Miksi Sofia B. suhteet eivät kestä ja aina on ollut ero edessä..

Anonyymi

Ollut jo naimisissa ja kaksi kertaa avoliitossa, kehuu et on ollut villiä seksielämä avioeron jälkeen.

45

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka katsoo vaimoa joka pettää ja menee avopuolison parhaan kaverin kanssa sänky hommiin naimaan.

      • Anonyymi

        Tämä entinen "paras" kaveri meni itse perhelomalla Levillä vieraan miehen kanssa paneskelemaan ja taisi olla muitakin kuin tämä yksi. Aviomies ja 1-vuotias lapsi palasivat lomalta ilman äitiä, joka tuli kotiin vasta seuraavana päivänä polvet ruvella. Erohan siitä tuli. Tuo ex-aviomies ja lapsi asuvat nykyään kaksin ja ex-rouvalla miehet ja kämpät vaihtuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä entinen "paras" kaveri meni itse perhelomalla Levillä vieraan miehen kanssa paneskelemaan ja taisi olla muitakin kuin tämä yksi. Aviomies ja 1-vuotias lapsi palasivat lomalta ilman äitiä, joka tuli kotiin vasta seuraavana päivänä polvet ruvella. Erohan siitä tuli. Tuo ex-aviomies ja lapsi asuvat nykyään kaksin ja ex-rouvalla miehet ja kämpät vaihtuneet.

        Ei asu kaksin väännä valheita vaan asuu tytär vuoroviikoin isällä ja äidillä,niinkuin on sovittu avioeron yhteydessä.Martina ja Stefan molemmat rakastuivat toisiinsa ja saivat rakkaan tyttäriensä 1 vuosi ja 8 kk. , tapaamisesta ensi kertaa.Jättivät molemat entiset ja olivat yhdessä yli 9 vuotta M ja S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asu kaksin väännä valheita vaan asuu tytär vuoroviikoin isällä ja äidillä,niinkuin on sovittu avioeron yhteydessä.Martina ja Stefan molemmat rakastuivat toisiinsa ja saivat rakkaan tyttäriensä 1 vuosi ja 8 kk. , tapaamisesta ensi kertaa.Jättivät molemat entiset ja olivat yhdessä yli 9 vuotta M ja S.

        Kiinnitä oikeasti huomiota kirjoituksiisi. Ihan älyttömän sekavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä entinen "paras" kaveri meni itse perhelomalla Levillä vieraan miehen kanssa paneskelemaan ja taisi olla muitakin kuin tämä yksi. Aviomies ja 1-vuotias lapsi palasivat lomalta ilman äitiä, joka tuli kotiin vasta seuraavana päivänä polvet ruvella. Erohan siitä tuli. Tuo ex-aviomies ja lapsi asuvat nykyään kaksin ja ex-rouvalla miehet ja kämpät vaihtuneet.

        Eräs tuttu nainen, joka tykkäsi käydä festareilla kertoi (kun kysyin, miksi polvet ruvella) ytimekkäästi, että syynä on kaksi asiaa:

        - blowjob doggystyle


        Erittäin miellyttävä kombinaatio, tiemmä. Ja mukava on nainekin..


      • Anonyymi

        Niin, kuka menee "sänky hommiin naimaan". Opetelkaa kirjoittamaan, vai mitä ihmeen elämän apukoululaisia täällä oikein pyörii? Pahoittelen, jos kirjoittaja on aivovammapotilas ja siitä johtuu.


    • Anonyymi

      Saako Sofia koskaan muita miehiä,kuin yhden yön seksi seuraa ?

      • Anonyymi

        Ei suhdetta hoideta niin,kun tulee erimielisyyttä vaaditaan et millä sä korvaat tämän kaiken mulle.Pitä oppia keskustelee rakentavasti ja ei aina vaan minä minä minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suhdetta hoideta niin,kun tulee erimielisyyttä vaaditaan et millä sä korvaat tämän kaiken mulle.Pitä oppia keskustelee rakentavasti ja ei aina vaan minä minä minä.

        On parempi naisen pysyä vaan sinkkuna , on vaikea luonne ja ei ajattele kuin materiaalia ja minkä hoidon menisi seuraavaksi ottaa itselleen.Minä itse ja toiset ei merkitse naiselle muuta,kuin minkä hyödyn saisi kiskottua irti henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suhdetta hoideta niin,kun tulee erimielisyyttä vaaditaan et millä sä korvaat tämän kaiken mulle.Pitä oppia keskustelee rakentavasti ja ei aina vaan minä minä minä.

        Martina Aitolehti: ”Mieheni tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla”
        Martina Aitolehden, 34, avopuoliso lepyttelee häntä avokätisesti riitojen jälkeen.
        – Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun, Martina kertoo parisuhteestaan.

        Timantit ovat naisen parhaita ystäviä
        Timantit ovat ihan kivoja. Rakkaimmat lahjani ovat kuitenkin niitä, joita olen saanut käytännön tarpeeseen, esimerkiksi polkupyörä.
        Stefan hyvittelee riitojamme rahalla. Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun. Minuun tällainen lepyttelykeino toimii. Olen tullut melko pihiksi omien rahojeni suhteen. Törsään surutta lasteni vaatteisiin, mutta omiin menoihini en käytä kovin paljoa rahaa. Onhan naisesta ihanaa päästä shoppailemaan miehen rahoilla! Joka väittää jotain muuta, todennäköisesti valehtelee. Stefan tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla.
        19.1.2017 / Anna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina Aitolehti: ”Mieheni tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla”
        Martina Aitolehden, 34, avopuoliso lepyttelee häntä avokätisesti riitojen jälkeen.
        – Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun, Martina kertoo parisuhteestaan.

        Timantit ovat naisen parhaita ystäviä
        Timantit ovat ihan kivoja. Rakkaimmat lahjani ovat kuitenkin niitä, joita olen saanut käytännön tarpeeseen, esimerkiksi polkupyörä.
        Stefan hyvittelee riitojamme rahalla. Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun. Minuun tällainen lepyttelykeino toimii. Olen tullut melko pihiksi omien rahojeni suhteen. Törsään surutta lasteni vaatteisiin, mutta omiin menoihini en käytä kovin paljoa rahaa. Onhan naisesta ihanaa päästä shoppailemaan miehen rahoilla! Joka väittää jotain muuta, todennäköisesti valehtelee. Stefan tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla.
        19.1.2017 / Anna

        LEIKKA, LIITÄ.... LEIKKAA LIITÄ.... 😄


      • Anonyymi

        Kyllä saa, älä huolehdi!


      • Anonyymi

        Ei saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina Aitolehti: ”Mieheni tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla”
        Martina Aitolehden, 34, avopuoliso lepyttelee häntä avokätisesti riitojen jälkeen.
        – Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun, Martina kertoo parisuhteestaan.

        Timantit ovat naisen parhaita ystäviä
        Timantit ovat ihan kivoja. Rakkaimmat lahjani ovat kuitenkin niitä, joita olen saanut käytännön tarpeeseen, esimerkiksi polkupyörä.
        Stefan hyvittelee riitojamme rahalla. Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun. Minuun tällainen lepyttelykeino toimii. Olen tullut melko pihiksi omien rahojeni suhteen. Törsään surutta lasteni vaatteisiin, mutta omiin menoihini en käytä kovin paljoa rahaa. Onhan naisesta ihanaa päästä shoppailemaan miehen rahoilla! Joka väittää jotain muuta, todennäköisesti valehtelee. Stefan tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla.
        19.1.2017 / Anna

        Viisas nainen tai avovaimo ja lasten äiti on otti lahjat ja matkat vastaan, pitäisikö kieltää ottamasta jos mies ne on rakkaudesta ostanut hänelle. Jos olisi ollut käyttämättä omia rahoja,niin miksi sitten lainasi äidiltään rahaa verojen maksuun.Kerro se meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina Aitolehti: ”Mieheni tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla”
        Martina Aitolehden, 34, avopuoliso lepyttelee häntä avokätisesti riitojen jälkeen.
        – Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun, Martina kertoo parisuhteestaan.

        Timantit ovat naisen parhaita ystäviä
        Timantit ovat ihan kivoja. Rakkaimmat lahjani ovat kuitenkin niitä, joita olen saanut käytännön tarpeeseen, esimerkiksi polkupyörä.
        Stefan hyvittelee riitojamme rahalla. Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun. Minuun tällainen lepyttelykeino toimii. Olen tullut melko pihiksi omien rahojeni suhteen. Törsään surutta lasteni vaatteisiin, mutta omiin menoihini en käytä kovin paljoa rahaa. Onhan naisesta ihanaa päästä shoppailemaan miehen rahoilla! Joka väittää jotain muuta, todennäköisesti valehtelee. Stefan tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla.
        19.1.2017 / Anna

        Miten sä muistat noin tarkkaan mitä siinä lehes luki.


    • Anonyymi

      Sinulla on pitänyt kiirettä koko aamun!
      Nyt voit lukea kirjoituksesi läpi ja miettiä, mitä hyvää minä voisin tehdä lähimmäisteni ja muiden ihmisten hyväksi.

      • Anonyymi

        Kommentit on aivan kopio joita tehdään Martina Aitolehestä, vai onko sama henkilö kysymyksessä. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentit on aivan kopio joita tehdään Martina Aitolehestä, vai onko sama henkilö kysymyksessä. ?

        Sitä saa mitä tilaa ja metsä vastaa kun sinne huudetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa ja metsä vastaa kun sinne huudetaan.

        Aivan on asiallisia viestejä ja totuuteen perustuvia asioita, ei noissa ole mielestäni mitään asiatonta kirjoittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentit on aivan kopio joita tehdään Martina Aitolehestä, vai onko sama henkilö kysymyksessä. ?

        Älä naurata! Aloitus ja suurin piirtein kaikki kommentit ovat sinun omiasi. Näkeehän sen sokea Reettakin. Niin väkisin väännettyä paskaa kuin olla voi. Jatka vaan samaan malliin. Kaikki näkevät mitkä kommentit ja aloitukset ovat sinun tekeleitä. :D
        Mutku Sofia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä naurata! Aloitus ja suurin piirtein kaikki kommentit ovat sinun omiasi. Näkeehän sen sokea Reettakin. Niin väkisin väännettyä paskaa kuin olla voi. Jatka vaan samaan malliin. Kaikki näkevät mitkä kommentit ja aloitukset ovat sinun tekeleitä. :D
        Mutku Sofia!

        Ei ole ikävä kyllä minun kuin kaksi viestiä, Martinan vainooja kuvittelee aina,ettei ole Sofialla kuin yksi joka hänestä tekee aloituksia ja viestejä.Kyttää kauhulla mitä Sofiasta on kirjoitettuna, sen näkee kun käy vähän väliä tarkistaa viestien sisällön.Onks jo 50 tarkistusta tehty. ?😇


      • Anonyymi

        No mutta, mitäs hyvää sinä olet tehnyt tänään lähimmäisesi ja muiden ihmisten hyväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä naurata! Aloitus ja suurin piirtein kaikki kommentit ovat sinun omiasi. Näkeehän sen sokea Reettakin. Niin väkisin väännettyä paskaa kuin olla voi. Jatka vaan samaan malliin. Kaikki näkevät mitkä kommentit ja aloitukset ovat sinun tekeleitä. :D
        Mutku Sofia!

        Sanoo tosi-teini ja tosi-fani ja on toodella tosissaan🤩🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ikävä kyllä minun kuin kaksi viestiä, Martinan vainooja kuvittelee aina,ettei ole Sofialla kuin yksi joka hänestä tekee aloituksia ja viestejä.Kyttää kauhulla mitä Sofiasta on kirjoitettuna, sen näkee kun käy vähän väliä tarkistaa viestien sisällön.Onks jo 50 tarkistusta tehty. ?😇

        Ota lääkkeet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan on asiallisia viestejä ja totuuteen perustuvia asioita, ei noissa ole mielestäni mitään asiatonta kirjoittelua.

        Eikö tämä aloitus ollut Sofiasta? Tuo vähäjärkinen on hulluna tuohon Marttinaan. Sitä se rakkaus teettää, että pitää haukkua, kun ei saa häntä.
        Ei tainnut Marttina olla sateenkaarimarssilla, harmi.


    • Anonyymi

      Noloa ja lapsellista kopioida muiden kommentteja. Vai että tämä ketju piti tehdä, koska joku oli ihmetellyt miksi Martinan suhteet ei kestä ja miehet vaihtuu? Hannes, Stefu, palomies, Baha, Pikkarainen, lippisjonne…monta eri miestä lyhyen ajan sisään. Eli tottahan se on. Sofialla samassa ajassa ollut vain kaksi.

      • Anonyymi

        Sofialla on pikapanoksi ei niitä SEISKALEHTI ehdi seuraa.😂.


      • Anonyymi

        Stefan oli 9 vuotta Martinan kans.


      • Anonyymi

        Sofialla Lontoossa Lontoossa oletko laskenut nekin villit seksi kokeilut, joita itse kehui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla Lontoossa Lontoossa oletko laskenut nekin villit seksi kokeilut, joita itse kehui.

        Nyt se lukutaito! Jutussa luki ihan päinvastoin, ettei ole kovinkaan paljon mitään yhden illan seikkailuja harrastanut.

        ” Siellä ollessaan Sofia antoi itselleen luvan tehdä kokeiluja myös seksin kanssa.

        – Kun lähdin maailmalle, halusin testata kaiken. En ollut aiemmin harrastanut edes yhden illan juttuja, hän kuvailee vuoden 2017 tapahtumia.

        – Ne vähäiset kerrat, kun olen harrastanut miesseikkailuja, ovat yleensä olleet ulkomailla, kuten muun maussa tämä minun pikaromanssini French Montanan kanssa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan oli 9 vuotta Martinan kans.

        Älä viitsi. 😂 Lehdistä ollaan saatu kaikki lukea, mitä kaikkea tämä ”9 vuoden” suhde piti sisällään huutoriidoista pettämisiin ja lukuisiin eroihin.


      • Anonyymi

        Stefanista kun erosi deittaili vain palopoikaa ja ruotsalaista miestä 5 kertaa ulkomailla.Ei ole seurustellut kuin Hannun kans 10 kk ja nyt Jesperin 5 kk.


      • Anonyymi

        Hävettää ja naurettavaa joku puolustaa Sofiaa ja kuvittelee ettei sillä ole ollut irtosuhteita.On terve nainen ja tarvinnut miehiä seksin harrastamiseen, se on normaalia ja turhat kytätä kenenkään sinkku naisten seksisuhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi. 😂 Lehdistä ollaan saatu kaikki lukea, mitä kaikkea tämä ”9 vuoden” suhde piti sisällään huutoriidoista pettämisiin ja lukuisiin eroihin.

        Ei ole sellaista avioparia jotka ei riitelis ja tappelua olisi harrastanut, koska 60%- aviopareista eroaa nyky aikana.


      • Anonyymi

        Gekkosessakin luki et kaikkea Sofian toimintaa Lontoossa ei oikein kestä tuoda edes päivänvaloon.Mitä tää siis kertoo tästä naisesta tää sanonta ja kirjoitus. ?


      • Anonyymi

        Sofia ei saa miestä, kun kuuluu siihen kuuluisaan katiskaremmiin. Ei kukaan viisas sekaannu tuollaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei saa miestä, kun kuuluu siihen kuuluisaan katiskaremmiin. Ei kukaan viisas sekaannu tuollaiseen.

        Käyttökulutkin ihan tähtitieteelliset. Kuka tuollaista akkaa ottaisi riesaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sellaista avioparia jotka ei riitelis ja tappelua olisi harrastanut, koska 60%- aviopareista eroaa nyky aikana.

        No eipä olleet aviopari, kun niitä hehkutettuja häitä ei ikinä tullut. Eikä ole myöskään tavanomaista, että riidellään niin rajusti, että poliisit kutsutaan kotiin, tai että erotaan ja palataan yhteen jatkuvasti ja kummallakin ihan muut kumppanit siinä välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se lukutaito! Jutussa luki ihan päinvastoin, ettei ole kovinkaan paljon mitään yhden illan seikkailuja harrastanut.

        ” Siellä ollessaan Sofia antoi itselleen luvan tehdä kokeiluja myös seksin kanssa.

        – Kun lähdin maailmalle, halusin testata kaiken. En ollut aiemmin harrastanut edes yhden illan juttuja, hän kuvailee vuoden 2017 tapahtumia.

        – Ne vähäiset kerrat, kun olen harrastanut miesseikkailuja, ovat yleensä olleet ulkomailla, kuten muun maussa tämä minun pikaromanssini French Montanan kanssa.”

        Ai Sofian pano SEURUSTELLUT on eri asia ja niitä ei oteta huomioon sen mies luettelossa niinkö. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Sofian pano SEURUSTELLUT on eri asia ja niitä ei oteta huomioon sen mies luettelossa niinkö. ?

        Mikä ihmeen miesluettelo? Ja toisekseen, mikäs tietolähde tämmöinen gekkonen on, kun journalistinen julkaisu(?) ei kerro edes kirjoittajan nimeä? Oikeaa journalismia ei todellakaan tehdä nimimerkillä, tai anonyymisti. Ei herätä minkäänlaista luottamusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää ja naurettavaa joku puolustaa Sofiaa ja kuvittelee ettei sillä ole ollut irtosuhteita.On terve nainen ja tarvinnut miehiä seksin harrastamiseen, se on normaalia ja turhat kytätä kenenkään sinkku naisten seksisuhteita.

        Ihan sama onko ollut, vai ei. Sofian mukaan ei ole ollut. Jollain nyt on lähtenyt mielikuvitus laukalle, kun kaikenlaisia fantasioita on pitänyt kirjoittaa Sofiaan ja seksiin liittyen. Kyllähän seksikäs nainen sillä lailla kiehtoo varmasti molempiakin sukupuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttökulutkin ihan tähtitieteelliset. Kuka tuollaista akkaa ottaisi riesaksi.

        Ei kukaan järkevä turhista ota elätiksi,ei ainakaan vähänkin järkeä omistava.


    • Anonyymi

      Miksi, miksi, miksi ja vielä kerran miksi? Mikä vtun vähä-älyisten kyselypalsta tästä on tullut?

    • Anonyymi

      Tiedättekö, että Sofia on nuori, lapseton nainen. Miksei vaihtaisi miestä? Niinhän tekee jopa naiset, joilla pieniä lapsia.

      • Anonyymi

        Niinpä meillä kaikilla on oikeus seksiin, oli sitten sinkku eronut tai karannut, lapset ei saa olla esteenä koskaan vanhempien seksi elämään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe