Näen melkein joka yö unta jossa olen todella isossa hotellissa. Hotelli on keskellä ei mitään, isossa metsässä tai joskus erämaassa. Siellä on vaikka mitä. Esim kauppoja, museoita, leikkipaikkoja, ravintoloita, sisähuvipuistoja, kylpylöitä. Näissä unissa pystyn teleporttaamaan paikasta toiseen ja yleensä teleporttaan omaan huoneeseen kun olen eksynyt. Tunnelma näissä unissa on viihtyisä ja olen niissä yleensä kavereiden kanssa tai vaikka julkkisten kanssa jotka ovat mukavia minusta. Olen nähnyt unta tästä paikasta jo monta vuotta. Se on alkanut muotoutumaan jo tietynnäköiseksi kun olen piirtänyt kuvia jonkin verran ja tehnyt karttaa.
Mikä voi aiheuttaa tämmöisen? Minulla on yleensä aika paljon stressiä ja välillä tuntuu yksinäiseltä.
Jättihotelliunet
Anonyymi
0
225
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542518
- 622402
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p181899- 621702
- 521662
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41925Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111847Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118797Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit36787- 40713