Jotenkin vähän häiriintynyt olo.

Anonyymi

Olen varmaan puutteessa, ja se näkyy.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puutostila. Kauhee puutostila.

      • Anonyymi

        Taitaa olla palstalaisilla yhdistävä tekijä 🤣


    • Anonyymi

      Sitä se kesä ja lämpimät kelit sekä yöttömän yöt teettää.

      • Anonyymi

        Todella! Ja palstalla haaveilu, myönnettäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella! Ja palstalla haaveilu, myönnettäköön.

        Ei kannata haaveilla, kannattaa olla realisti ja toimia käytännössä. Haaveilu on aivan turhaa ajanhukkaa. Siis teitä nuoria tarkoitan, en itseäni. Minua ei lasketa, oon harmiton seniili jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata haaveilla, kannattaa olla realisti ja toimia käytännössä. Haaveilu on aivan turhaa ajanhukkaa. Siis teitä nuoria tarkoitan, en itseäni. Minua ei lasketa, oon harmiton seniili jo

        Leikkimielistä haaveilua vain, ja ajoittaista kaipausta hänen boxereihinsa. Ei sen kummempaa.


    • Anonyymi

      Siitä on kauan kun mies ....

      • Anonyymi

        On siitä. Liian kauan, mutta oma valinta.


    • Anonyymi

      Mulla on levoton olo, mutta häiriintyneeksi en just nyt itseäni tunne. Kiukkuinen ja kyllä joo, puutteessakin

      • Anonyymi

        Kyllä tämä tästä!


    • Anonyymi

      Mies en ole puutteessa. Olen vain sekaisin päästäni tai sinusta. Olen sinuun tai siihen ajatukseen pakkomielteinen että saisin täydellisen miehen. En voi sille mitään ja pahoittelen sitä kun viime vuonna katselin. Et sinä tämmöistä naista halua olen liian virheellinen ja huono sinulle.

      • Anonyymi

        Ei saa sanoa itseään virheelliseksi eikä huonoksi. Jokainen ihminen on täydellinen juuri sellaisena kuin on eli omana itsenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa sanoa itseään virheelliseksi eikä huonoksi. Jokainen ihminen on täydellinen juuri sellaisena kuin on eli omana itsenään.

        En voi sille mitään. Se on vain ainut ajatus mitä näen. Epäonnistunut kaikessa. En voi olla kuten muut. En ole masentunut vaan enemmänkin pettynyt itseeni. En pysty olemaan niin hyvä kun haluaisin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sille mitään. Se on vain ainut ajatus mitä näen. Epäonnistunut kaikessa. En voi olla kuten muut. En ole masentunut vaan enemmänkin pettynyt itseeni. En pysty olemaan niin hyvä kun haluaisin olla.

        Teetkö oman aloituksen, kauheaa energiaa siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sille mitään. Se on vain ainut ajatus mitä näen. Epäonnistunut kaikessa. En voi olla kuten muut. En ole masentunut vaan enemmänkin pettynyt itseeni. En pysty olemaan niin hyvä kun haluaisin olla.

        Olet paras sinä. Älä aliarvioi itseäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö oman aloituksen, kauheaa energiaa siellä.

        Niin tiedän. En tee asiasta aloitusta. Ihan oma on asiani. Elän tuon kanssa ja joka päivä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet paras sinä. Älä aliarvioi itseäsi

        Muihin verrattuna en ole. Minun omassa surkeusluokassa ensimmäinen kun ei ole muitakaan jotka olisi kilpailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muihin verrattuna en ole. Minun omassa surkeusluokassa ensimmäinen kun ei ole muitakaan jotka olisi kilpailemassa.

        Löydät vielä oman rakkaasi, hänet jolle olet arvokkainta ja kauneinta maailmassa ja olet sitä ihan omana itsenäsi, mitään muuta teeskentelemättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydät vielä oman rakkaasi, hänet jolle olet arvokkainta ja kauneinta maailmassa ja olet sitä ihan omana itsenäsi, mitään muuta teeskentelemättä

        Ei siitä olekaan se ongelma vaan mitä tunnen olemalla oma itseni. Muihin verrattuna en ole tarpeeksi hyvä.


    • Anonyymi

      tekeekö mieli raapia ja halia samaan aikaan?

      • Anonyymi

        Tekee mieli ottaa johnsonista kiinni ja puhua totuuksia.


    • Anonyymi

      Tästä tuli mieleen.... Miettikää niitä kaikkia varattuja jotka ovat jo vuosia kirjoittaneet tänne kovissa puutostiloissa!
      Ai että mitä liittoja!

      • Anonyymi

        Sanos muuta. Onnea vaan sillekin liitolle, vasta alkumetreillä ja nyt jo pitää täällä fantasioida ja hakata kolmatta jalkaa muita naisia miettien. Kaksi vuotta ja se on kaput.


    • Anonyymi

      Se on halusta kiinni. Kaikesta voi tehdä itselle ongelman, jos haluaa niin. Itse en niin tekisi. Joku voi kokea puutteeksi viikon ilman seksiä, toinen kuukauden, kolmas vuoden ja neljäs vaikkei koe seksiä ollenkaan, ei näe sitä puutteena itselleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe