Getaway Riihimäki pätkää.
2-3-4-8 pyöräisellä
Ensi yönä kuvataan videoita Riihimäellä
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Äänistä päätellen täällä on getawayt joka yö. Bensa taitaa olla vielä liian halpaa kun sitä riittää renkaanpolttoon.
- Anonyymi
Liittyykö tämä tapaukseen?
https://www.aamuposti.fi/paikalliset/4710403
"Poliisia karkuun lähtenyt moottoripyöräilijä törmäsi mopoilijaan Riihimäellä – molemmat kuljettajat vietiin sairaalahoitoon" - Anonyymi
Niin. Miksi täällä ei ole valvontaa?
Laittamani aloitus oli siis ihan kommentti mille täällä keskustassa tuntuu asua…- Anonyymi
(Paluu)muutettuani Peltosaareen luulin aluksi, että tuo jokaöinen moottorien mörinä tulee täältä lähiöstä, tajusin sitten että ääni kantautuukin kilometrin päästä mm. Matkakeskukselta ja Prisman parkkipaikalta. Jaksan kyllä kuvitella keskustan äänet, jos rallia ajetaan vielä esim. Hämeenkatua pitkin.
Ennen muinoinkin moottoripelejä on harrastettu, mutta kyseessä oli enemmänkin autolla ajelut viikonloppuisin keskustan hulinassa. Nykyään kulttuuri tuntuu olevan jatkuvaa mopomiittiä ja drag racea myös arkipäivisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201