Huolehtikaa kuona-aineiden poistamisesta!

Anonyymi

Heti aamusella pöntölle ja kunnon krapulaponnistus. Suolessa muhiva sonta on valtava terveysriski. Jos tuotos ei meinaa tulla, suosittelen Microlax-ruisketta.

Itse ponnistin tänään komealla karjaisulla klo 5.30 ja samalla hetkellä tipahti aamun lehti postiluukusta. Tuttu lehdenjakaja kopautti oveen muutaman kerran kuullessaan ponnistushuudon.

10

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etpä taida olla itse alkoholin käyttäjä? Rapulapaskaa ei kuule tarvitse ponnistaa. Se lentää lintuparven lailla.

      • Anonyymi

        Se riippuu siitä mitä on juonut ja syönyt. Itse saan punaviinistä pihkatapin, kaljaa kitatessa kyllä lentää varpusparven lailla.


    • Anonyymi

      Peräsilmä on jo niin arka, enää ei halua istua pöntölle. Makaan sohvalla kylmähaude persvälissä.

    • Anonyymi

      Yleensä kun minä olen aamuyöllä tuotoksella alkaa saman rapun spurgulauma hiippailla ovelle, rämpyttää postiluukkujaan ja välillä tunkee joka postilaatikoistaan kalujaan sisälle hokien "ime tätä!".

      Asd

    • Anonyymi

      Meillä oli kerran koira, joka hyökkäsi kolisevaa postiluukkua vastaan ja repi kaikki laskut riekaleiksi. Hyvä koira.

    • Anonyymi

      Mistä johtuu että palsta on mennyt tähän pisteeseen? Ovatko sheriffit rantaremmissä? Onko kirjoittajien käyttäytyminen vaikuttanut negatiivisesti, raittiisiin, uskovaisiin ym.?

      Palsta on ulosteen peitossa ja pilaantuu kovaa vauhtia, tää haisee kohta jo ruudun läpi määnneelle.

      • Anonyymi

        Näillä on krapula, ni ne tuottaa sitä itteensä.....


      • Anonyymi

        Hetkinen, olen jo kahdeksatta vuotta täälä riehunut. Meno on suorastaan rauhoittunut jos vertaa esim. Kuuden vuoden takaiseen, kaipaan päivittäin legendaarisia verbaalimatseja 1hoitsun kanssa.

        Kymmenen vuoden kohdalla pidän bileet ja jatkan sitten toiset kymmenen vuotta.

        Aah

        Asd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen, olen jo kahdeksatta vuotta täälä riehunut. Meno on suorastaan rauhoittunut jos vertaa esim. Kuuden vuoden takaiseen, kaipaan päivittäin legendaarisia verbaalimatseja 1hoitsun kanssa.

        Kymmenen vuoden kohdalla pidän bileet ja jatkan sitten toiset kymmenen vuotta.

        Aah

        Asd

        Kannattaa tähdätä pönttöön, nii on siistimpää

        Järjestys ryyppyhommiin ja jälkituuletukseen


    • Anonyymi

      Ja tunnustus huuto, ei Kai ollut ensimmäinen rapulakarjaisu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe