,,osin vielä´kin tuntematon, mutta rajusti lisääntyvään Punkkien levittämään on nyt kehitteillä rokote ja hyvä niin, kun kuuntelin jo 30v sitten siihen sairastunnutta, joka joutui viikkojen sairaspetiin, kertoi, ettei v-mäisempää ole, järki pysyy mutta työhommat pysähtyy siihen,,
joten jos metsään haluat mennä nyt, niin suojaa itsesi Punkilta, vain yksi puraisu riittää,,
Borreoloosi
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Punkin voi saada myös eräässä tunnetussa sikalassa ja voi tulla muitakin tauteja kun liikaa antaa karjun astua.... askel kerrallaan...
- Anonyymi
viime yönä kuului raskasta miesten karjuntaa navetasta. pihalla nähtiin ainakin 4 autoa, grrr grrr aaah aaah grrrr grrr uaaaaahhhh!!!
aikamoiset pirskeet ja sialla oli varmasti erittäin hauskaa kun 4 vai oliko enemmänkin ukkeleita sojottimet tanassa nuuskimassa sian pieruja ja antautumassa kaikki samalla ryminällä röh röh ja grr grr!!!!! aaaaaahhhhhhh uaaaahhhhh!!!!!!
"huomenna taas uusiksi uaaaahhh" - Anonyymi
no nyt pistävät vielä paremmaksi, harjoitus on vasta alkamassa, siellä jo vaatteita riisutaan ja itse kuningas on valmiina paikalla kuten aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746