En ole ollut sinulle uskollinen

Anonyymi

mutta tuskin sellaista odotitkaan?
Tilanne kun on mitä on, ellemme muuta sitä...

80

1177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä
      Odotin

• Anonyymi

Minä olen ollut uskollinen vaikka koetat taas R mustamaalata mua.

• Anonyymi

Kyllä odotin sitä. Jos sinulla on ollut muita ja saan sen tietää, se on kaiken loppu. Sinun pitää rakastaa minua niin, että et halua muita.

• Anonyymi

Sinä et omista ketään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et omista ketään

En ole niin sanonutkaan. Mutta minä päätän kenet minä haluan ja ketä en. Älä tulkitse toisen sanoja päin vattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole niin sanonutkaan. Mutta minä päätän kenet minä haluan ja ketä en. Älä tulkitse toisen sanoja päin vattua.

Sitä sinä et päätä kuka sua haluaa. Tuskin kukaan. 🤦‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole niin kirjoittanut. Oletko tyhmä? Minä sanoin, että minä en halua häntä, jos hänellä on ollut muita. Mikä sinua vaivaa? Jäikö aivot narikkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea jatkoon

• Anonyymi

Naista kaipaan harppu.

• Anonyymi

Ei pidä olla kaksinaismoralisti. Jos itse touhunnut niin silloin pitää antaa touhuta toisenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä olla kaksinaismoralisti. Jos itse touhunnut niin silloin pitää antaa touhuta toisenkin.

Riippuu kastikkeesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu kastikkeesta.

Hommaa toinen kesätyö.

• Anonyymi

En mä sitä oo odottanut. Mun ei oo tehnyt mieli muita miehiä. Kohta voi alkaa tekemään kun en oo saanut hetkeen läheisyyttä enkä tuu sitä sulta enää saamaan...

• Anonyymi

Mutta haluatko oikeasti näin nuoren miehen kuin minä aloittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluatko oikeasti näin nuoren miehen kuin minä aloittaja?

Mitä jos täällä yksi haluaa nuoren miehen. Eihän siinä mitään järkeä oo mutta pitääkö kaikessa aina ollakaan.

Jos ei ole sovittu mistään niin ei ole pettämistä muuten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos täällä yksi haluaa nuoren miehen. Eihän siinä mitään järkeä oo mutta pitääkö kaikessa aina ollakaan.

Jos ei ole sovittu mistään niin ei ole pettämistä muuten.

En minä mitään vanhaa naista ota. Pari vuotta nuorempi pitää olla.

• Anonyymi

Olen minäkin ollut muiden kanssa, mutta en minä etsimällä etsi mitään. Sattuu ja tapahtuu eikä se ole hääviä jos ei ole tunteita.

• Anonyymi

Olen liian nuori olemaan panematta viikottain. Nuorella miehellä on nuoren miehen tarpeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen liian nuori olemaan panematta viikottain. Nuorella miehellä on nuoren miehen tarpeet.

Mikä läppä, uskoo ken tahtoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies minäkin ja pysyy kyllä houisuissa liiankin hyvin. Vaikka ei olisi tunteita, niin pitää toisessa jotain erityistä olla.

• Anonyymi

Kyllähän se harmittaa jos panet muiden kanssa..

• Anonyymi

No eiköhän aloittaja ole joku 20v poikanen. Tuskin sinulle kukaan.

• Anonyymi

Miksi haluat kommunikoida näin jollekin?

• Anonyymi

No kun en oikein muuta osaa. Äiti sano että tytöt tykkää kun kiusaan täällä muita. Ollaan vähän sairasta ja sisisiittosta sukuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun en oikein muuta osaa. Äiti sano että tytöt tykkää kun kiusaan täällä muita. Ollaan vähän sairasta ja sisisiittosta sukuu.

