänestä tuntui, kun temppusi teit? Joo et oo, sen huomaa. Hyväksy että menetit hänet omaa törkeyttäsi ja samalla menetit jotain arvokkainta mitä on. Saat uittaa kulliasi nyt ns kusipilluissa. Sillä kusit kaiken!

    • Anonyymi

      Mahtaa tehdä kipeetä olla kusipää, joka satuttaa naista jota oikeesti rakastaa?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe