Poikotoikaa Kaivannon Keidasta! Omistajalla törkeää kielenkäyttöä asukkaille! Jos heillä on kiire ei sitä pidä purkaa asiakkaisiin!
Ja tämä ilmoitus, että työnkejät ei pysy heidän tahdissa! Törkeää puhetta työntekijästä!
Kaivannon keidas
21
3184
Vastaukset
- Anonyymi
Lauantaina kassalla ollut nainen huusi heti kun astuimme ovesta sisään, että keittiössä kahden tunnin jono! Tajusimme heti ettemme ollut tervetulleita! Joten päätimme jatkaa matkaa Aapiskukkoon jossa oli miellyttävä palvelu!
- Anonyymi
Mä ainakin haluaisin tiedon jonosta heti enkä sitten kun on jo ruoat maksettu... Ei olla pariin vuoteen käyty, mutta ikinä ei palvelu tai ruoka ollut huonoa. Taitaa olla mielensä pahoittajat liikkeellä. Ja ei, en tunne omistajia.
- Anonyymi
Totta! Kannattaisi mennä opiskelemaan asiakaspalvelua!
- Anonyymi
Kassalla oleva rouva (ehkä omistaja) ei osaa asiakaspalvelun kultaisia sääntöjä!
- Anonyymi
Siellä ei valitettavasti osata asiakaspalvelua! Annokset ovat maukkaita mutta tänä kesänä hinnat noussut kovasti ja annoskoon pienentynyt paljon!
- Anonyymi
Huonommaksi on palvelu mennyt koka vuosi!
- Anonyymi
Yrittäjän pitäisi kunnioittaa asukkaitaan sekä työntekijöitään ! Silloin yritys pärjääkö ! Taitaa mennä Kaivannon keitaalla liian hyvin kun omistajat voi käyttäytyä miten haluaa!
- Anonyymi
En käy enään siellä kertaakaan ! Oli niin törkeää kielen käyttöä kassalla ( omistajalta niin asiakkaille kuin työntekijälle )
- Anonyymi
Kun asuu äitin kanssa liikaa niin käy näin.
- Anonyymi
Kassalla oleva työntekijöitä syyllistävä lappu pisti myös silmään! Ei käynyt astoita kantavaa tyttöä kateeksi, ei paljon hymyillyt. Todella ahdistava kokemus kakenkaikkiaan.
Jos ei nuppi kestä kikkarin pyörittämisä, niin kannattais varmaan pistää luukku kiinni - Anonyymi
En suosittele enään kenellekään ! Hinnat karannut taivaisiin! Ja kassalla kiukkuinen omistaja nainen!
- Anonyymi
Myytävänä, kun ei pää kestä. Huhujen mukaan tarjottu 300k€, mut ei lähde sillä.
Toivottavasti siihen löytyisi joku osaavampi yrittäjä - Anonyymi
En ole koskaan käynyt, mut tän ketjun perusteella en boikoitoisi, KOSKA tuntuu saman kirjoittajan kommentteja olevan. HUUTOMERKEISTÄ päätellen.
- Anonyymi
sinähän varsinainen PÄÄTTELIJÄ olet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Äippää ketuttaa niin sootanasti, kun oma pieni tytön tylleröinen liputettiin varikolle laiskuuden vuoksi. Tämä sama akka mesoaa joka somessa Keitaasta. Karavaani kulkee, koirat haukkuu.
- Anonyymi
Ja kissat naukuu miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Luin Googlesta pöyristyneenä omistajien kommentteja asiakaspalautteisiin. Eipä tarvi mennä käymään. Ja jos ei rakentavaa palautetta kykene ottamaan vastaan niin ehkä ovat väärällä alalla. Asiakaspalvelu on kuitenkin tärkein, ihmiset eivät tule uudestaan vaikka ruoka olisi kuinka maittavaa.
- Anonyymi
Juu. Mielummin et menisi nyt sinne repimään oven kahvasta. Tulee vielä sanomista.
- Anonyymi
tuota omistajaa tarvis panna isolla kalulla niin hiukan rauhoittuisi, hyvät tissit sillä on.
munan puute aiheuttaa tollaista. - Anonyymi
Hyvä paikka ja hyvää ruokaa. Kokemukset ovat täysin erilaisia kuin ketjun aloittajalla.
Palvelu on hyvää ja jopa koira sai oman annoksensa . Kiireen huomaa, mutta onhan niitä asiakkaitakin jonoksi asti.- Anonyymi
taitaa olla maksettu mainos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569