Pidätkö myös naisen esittämisestä palstoilla onko se myös sellaista eräänlaista kiusaamista? Ajatteletko, että se johtaa esimerkiksi tosiasioiden muuttumiseen ja se odottamasi suvi alkaa jo tämä vuonna? Eli, elätkö mielikuvien varaan rakennetussa todellisuudessa?

• Anonyymi

Ei tietenkään voi olettaa toiselta uskollisuutta jos ei ole suhteessa toiseen 😀

• Anonyymi

Miksi kukaan haluaisi harrastaa tunteetonta seksiä?

• Anonyymi

Mut jos on ollut ja ero tullu aloittajan uskottomuuden takia, niin aika paha moka on jatkaa samaa käytöstä jos haluaa saada pettämisen anteeksi ja suhteen takasin

• Anonyymi

Sulla on kyllä simppelihkön todellisuuden ymmärrys kun käyt toistuvasti reagoimassa melko presiis samalla tyylillä mihin tahansa vedätysaloitukseen, mikä resonoi mieleesi ja luuloihisi ja tunnut saavan tästä ihan aitoa iloa

• Anonyymi

Ja yks juttu - mitä jos saisit useammin siltä jotka kaipaat? Jos se on molemminpuolista?

• Anonyymi

Minäpä olen ollut.

• Anonyymi

Tiedän että olet vehdannut koko ajan muiden kanssa, joten säästä minut nyt moiselta. Ei rumentunutta tarinaa kauniimmaksi enää uudelleen saa, se on täysin tahraton vain kerran alussa. Alussa jonka sinä heti täytit aiemmilla seksi- ja kohta heti lisäksi vielä uusillakin laastarisuhteillasi. Ihmisillä joiden kera menit ennemmin treffeille ja vietit aikaa. Vain kaipaukseni ja huomionosoitukseni kelpasivat. No, nyt sitten tietä riittää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mut määpä oon, miltä se tuntuu?

• Anonyymi

Pikkupojun jorinoita.

• Anonyymi

Ole jo hiljaa lapsukainen. Ei täällä kukaan sinua kaipaa. Täällä kaivatut kun on naimisissa, vanhempia, aikuisia.

• Anonyymi

Hyi helvetti . Turha enää ketään lähestyä . Ei kukaan halua uskotonta ihmistä .

• Anonyymi

Onhan näitä yliseksuaalisia ihmisiä paljonkin joilla on lapsuudentraumoja. Eivät varsinkaan humalassa osaa hillitä itseään.

• Anonyymi

Oletko muka sinä ollut uskollinen? Minusta et jutuistasi päätellen kun olen seurannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan näitä yliseksuaalisia ihmisiä paljonkin joilla on lapsuudentraumoja. Eivät varsinkaan humalassa osaa hillitä itseään.

Mistä mahdat puhua?

• Anonyymi

Minusta sinun olisi pitänyt miettiä ja ehdottaa tuota aiemmin. Teet sen nyt vain siksi kun ylimielisistä luuloistasi huolimatta et saanutkaan tunteita pois ja epämääräiset suhteesi sakkasivat/sakkaavat. Kyllä nyt kelpaa sitten! Ei!!

• Anonyymi

Alta ja muutaman vuoden yli parinkympin sitä oli itsekkin kauhean tarkka ettei petä edes ei vakavassa suhteessa ollessa eikä lähde varattujen matkaan koska sääli sitä petettävää puolisoa.

• Anonyymi

Ei ole minulta tämä. En haluisi sua loukata. En kirjoittaisi näin.

• Anonyymi

En ole sellaista olettanut. Oletin, että et kirjoittelisi tällaisia minulle. Aika ikävä aloitus kaivatulle tuollainen.

• Anonyymi

Haha! Hauska nähdä kun hu**at vinkuu kuorossa, kun joku mainitseekin sanan uskollisuus. Onhan se tiedossa, ettei täällä palstoilla pyöri juurikaan sellaisia naisia, joilla polvet ovat koskettaneet tällä vuosikymmenellä toisiaan.

• Anonyymi

Totuus

• Anonyymi

Moni palstanainen haluaa eri säännöt itselle kuin toisille.

• Anonyymi

Pakkopanija lärvi umpee. Mun siellä kasvaa seittiä.

• Anonyymi

Onhan se tiedossa? Oletko selvännäkijä?

• Anonyymi

Missäs ne moraalittomat naiset nyt ovat jotka täällä huudattivat ja itkettivät oikein kilvan niitä miespoloisia jotka heitä täällä vilpittömästi kaipailivat? Ei ollut mainaan yksi eikä kaksi kertaa kun kaipailukeskustelujen jälkeen kierouttaan ja ilkeyttään nuo naiset kertoivat täysin häpeilemättä menevänsä aivan eri miesten viereen ja kainaloihin. Oletteko nyt ketjussa moralisoimassa? Vai onko joku teistä peräti aloittaja ja kaksinaismoralisti? Huhuu! Silloinhan tieto ei ole edes mikään yllätys.

• Anonyymi

No siinähän sinä näytät olevan, kaikkien muiden yläpuolella.

• Anonyymi

Onko niin, että sinun tarinallisuuksien päämäärä on luoda ilman mitään aktuaalista merkitystä mielikuvia eri naisista, joita esittäen sinä kirjoittelet, että minä lähden kun nyt tästä naapurin (joku randomnimi, en laita esimerkkiä mahdollisten merkityksenantojen vuoksi) matkaan? Eli tavallaan nämä on ikäänkuin eräänlaisia jatkokertomuksia, joiden päämäärä on luoda naisista kuvaa julmina ihmisinä? Nämä sinun jutut ON naisvihan viljelemistä kaikessa kömpelyydessäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko niin, että sinun tarinallisuuksien päämäärä on luoda ilman mitään aktuaalista merkitystä mielikuvia eri naisista, joita esittäen sinä kirjoittelet, että minä lähden kun nyt tästä naapurin (joku randomnimi, en laita esimerkkiä mahdollisten merkityksenantojen vuoksi) matkaan? Eli tavallaan nämä on ikäänkuin eräänlaisia jatkokertomuksia, joiden päämäärä on luoda naisista kuvaa julmina ihmisinä? Nämä sinun jutut ON naisvihan viljelemistä kaikessa kömpelyydessäänkin.

Että vilpittömästi kaipailivat ja tarinaa on hyvä jatkaa itselleen vastaillen siitä, en osaa kirjoittaa tätä auki paremmin enkä tietenkään voi fasilitoida ihmisiä jotka ei tahdo olla millään tavalla autettavissa.

• Anonyymi

Palstavaimolle pitää olla uskollinen?

• Anonyymi

Niin, ehkä hänellä MIEHELLÄ siis on montakin tällaista fantasiahahmoa luotuna palstoille joiden kanssa keskustelulla. Nämä sinut kapea-alaiset kysymykset on kertoneet jo pitkään, että sinä ihan todella uskot näihin kirjaviin netti-illuusioihin Toivottavasti et ole yhteiskunnallisesti kovin merkittävässä asemassa, se herättäisi huolta maamme tulevaisuudesta.

• Anonyymi

Näin on hyvä. Mitään ei tarvitse muuttaa.

• Anonyymi

Sitä en ole toki odottanut tarinan tässä luvussa, eihän se olisi uskottavaa.

• Anonyymi

Niinpä, jokin yhteys välillämme on edelleen, mutta tuontapainen omistautuminenhan olisi ollut jo sulaa hulluutta asioiden ollessa mitä ovat.

• Anonyymi

Miten asiat sitten on?!

• Anonyymi

Mitä ajattelet välillämme sitten olevan, jos toiset edelleen viehättävät sinua seksuaalisessa mielessä?

• Anonyymi

Rakkaus ei nyt vaan satu olemaan pelkkiä tunteita, se on myös mielen ja sielun tahdonalaista toimintaa, että laittaa itselleen stopin väistämättömien houkutusten edessä. Ja noita varmasti on enemmän kuin riittävästi piireissäsi.

