Eikö sua mies oikeasti yhtään haittaa

Anonyymi

jos pakkaan tavarani ja katoan jonnekin kauas sinulta?
Mua haittaisi tuhannesti jos sä niin tekisit.

133

1270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä nyt katoa mihinkään. Ikävä jäisi...

• Anonyymi

En katoa mutta pelkään, jos sinä katoaisit niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En katoa mutta pelkään, jos sinä katoaisit niin.

Ei minulla ole aikomusta kadota...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole aikomusta kadota...

Hyvä jos niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä jos niin.

Se on just niin. Älä sinäkään mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just niin. Älä sinäkään mene.

En mene. Haluan olla siellä missä voit olla.

• Anonyymi

Sut pitäis laittaa matkustuskieltoon säilyy rauha ja rakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sut pitäis laittaa matkustuskieltoon säilyy rauha ja rakkaus.

Sivusta on nämä päivälliset. Kerran yritin palstaa avata päivällä eikä toiminut. Hyvä niin. Åb.

• Anonyymi

En katoa enkä halua että sinäkään. Sydän itkisi verta pitkään...

• Anonyymi

Sydämeni itkee jo nyt verta. Se itkee aina kun et ole läsnä.

• Anonyymi

Miksi emme katoaisi yhdessä? Plan b tai c käyttöön.

• Anonyymi

Sehän sopii. Hänen kanssaan olen valmis mihin vaan.

• Anonyymi

Olen miettinyt sitä ja se tuntuisi kamalalta. Yksinkertaisesti niin. Haittaisi paljon.

• Anonyymi

Jostain se tuli itselleni mieleen nyt lähiaikoina, että jos hän katoaa kokonaan. Sekin olisi kamalaa.

• Anonyymi

Kerro aloittaja jotain itsestäsi

• Anonyymi

En minä tänne osaa mitään itsestäni kertoa. Yksi ja sama mies mielessä aina. Hänen kanssaan viimeinen kohtaaminen meni oikein huonosti. Siitä ei ole kovin kauaa. En saanut sanottua mitä olisi pitänyt ja sanoin sitten mitä sylki suuhun toi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tänne osaa mitään itsestäni kertoa. Yksi ja sama mies mielessä aina. Hänen kanssaan viimeinen kohtaaminen meni oikein huonosti. Siitä ei ole kovin kauaa. En saanut sanottua mitä olisi pitänyt ja sanoin sitten mitä sylki suuhun toi.

Jaa oliks se vesihiisi sihisi hississä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa oliks se vesihiisi sihisi hississä

Olisipa ollut tuo..

• Anonyymi

Mitä se kertoo sinusta ihmisenä, että kyselet anonyymilla palstalla koukuttuen juuri näihin trollauksiin, jonka suhteen riittää, että otsikossa lukee mies? Onko se joku taikasana, jonka perusteella mielikuvitus lähtee villille laukalle? Varmaan jos tämä kirjoitus olisi totta, niin esim ne kattilat jaettaisiin ihan siellä kotona keskenään vai mitä ikinä tää teksti on edustavinan, eikä esimerkiksi huiputtamalla porukkaa paljastamaan jotain hyvin kyseenalaista itsestään. Joku trolli näitä selvästi lämpimikseen kirjoittelee eikä varmasti edes ole nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kertoo sinusta ihmisenä, että kyselet anonyymilla palstalla koukuttuen juuri näihin trollauksiin, jonka suhteen riittää, että otsikossa lukee mies? Onko se joku taikasana, jonka perusteella mielikuvitus lähtee villille laukalle? Varmaan jos tämä kirjoitus olisi totta, niin esim ne kattilat jaettaisiin ihan siellä kotona keskenään vai mitä ikinä tää teksti on edustavinan, eikä esimerkiksi huiputtamalla porukkaa paljastamaan jotain hyvin kyseenalaista itsestään. Joku trolli näitä selvästi lämpimikseen kirjoittelee eikä varmasti edes ole nainen.

Älä manipuloi toisia omilla ajatuksillasi. Toisilla on tapana haaveilla, toiset ei siihen pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on naiselta ja on täysin totta. Tai tuohan nyt oli vain teoreettinen kysymys että jos nainen lähtisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään sanonut mitä piti älä sinäkään välitä siitä mitä puhuit .Ei puhe ole tärkeää vaan se tunne😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään sanonut mitä piti älä sinäkään välitä siitä mitä puhuit .Ei puhe ole tärkeää vaan se tunne😊

Niinhän se onkin. Tunne häneen on uskomattoman vahva päivästä toiseen.

• Anonyymi

Tuntemattomana eläminen on helppoa. Ei ole kaivattu missään. Se on sentään positiivistä ettei kenellekkään tule paha mieli jos on poissa. Joskus minut tunsikin jotkut. Nykyisin olen vieras itsellenikin.

• Anonyymi

Ethän sinä voi tietää vaikka joku sinua jossain kaipaisi. Ihmiset on usein taitavia piilottamaan tunteensa. Mistähän sekin johtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä voi tietää vaikka joku sinua jossain kaipaisi. Ihmiset on usein taitavia piilottamaan tunteensa. Mistähän sekin johtuu.

Pelätään torjutuksi tulemista. Ja toisaalta ei haluta paljastaa niitä syvimpiä salaisuuksia. Ehkä myös se ettei ole sopivaa tilaisuutta kertoa. On oltava joku että voi olla kaivattu. Minä en ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelätään torjutuksi tulemista. Ja toisaalta ei haluta paljastaa niitä syvimpiä salaisuuksia. Ehkä myös se ettei ole sopivaa tilaisuutta kertoa. On oltava joku että voi olla kaivattu. Minä en ole mitään.

Olet sinä joku. Sulla on jostain syystä nyt huono fiilis. Tietysti olet joku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinä joku. Sulla on jostain syystä nyt huono fiilis. Tietysti olet joku.

Olet ihanan lempeä ja rakastava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihanan lempeä ja rakastava.

Ajattelen häntä miestä ja muutun lempeäksi kuin mikä. Olen rakastunut.

• Anonyymi

Mieli murtuisi, vaikka emme olekaan päässeet naimisiin, tapaamiset enimmäkseen olleet onnenkantamoisia. 💖🦋💖

• Anonyymi

Niin tai sitten ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai sitten ei.

Tuo 'niin tai sitten ei' oli vaan tuohon loppuun.. kuulosti varmaan oudolta, itsekin tajusin vasta nyt.

• Anonyymi

Tulen vilkuttamaan 🙋‍♂️

• Anonyymi

Tervemenoa siis.

• Anonyymi

Minkäs sillä mahtaa jos on kadottava maisemista?

• Anonyymi

No sitten puhelin käteen ja äkkiä ilmoitus sille joka sua kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten puhelin käteen ja äkkiä ilmoitus sille joka sua kaipaa.

Hän sen näkee ilmoittamattakin.

• Anonyymi

Kenestä sinä oikein ajattelet kyseleväsi tällaisia kysymyksiä, johon odotat ilmeisesti vastausta aloituksen ulkopuolelta? Että joku yhtä nerokas ja ”todellisuustajuinen” tulee kertomaan oman näkemyksensä aloittajan henkilöllisyydestä ja elämäntilanteesta🤣

• Anonyymi

Nimenomaan haluan niin, senkin rosvo.
      Minulla on paljon parempi elämä ilman sinua.

• Anonyymi

Älä sitten kuvittele minua häneksi täälläkään. En ole elämässäsi.

• Anonyymi

Mulla on yksi vaatimus enää isot tissit...

• Anonyymi

No noilla vaatimuksilla ei ole vaikea löytää joku. Sinne vaan lähiöbaariin ja ota mittanauha mukaan, jos on kaikilla lähes yhtä isot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No noilla vaatimuksilla ei ole vaikea löytää joku. Sinne vaan lähiöbaariin ja ota mittanauha mukaan, jos on kaikilla lähes yhtä isot.

Tuo oli hyvä ehdotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli hyvä ehdotus.

Lähiöbaariin? Nyt meni väärään osoutteeseen voit olla varma ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähiöbaariin? Nyt meni väärään osoutteeseen voit olla varma ;)

Kai sinä nyt vaikka bussilla johonkin lähiöön pääset? Ei ole vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sinä nyt vaikka bussilla johonkin lähiöön pääset? Ei ole vaikeaa.

Eiköhän toi ole menossa navettaan ja nautojen tissejä tarkoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maitobaariin... siell mis äitejä kulkee ..imettäviä äitejä oli oikeestaa kaikilla kunno tonkat. Huomasimpa vain ku kävin vkloppuna mamma tapaamisessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän toi ole menossa navettaan ja nautojen tissejä tarkoitti.

En tarkoittanut mitään sellaista.

• Anonyymi

Sitähän oon pelänny et oot lähteny menee :( ja en minä häivy jos sinä vaan vielä oot maisemissa

• Anonyymi

Täällähän minä sua mietin jatkuvaan. Odotan ja mietin miten saisin sut lähemmäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän minä sua mietin jatkuvaan. Odotan ja mietin miten saisin sut lähemmäs.

Niin minäkin mietin sua. Enkä mä edes pystyisi sua jättää ku sydämessä kuljet mukana joka paikassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin mietin sua. Enkä mä edes pystyisi sua jättää ku sydämessä kuljet mukana joka paikassa

Olipa kauniisti sanottu. Olisinpa hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa kauniisti sanottu. Olisinpa hän.

Ajatellaan ainaki niin ja käydään siinä uskossa nukkumaan, jos vaikka unimaailmas nähtäs:) Öitä, oisitpa hän ja sulle ihan livenä saisin hyvät yöt toivottaa 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatellaan ainaki niin ja käydään siinä uskossa nukkumaan, jos vaikka unimaailmas nähtäs:) Öitä, oisitpa hän ja sulle ihan livenä saisin hyvät yöt toivottaa 😘

Hänelle haluisin toivottaa livenä ja nyt tosiaan uni voittaa ja silmä painuu. Hyvää yötä sinulle hänelle kaikille. Kun ei täällä ketään erota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänelle haluisin toivottaa livenä ja nyt tosiaan uni voittaa ja silmä painuu. Hyvää yötä sinulle hänelle kaikille. Kun ei täällä ketään erota.

Juu öitä viel. Ja ei tunnista ei, mut et silti pakkaa laukkujas, koska ei se sydän liian pitkää välimatkaa kestä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu öitä viel. Ja ei tunnista ei, mut et silti pakkaa laukkujas, koska ei se sydän liian pitkää välimatkaa kestä :)

En pakkaa laukkujani. Ja otan siitä miehestä selvää vaikka hidasta tämä on..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pakkaa laukkujani. Ja otan siitä miehestä selvää vaikka hidasta tämä on..

Missä tilanteessa olet nähnyt sitä miestä, jos saan kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tilanteessa olet nähnyt sitä miestä, jos saan kysyä?

Sanotaanko vaikka niin, että sellaisessa tilanteessa missä ei kaiken järjen mukaan pitäisi rakastua. Mutta eipä se kysy aikaa eikä paikkaa kun joku kolahtaa kunnolla. Mielessä on ja pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko vaikka niin, että sellaisessa tilanteessa missä ei kaiken järjen mukaan pitäisi rakastua. Mutta eipä se kysy aikaa eikä paikkaa kun joku kolahtaa kunnolla. Mielessä on ja pysyy.

Se on täysin totta, ei se rakkaus katso aikaa tai paikkaa. Ja voisin kirjoittaa hänesta samaa, tilanne rakastumiselle ei ollut ehkä otollisin. Ja nyt häntä en oo nähnyt ja pelkäänkin, että on tehnyt sen mitä aloituksessa sanot. No silti hänen katseensa ja äänensä eivät katoa muistista mihinkään enkä niin haluakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt iski palstaharha joten kerro ihmeessä lisää. Millä kirjaimella hän alkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on täysin totta, ei se rakkaus katso aikaa tai paikkaa. Ja voisin kirjoittaa hänesta samaa, tilanne rakastumiselle ei ollut ehkä otollisin. Ja nyt häntä en oo nähnyt ja pelkäänkin, että on tehnyt sen mitä aloituksessa sanot. No silti hänen katseensa ja äänensä eivät katoa muistista mihinkään enkä niin haluakaan.

Tämän viimeisen lauseen sanoisin miehelle täsmälleen samoin... hänenkään katseensa ja äänensä eivät katoa muistista mihinkään enkä niin haluakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän viimeisen lauseen sanoisin miehelle täsmälleen samoin... hänenkään katseensa ja äänensä eivät katoa muistista mihinkään enkä niin haluakaan.

Näin se menee. Toi palstaharha-kommentti oli sitten joltaa sivulliselta tähän keskusteluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt iski palstaharha joten kerro ihmeessä lisää. Millä kirjaimella hän alkaa?

Millä kirjaimella hän alkaa? Et ole itse kertonut mitään. Itse kerroin jo tuon tilanteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kirjaimella hän alkaa? Et ole itse kertonut mitään. Itse kerroin jo tuon tilanteen.

Huomautan vielä et tuo kirjaimen kyselijä oli sivusta tähän meidän keskusteluun, mut sen taisit huomataki 😊 Öitä taas ja jos olet hän niin nukun tänkin yön sinä sydämessä, mut paremmin nukuisin sinä kainallossa 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomautan vielä et tuo kirjaimen kyselijä oli sivusta tähän meidän keskusteluun, mut sen taisit huomataki 😊 Öitä taas ja jos olet hän niin nukun tänkin yön sinä sydämessä, mut paremmin nukuisin sinä kainallossa 😘

Ja hirveesti kirjotusvirheitä ku väsyttääki jo 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jjj

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jjj

En ole J eikä ole hänkään. Olen varmaan se vanhempi henkilö mitä tuolla joku haukkui :) Ei hänkään tiedä ikääni mutta oon varmaan rupsahtanut ennen aikojani..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huomannut tätä aiemmin kun kirjoitettiin yhtäaikaa, En saa unta kun et ole vieressä.. hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huomannut tätä aiemmin kun kirjoitettiin yhtäaikaa, En saa unta kun et ole vieressä.. hyvää yötä.

tai lähes yhtäaikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään saanu unta, mutta tääl on näköjää jo J kirjainta ehdotettu. Ja mä satun olee J ni olen väärä 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole J eikä ole hänkään. Olen varmaan se vanhempi henkilö mitä tuolla joku haukkui :) Ei hänkään tiedä ikääni mutta oon varmaan rupsahtanut ennen aikojani..

Mitä hemmettiä sinä satusetä nyt oikein yrität viritellä?😅” Olen varmaan se henkilö mitä tuolla joku haukkui” no itsehän sinä kirjoituksesi parhaiten tiedät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hemmettiä sinä satusetä nyt oikein yrität viritellä?😅” Olen varmaan se henkilö mitä tuolla joku haukkui” no itsehän sinä kirjoituksesi parhaiten tiedät

Nainen minä olen. Mene sinä satuetä pois koko palstalta. Jaksa noita harhojasi kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään saanu unta, mutta tääl on näköjää jo J kirjainta ehdotettu. Ja mä satun olee J ni olen väärä 😔

Hän ketä kaipaan ei ole J. Anteeksi kun en laittanut sitä heti :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään. Toivottavasti löydät hänet, vaikutat mukavalta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kaipaan N naista. Olen tuo palstaharhailija.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olen aika spontaani, teen ensin ja mietin sitten jälkeenpäin.. harvemmin olen mitään silti katunut.

• Anonyymi

Jotain rotia....

• Anonyymi

Älä mee tai vielä multa kaikeeennn…ethän mee et jättää mua saaa aaa…oot varmaan niitä tyyppejä, jotka tulee myös seuraavana päivänä jatkamaan näitä trollikirjoitusten lukuja ja viljelemään lisää lievästi sanottuna typeriä huomioitaan.

• Anonyymi

Pahemman kerran erehtyvät

• Anonyymi

No shit sherlock, koskee varmaan lähes ihan mitä tahansa🤷‍♀️

• Anonyymi

Joku toinen vastaili aamulla. Minkä nukuin vielä kuudelta :)

• Anonyymi

Ei mua haittaa voit pakata ja kadota niin minäkin tein.

• Anonyymi

En muuttaisi pois, koska olet tyttöystäväni

• Anonyymi

Ihana vastaus. Kivaa että on olemassa ihmisiä, jotka osaavat rakastaa.

• Anonyymi

No en taida olla, mutta haluaisin olla hänen.

• Anonyymi

En halua kadota sulta koskaan minnekkään

• Anonyymi

Kiitos, en minäkään sulta.

• Anonyymi

En tekisi sulle koskaan niin.

• Anonyymi

En minäkään sulle (siis hänelle). Anteeksi kun edes ajattelin ja kirjoitin noin.

• Anonyymi

Noh, enpäs osaa sanoa kuka olet.

• Anonyymi

Tein sen itse sinulle jo kerran kotimaan sisällä. Nyt kohta taas poistun rajojen sisältä, mutta yhteyttämme en halua enää koskaan katki. Enkä täysin kadota sinulta. Haluan yhteyden säilyvän ja olevan samalla edes jonkinlainen ikävän karkoittaja. Ehkä vähän samalla etätutustumismielessäkin. No jossain vaiheessa sitten suoraan säpöllä ja varmasti oikeassa kohdin puhelimin soittamalla. Kuumottavia tekstareitakin. Koska sitähän se takuulla olisi meidän välillä, vaikkei puhuttaisi tai kirjoitettaisi kuin säästä. Ihan mistä tahansa. Se vaan on niin. Koska rakastan vain sinua.

• Anonyymi

Taas poistut rajojen sisältä? Mulla ei ole mitään tietoa, että hän olisi koskaan poistunut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas poistut rajojen sisältä? Mulla ei ole mitään tietoa, että hän olisi koskaan poistunut..

Onko hän maininnut mitään sinne päin edes viittaavaakaan sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän maininnut mitään sinne päin edes viittaavaakaan sitten?

Ei ole maininnut lähtevänsä Suomesta pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole maininnut lähtevänsä Suomesta pois.

Ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok.

On sanonut niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sanonut niin.

Sivulliselle on sanonut, ei aloittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivulliselle on sanonut, ei aloittajalle.

Ok...

• Anonyymi

Haittaa tosi paljon

• Anonyymi

Niin muakin jos hän lähtee jonnekin.

• Anonyymi

Kukaan ei kaipaa, joten aivan sama.

• Anonyymi

Siis oot mun poikaystävä

Okey

Se soppii

• Anonyymi

Älä ole varma. Joku voi kaivatakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole varma. Joku voi kaivatakin.

En oikein jaksa uskoa siihen, enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko sitä uskoa mitenkään auttaa pysymään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko sitä uskoa mitenkään auttaa pysymään?

Se vaatii jotain muuta kuin palstalla vakuuttelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaatii jotain muuta kuin palstalla vakuuttelua.

Niin tietysti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidatkin olla sama kaikkien itsesäälikommenttien takana. Ole ystävällinen äläkä pura sitä minuun, kiitos.

• Anonyymi

Kyllä tuo miehittely on ilmeinen, että yhtään mitään haittaa.
      Haittana saattaisi olla oravia sun pyllystä vilistämässä, että haittaisivat näköäsi.
      T.uhka-arvio, olut uhka-arviolle
      Mmmmoro
      https://m.youtube.com/watch?v=jMwy4sljy4k

• Anonyymi

Katoan kyllä kun aika on oikea älä huoli t. Ruma ja huono mies.

• Anonyymi

En halua sinun katoavan etkä ole ruma tai huono.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua sinun katoavan etkä ole ruma tai huono.

Fakta on fakta ja nyt se on vain ikävä tosiasia että asiat ovat nyt näin. En tarvitse sinun enkä kenenkään muunkaan sääliä jossain trollisivustolla. Voin arvata kuka oot, en ikävöi mitään vanhoja rouvia täällä. Kiitos, älä kirjottele musta tänne mitään jatkossa jos oot eräs tuntemani vanhempi henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta on fakta ja nyt se on vain ikävä tosiasia että asiat ovat nyt näin. En tarvitse sinun enkä kenenkään muunkaan sääliä jossain trollisivustolla. Voin arvata kuka oot, en ikävöi mitään vanhoja rouvia täällä. Kiitos, älä kirjottele musta tänne mitään jatkossa jos oot eräs tuntemani vanhempi henkilö.

Aika törkeä kommentti kuka oletkin. Et todellakaan tiedä kuka minä olen. Kirjoitin siis tuon aloituksen kaipaamalleni miehelle. En sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään sääliä muuten tuossa kommentissani ei ollut ketään kohtaan. Enkä kirjoittanut sitä kuin kaivatulleni. Häntä minä rakastan. Enkä tiedä kumpi meistä on vanhempi minä vai hän. Joten haistapa sinä ruma ja huono mies mun puolesta vaikka vtu. Jos ystävällisyydellä saa tuollaisen vastauksen, niin et ole paskaa parempi ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään sääliä muuten tuossa kommentissani ei ollut ketään kohtaan. Enkä kirjoittanut sitä kuin kaivatulleni. Häntä minä rakastan. Enkä tiedä kumpi meistä on vanhempi minä vai hän. Joten haistapa sinä ruma ja huono mies mun puolesta vaikka vtu. Jos ystävällisyydellä saa tuollaisen vastauksen, niin et ole paskaa parempi ihminen.

Vastasit muuten juuri röllinaiselle, ikää taisi olla se 37, että se siitä miehestä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit muuten juuri röllinaiselle, ikää taisi olla se 37, että se siitä miehestä!!!

Tuskinpa vaan ja tuskin oli edes 37 tuo mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruma ja huono mies, joka arvaa kuka häntä kaipaa täällä?
        Miksi naiset kaipaisivat täällä rumia ja huonoja miehiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiitos, älä kirjottele musta tänne mitään jatkossa jos oot eräs tuntemani vanhempi henkilö." ??? Sairastatko persoonallisuushäiriötä? Voin vakuuttaa, että tämä sinulle kirjoittava vanhempi henkilö on pelkästään mielikuvituksesi tuote. Enempi käy sääliksi ne, joita sinä itse kaipaat ja joutuvat tiellesi. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiitos, älä kirjottele musta tänne mitään jatkossa jos oot eräs tuntemani vanhempi henkilö." ??? Sairastatko persoonallisuushäiriötä? Voin vakuuttaa, että tämä sinulle kirjoittava vanhempi henkilö on pelkästään mielikuvituksesi tuote. Enempi käy sääliksi ne, joita sinä itse kaipaat ja joutuvat tiellesi. Sivusta

Sinä olet sairas myös kun oletat asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet sairas myös kun oletat asioita.

Myös sivusta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tämäkään ole ikävä kyllä sen kummempi aihio kuin miehen feikkidialogi itsensä kanssa, että se siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä näkökulma tästä yritelmästä virittää joitain muita vanhempia naishenkilöitä tai ylipäätään ketään henkilöitä vastaan. Joku päämäärä näillä feikkidialogeilla aina on, fokus vaan vaihtelee suuresti mielialojen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä näkökulma tästä yritelmästä virittää joitain muita vanhempia naishenkilöitä tai ylipäätään ketään henkilöitä vastaan. Joku päämäärä näillä feikkidialogeilla aina on, fokus vaan vaihtelee suuresti mielialojen mukaan.

Hah hah. Tuo oli aloittajan kommentti eikä sivusta oikeasti. Kylläpä sinä taas tunnistelit päin persettä siellä. Huomaatko miten helposti ajaudut vääriin kuvitelmiin? Et näe metsää puilta pakkomielteidesi seasta.

• Anonyymi

Näin olen päättänyt, että joskus lähden en nauti täällä olosta, eikä ole mitään syytä siihen ei ole miksi jäisin. Se on vain ajan kysymys.

• Anonyymi

No jos en ole sinulle syy jäädä, niin sitten tämä rakkaus sisälläni on arvoton. Mutta enpä jaksa uskoa että sinä olisit tuo mies.

• Anonyymi

Hyvä kun lähdet

• Anonyymi

En minä ole lähdössä. Sinä et jaksanut edes lukea tätä läpi joten olepa hiljaa.

• Anonyymi

Jos tilanne olisi toinen, olisin voinut jäädä sinne pidemmäksi aikaa missä kävin. Täällä on erittäin tylsää. Ehkä lähitulevaisuudessa.🇪🇦

• Anonyymi

VOI kuule , ei haittaa sillä ostin tankin täyteen polttoainetta jotta voin hurauttaa luoksesi milloin vain !!!!!!!!

• Anonyymi

No nyt puhut asiaa. Vihdoinkin :)

• Anonyymi

Kyllä mua haittaisi. Mutta olet tietääkseni sen jo tehnyt...

• Anonyymi

En ole tehnyt enkä tekemässä ja käsitykseni mukaan ei ole hänkään. Kaikki jää tänne.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Slava Ukraine-mölisijöiden vuoksi Suomi syöksyy nyt synkkään lamaan

Eivät tainneet mölisijät tajuta millaisia kustannusseurauksia tästä maalle ja sen kansalaisille seuraa.
      Maailman menoa
      534
      3163
    2. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      294
      2395
    3. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      2227
    4. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      379
      1919
    5. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1818
    6. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    7. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      86
      1286
    8. Eikö olenkin niin, että

jos sinulla mies on ikävä, niin sinä otat yhteyttä vaikka sinua olisi kielletty. Jos, oikeasti tuntee ja haluaa, sitä taistelee.. eikös? Teen vain
      Ikävä
      79
      1112
    9. Millanen oli tunnereaktio

Millanen tunnereaktio oli viimeksi ku kaipauksen kohteen näit?
      Tunteet
      74
      1108
    10. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      73
      954
    Aihe