Oon 4 tuntia hyväilly kyrpääni ja kohta laukeen
Just tulosa
12
522
Vastaukset
- Anonyymi
Äiti voi nähä kun keittiösä vastapäätä uuuuh
- Anonyymi
Omg... sain orkun
- Anonyymi
Sama juttu. tosin vasta 2 tuntia mutta lähtis ihan nyt.
- Anonyymi
Annan tulla kohta mmm....
- Anonyymi
Tässä ketjussa näkyy hyvin ihmisten mielikuvituksettomuus. Voi jumalauta mitä porukkaa.
Silloin tällöin on tullut runkattua joidenkin miesten ja naisten kanssa samalla kun on juteltu seksikkäitä. Jotkut osaa vietellä, jotkus osaa kommunikoida, mutta sitten on näitä uuh aah, omg, sain orkun mmm. -tyyppejä, jotka eivät ymmärrä mistään mitään.
Vasta hiljattain heitin parisuhteesta ulos tuollaisen "unelmarakastajan", kun ei osannut kertoa mitä tunsi tai mitä halusi tehdä tai kysyä mitään ja veikkaan että näiden runkkareiden kohtalo on ollut ihan samanlainen, eli ovat päätyneet ulos heitettäväksi.
Aloittaja ja te kommentoijat, oletteko kertaakaan miettineet miksi kukaan ei ole vastannut teidän kommentteihin, vai oletteko niin narsistisia että halusitte vain kertoa että olette runkkaamassa?- Anonyymi
Yksi ja sama henkilö kirjoittanut kaikki kommentit.
- Anonyymi
Tällä sedällä on asennetta ( edellä) ! Jonka kanssa ei vain runkattaisi ja imeskeltäisi vaan naitaisiin että perse rytkyy! Uuh...sanon mä!
Voin vaan kuvitella kunnon mies järeällä kalullaan perseeni kimpussa!
Mistä löytäisin vielä kunnon miehen joka olisi mies miehelle?! 😏✌️👬
- Anonyymi
VIELÄKÖ SÄ RUNKKAAT JA HIPELÖIT KUN on kulunut jo päiviä eikä vaan tunteja 7.7. alkaen jopa kaksi viikkoa! Etkä vieläkään saanut irti mälliä?!
- Anonyymi
No mitä, jos runkkaisikin?🤭
- Anonyymi
älä vielä otan sen mieluummin suihin
- Anonyymi
Puolituntia runkannu ei ole mitään tarkoitusta laueta vielä
- Anonyymi
Johan on pitkä vieteri,kun 4 tuntia kestää.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."
Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop113607- 1703088
Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!
No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su72315- 581363
Kuu kaipaa tähtiään...
mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä1871146Kerran vielä...
Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta531039Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?
Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t2741026Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin
Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.641006Mies, kudoin sulle villahaalarin
Sellasen kirjavan, jossa on huppu ja avattava lappu takalistossa. Laitathan sitten joka päivä sen töihin. ☺️124847