Sukkahousut

Anonyymi

Olisi kiva tavata toinen mies sukkahousuissa ja hyväillä toistemme kaluja...

19

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin??

• Anonyymi

Tavataan vaan,sanot vain missä ?
      Yhteinen kullinhyväily hetki sopii aina.
      M58

• Anonyymi

Uudenmaan alueella

• Anonyymi

Olen kokematon näissä asioissa mutta en vaan pääse himoistani yli.. kauhea sukkahousufetissi.

• Anonyymi

Niin olen samaa mieltä, mikään ei saa eikä voi tuntua niin ihanalta kuin naiselliset asusteet on aivan ihanaa kun saa pukeutua tytöksi, voinkin olla sinun kanssasi , ja saan tyttöillä sinulle saat kyllä taatusti kunnon orkut ja roiskit sukkahoususi limaiseksi, en aseta sinulle mitään vaateita kunhan saan olla se tyttö joka saa sinut pussaamaan ja hyväilemään ihanaa seksiä sukkahousuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olen samaa mieltä, mikään ei saa eikä voi tuntua niin ihanalta kuin naiselliset asusteet on aivan ihanaa kun saa pukeutua tytöksi, voinkin olla sinun kanssasi , ja saan tyttöillä sinulle saat kyllä taatusti kunnon orkut ja roiskit sukkahoususi limaiseksi, en aseta sinulle mitään vaateita kunhan saan olla se tyttö joka saa sinut pussaamaan ja hyväilemään ihanaa seksiä sukkahousuissa.

Lahdesta löytyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahdesta löytyy!

Ihanaa, meidän toiveet ovat yhteneväiset tavataan pikaisestii. Käytätkö sinäkin naisten vaatteita, muitakin kuin sukkahousuja??? Liisa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa, meidän toiveet ovat yhteneväiset tavataan pikaisestii. Käytätkö sinäkin naisten vaatteita, muitakin kuin sukkahousuja??? Liisa

Kyllä jotain muutakin löytyy😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jotain muutakin löytyy😊

Kiva.!! Olen kanssa Lahdesta ja haluaisin olla tyttönä, haluaisitko sinä mahdollisesti tavata
        tyttöilyn merkeissä, olen jo eläkeikäinen mutta nautin kun saan pukeutua ja haluaisin olla miehen kanssa.???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva.!! Olen kanssa Lahdesta ja haluaisin olla tyttönä, haluaisitko sinä mahdollisesti tavata
        tyttöilyn merkeissä, olen jo eläkeikäinen mutta nautin kun saan pukeutua ja haluaisin olla miehen kanssa.???

Kyllä kiinostaa👍👍

• Anonyymi

Lempäälässä on tubettaja Niilo22 jolla on myös sukkahousufetissi. Kannattaa käydä kahvilla 👍

• Anonyymi

Hei Niilo, On kiva kun meitä on aina vaan enemmän jotka uskaltaa olla naisten vaatteissa, ainakin aluspöksyssä ja liiveissä !!!!!

• Anonyymi

Ihanaa kun löytyy miehiä sukkahousuissa <3 Sukkismiehet on ihania <3
      T: Sukkistyttö

• Anonyymi

Hei sukkistyttö, sinäkin olet ihana, haluaisin tutustua sinuun T: Liisa

• Missäpäin?

• Anonyymi

Nyt on sen verran viiletä, että vois vetää nylonia jalkaan.

• Anonyymi

Niin on, taidankin laittaa oikein kokoliivit ja sukkanauhasukat ,sitten kivan hameen ja villatakin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on, taidankin laittaa oikein kokoliivit ja sukkanauhasukat ,sitten kivan hameen ja villatakin .

Ihanaa, minäkin rakastan liivejä kaiken kokoisia ja mallisia, minulla on korsetteja ainakin kymmenen lisäksi rintsikoita, bodeja, sukkanauhaliivejä, ymm!!

• Anonyymi

Moi,mistä näitä sukkismiehiä löytää.Tarinoiden mukaan on paljon,en ole ikinä nähnyt miestä sukkiksissa.Sukkikset ovat kyllä kiihottavat..!

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe