Monet jo loppuunmyytyjä https://www.laukonkartano.fi/keikat/
En ihmettele. Esiintymispaikka on todella hieno ja sen maine varmaankin pikku hiljaa kasvaa niin esiintyjien kuin katsojien keskuudessa.
Laukon kartanon keikat suosittuja
15
961
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin menee:
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009021718.html- Anonyymi
Ei muuten ole kunnanjohdon ansiota että Laukon kartanolla menee hyvin. Kyllä tyhjäntoimittajilta= (kunnan pampuilta ) puhetta ja visioita tulee, mutta teot on täysi 0 jos toteutuneita projekteja lasketaan. Eihän kunnan matkailuesitteitäkään löydy enää mistään esim, Ideaparkin matkailijoille tarkoitetusta mainostelineestä. Hienoa että Laukko tekee omalta osin tuppukylän tunnetuksi Suomessa ja muut vaan haaveilee.
- Anonyymi
Hienoa, että Laukon Kartano menestyy. Tuo positiivista mainetta Vesilahdelle. Pitkälti uutiset ovat olleet sellaisia, että Vesilahden maine ei ole niistä ainakaan parantunut.
- Anonyymi
Karmee rahastus oheistuotteilla.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Juurikin pikkupullo olitta 8:50 ja vohveli 8:50 huh huh
- Anonyymi
Onko sinne köyhien pakko mennä jos kaikki tuntuu liian hintavalta?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinne köyhien pakko mennä jos kaikki tuntuu liian hintavalta?.
Peppuaukisten pitää pysyä kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppuaukisten pitää pysyä kotona.
Oho rahamiäs! Tänä vuonna pikku olut 8:90 ja skumppa 14:50 !!! Maukasta ! Voi vaan käydä niin että kansa kaikkoo ? Kuullut vaan puheita että tää homma on nähty . Käy kuin jazzeille ei omia eväitä niin häipyy puistofiilis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho rahamiäs! Tänä vuonna pikku olut 8:90 ja skumppa 14:50 !!! Maukasta ! Voi vaan käydä niin että kansa kaikkoo ? Kuullut vaan puheita että tää homma on nähty . Käy kuin jazzeille ei omia eväitä niin häipyy puistofiilis
Kartanossa kartanon hinnat. Todellakaan peppuaukisten ei parane janoisena mennä alueelle.Ylihinnoiteltua paskaa koko touhu. Ensin maksat määkimisestä lipun hinnan muodossa ja sitten ravintolapalveluista eliittikaupungin turistihinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kartanossa kartanon hinnat. Todellakaan peppuaukisten ei parane janoisena mennä alueelle.Ylihinnoiteltua paskaa koko touhu. Ensin maksat määkimisestä lipun hinnan muodossa ja sitten ravintolapalveluista eliittikaupungin turistihinnat.
"Ylihinnoiteltua paskaa koko touhu."
Joka myy hyvin. Vesilahdessa on aina ruuhka kun konsertti päättyy.
- Anonyymi
Laukon kartanosta on tehty festari ja rahastuspaikka.. historiasta viis.. ei jatkoon.
- Anonyymi
Sama se kuinka bisneksiään hoitaa kunhan sillä elää,toisin kuin jotkut ei osaa bisnestä ja kuvittelee kahvinmyynnillä rikastuvansa. Taas jonkun peppuaukisen ulinaa.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Näin juuri ei enään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566