Mitä tuntemuksia herättää venäjän rekisterikilpi liikenteessä?

Anonyymi

Itselleni ei ainakaan mitään hyvää, näytin viimeksi keskisormea tälläiselle.

28

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei naapurin kilvet mitään haittaa, turistit tuo rahaa maahan. Onneksi jenkkejä ei näy pilaamassa katukuvaa. 🤮

      • Anonyymi

        Venäjää opetetiin eikä tuo oppinut,
        - se on pahan aluetta,
        - pahan leviäminen on estetävä.


      • Anonyymi

        Turistit yleensä tuo varastettua vie varastettua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjää opetetiin eikä tuo oppinut,
        - se on pahan aluetta,
        - pahan leviäminen on estetävä.

        Viipuri oli ennen Suomen kielinen Suomi paras.


      • Siis puolusteleeko joku venäläisiä? Nehän hyväksyy rakkaan johtajansa terroriteot Ukrainassa?


      • Anonyymi

        Pysykööt Puten lätissä röhkimässä...Jenki turistit tuhlaa enemmän fyrkaa ku noi Puten turistit.
        Eivätkä haise hielle ja paskalle ja on puhtaat vaatteet jotka istuu päällä ja eivätkä haise


      • Anonyymi

        Venäjän kansa on valitettavasti saatu uskomaan sodan oikeutukseen.
        Veli ja Sisko venäläinen ajttelee ja tuntee vain istutettujen ennakkoluulojensa pohjalta, Venäjä on oikeassa.

        Se ei millään tavalla poikkea siitä millaiseksi länsimaaliset on aivopesty. Suomalaisille vain NATO ja pakotteet ovat oikein.

        Kaikkialla ihmisille opetetaan että me olemme oikeassa nuo väärässä.

        20 000 ammuttua amerikkalaista kuuluu heidän kulttuuriinsa ja se on oikein.

        Toisinajattelijat nujerretaan kaikkialla, Suomessa, USA:ssa ja Venäjällä.
        Jos toisiajattelu on uhka omalle olemassaololle on parempi ajatella "oikein"


    • Anonyymi

      Nämä tunteet muistetaan sata vuotta,,

    • Anonyymi

      Kyllähän isovenäläiseen asenteeseen törmää silloin tällöin Pk seudun parhailla asuinalueilla rannoilla ja vesillä, kalliit autot kauniit naisetkin herättää ehkä kateuttakin mutta rikkaiden käytös on vain semmoista, enempi minua häiritsee röyhkeät ja ylimieliset arabit ja mustat, näistäkin menestyneet huume/ihmiskauppiaat ja sutenöörit ärsyttävää on sekin ettei poliisi selvästikään edes yritä puuttua näiden rikkeisiin edes liikenteessä, ilmeisesti ohjeistus on sellainen, toisaalta ehkä ollaan jo likellä ruotsin tilaan jossa ulkoimaista järjestätynyttä rikollisuutta poliisi "väistelee" Saattaa olla jo korruptiota eihän esm taxialan menoa mafoille ole yritettykään estää, ravintolat pizzriat on mtu.lla vapauttettu veronmaksusta ,samoin näiden lähes kaikki palvelualojen "bisnekset" ilmeisesti klaanien asettuminen maahan katsotaan tuottoisemmaksi kuin lainkirjaimen valvonta, lasitornit kasvaa huumerahalla meilläkin, osa rahasta peseytyy investoineissa. Ulkomaisten rikollisjärjestöjen asettuminen on tehty meillä helpoksi.

      • Anonyymi

        Jopa valtionhallinnossa työskentelee rikollisia


      • Anonyymi

        Tarkoitat MAFIAA


    • Anonyymi

      Afrikkalainen mieheni on ammatiltaan myyntiedustaja.

      • Anonyymi

        "Afrikkalainen mieheni on ammatiltaan myyntiedustaja."

        Meilläpäin kutsuttaisiin sutenööriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Afrikkalainen mieheni on ammatiltaan myyntiedustaja."

        Meilläpäin kutsuttaisiin sutenööriksi.

        Ei gigoloja


      • Anonyymi

        Mitäs siitä tulee? sekaXuotuisia


    • Anonyymi

      Idiootti näyttää keskisormea ihmiselle jota ei tunne. Aivan sama kuin näyttäisi keskisormea jokaiselle Somalille.

      • Anonyymi

        Takontista kertakäyttösinko käyttöön.


      • Anonyymi

        Ei siinä mitään vikaa oo.Ja sompuille sen voi tehdä aina


    • Anonyymi

      Ei minkäänlaisia. Venäjän pospotusta kuuluu kaupungilla muutenkin. Ei mene tunteisiin.

      • Anonyymi

        Suomessa kuuluu arabiaa turkkia kurdia Egyptiä viroa ja Somalia joka päivä.


    • Anonyymi

      Kysyisin Suomen rajavartijoilta ja armeijalla että miten nämä on päässyt Suomeen.Turvahajoita ne ei voi olla sillä venäjän sisällä ei ole sotaa. Sota on Ukrainassa.

      • Anonyymi

        Samalla tavalla kuin Suomen kilvissä olevalla autolla pääsee ulkomaille. Auton kuljettaminen ja autossa matkustajana oleminen ei tee ihmisestä automaattisesti pakolaista. Minäkin ajelen autollani ihan hyvin mielin milloin missäkin. En ole koskaan ajatellut lähteä autollani hakemaan turvaa toisesta maasta.


    • Anonyymi

      Tulee mieleen josko sieltä saisi pimppaa.

    • Anonyymi

      Ei ole kyllä pahemmin tullut katseltua autojen rekisterikilpiä.

      • Anonyymi

        Joo tulee enempi kateltua muijien perseitä ja daisareita. Venakoilla usein ihan hyvä outlook.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe