He viestittävät paikallisille rikollisille ihmisille, että tehdä haittaa laitteilla uskovaisille ihmisille.
Vattenfall ja Elenia vainoavat uskovaisia ihmisiä
16
1958
Vastaukset
- Anonyymi
Verkkoyhtiö Elenia perii ylihintaa sähkönsiirrosta uskovaisilta ja Elenian vastustajilta.
- Anonyymi
Kerrotko miten Elenia tietää kuka uskoo mihinkin tai on uskomatta?
- Anonyymi
Kokkolan Energia vainoaa myös uskovaisia.
- Anonyymi
On tainnut taas jäädä joiltakin lääkkeet ottamatta.?
- Anonyymi
Valitettavan paljon tällä palstalla sellaisia tuntuu olevan.
Varmaan pitäis terveydenhuollon (etenkin mielenterveyspalvelujen) rahoitusta nostaa perhossa.
- Anonyymi
Elenia laittaa aina sähkölaskuunsa ns. lahkolaislisän, ja nimenomaan Perhossa on tämä lisä melkein kaikissa sähkölaskuissa, lukuunottamatta muutamaa kristittyä.
- Anonyymi
Totta,sähköt katkeavat aina jumalan palveluksen aikana
- Anonyymi
Taitaa iso ratas olla jumissa. Länsimafiajutut ja nyt tällaista sontaa. Pahoja harhoja, jopa hieman surullista settiä.
- Anonyymi
Elenia tekee ylijännitepiikkejä ukkosen varjolla. Ja perii liikaa siirtomaksuja.
- Anonyymi
Elenia ja Google tekevät yhdessä tuhotöitä.
- Anonyymi
Voisiko tuo olla toisinpäin? Eikö nämä u..vaiset kauppaa ylihintaisia aurinkovoumaloita 🤔🤔🤔
- Anonyymi
Nyt foliohatut vaan päähän niin sähkölaskukin pienenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt foliohatut vaan päähän niin sähkölaskukin pienenee.
Missä lähialueen kunnassa on halvin sähkö, tuskin ainakaan täällä Perhossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä lähialueen kunnassa on halvin sähkö, tuskin ainakaan täällä Perhossa?
Tokkopa sähkön hinta näiden pikkukuntien rajoja noudattelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokkopa sähkön hinta näiden pikkukuntien rajoja noudattelee.
Taittaa halvin sähkö olla Alajärvellä, joku tiesi että siellä on myös vesivoimalaitos ollut jo kymmeniä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086