• Anonyymi

Olen sulle uskollinen, en pettäisi sua koskaan, o,et elämäni nainen.

• Anonyymi

Mutta, mites se sun vaimo, mikä se sitten on?

• Anonyymi

Jaa, bluffaat. En taida langeta tohon ansaan enää.

• Anonyymi

Miksi sitten edellytit minulta uskollisuutta?

• Anonyymi

Naureskeltiin naimaporukkani kans sulle. Oli kiva kömpiä niiden viekkuun kun ensin kaipailutin sulla mua.. Niillä oli mulle "tykit" koko ajan kovana kun kostutit mua täällä..

• Anonyymi

Olit vain etäkostuttajani tyhmä

• Anonyymi

En semmoista voi vaatia, tai ole vaatinut. Se lähtee itsestä ja suhteesta. Eihän meillä ole muuta ollut kuin flirttiä ja vähän muuta. Eihä sitä tiedä jos päädytään yhteen. Ehkä haluan itsekin katsoa mitä elämä tuo. En ole pakonomaisesti miesten hakija, varovainen saa olla, mutta kai sitä vuosien jälkeen voi ympärilleen katsahtaa. Miettiä rauhassa, toipua ja rakentaa elämää. Päästä irti hirveistä muistoista, siitä porukasta joka päälleni iski ilman mitään syytä. Välillä haluaisin kostaa heille, mutta elämä sen taitaa tehdä. Jos joku rakastaa, tekee aloitetta muualla kuin täällä. Siihen asti olemme molemmat vapaita suhteeseen liittyvistä asioista. En lähde kilpaan, haluan semmoisen joka on ja pysyy, sopii elämääni, vapaasta tahdostaan, rakkaudesta ja muusta. Elämä näyttää kuka se on. Nyt on paljon asioita.

• Anonyymi

Miksi kommunikoit näin? Kuin tässä kaksi ihmistä anonyyminä puhuisi tällaisia asioita? Et varmasti puhu omasta puolestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kommunikoit näin? Kuin tässä kaksi ihmistä anonyyminä puhuisi tällaisia asioita? Et varmasti puhu omasta puolestasi.

Nämä useimmat kommentit on trollaustarinoille pelkkää jatkopulinaa ja ihan totta usein toisen osapuolen kulmasta kuviteltua vastailua. Tämä vastauskommenttien kaava on lopulta aika yksitoikkoinen, mutta on täällä toki ns aitoakin kirjoittelua. Se on vaan sitten eri asia ilmestyykö sellaisia kirjoituksia esim tällaisten aloitusten alle. Toki joku erinäisiä tunteita tai aistimuksia kokeva näin neutraalisti ilmaistuna voi provosoitua ihan aidosti jotain myös tällaisiin aloituksiin vastaamaan.

• Anonyymi

Olet ollut mulle uskollinen, en väitä mitään muuta.

• Anonyymi

Kenellekkään tarvitse olla uskollinen/ tilivelvollinen menemisistään näillä palstoilla.

• Anonyymi

Joo, mut sille tarvitsee kenen kanssa on intiimisuhde.

• Anonyymi

Tiesin heti miksi pidät minusta edes

• Anonyymi

Miksi sinä menit naimisiin? Ei minulla ollut siinä paljoakaan liikkumavaraa.

• Anonyymi

Lol kuule evvk ja uhhuh anna mennä vaan call boy

• Anonyymi

Aika paljon kommentteja...
      Selvästi ihmisillä on paljon keskusteltavaa tästä aiheesta. Ja kiitos kaikille minua tuuranneille vastaajille. :D

t.aloittaja

• Anonyymi

Sinun täytyy olla idiootti että palstalle tulet tuon ilmaisemaan, olisit edes sen ystävälle kertonut mutta ymmärrän hänen kanssaan kaikki alkoi

• Anonyymi

Tuleppa sanomaan se irl.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe