Peppuneitsyys meni/ Mies 57v

Anonyymi

Ja pari kokemusta sen jälkeenkin on tullut. En voinut kuvitellakaan että se tuntuisi niin hyvälle. Jellyä on tullut käytettyä, mutta ei se tunnu läheskään samalle.

8

1295

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea sinulle. Itse en ole vielä saanut kokea tuota. M 60.

      • Anonyymi

        Hei se on jo tapahtunut, joten onnen toivotus tulee sieltä myöhässä!
        Onnittelut jo tapahtuneesta on parempi ilmaus!

        Onnea toivotetaan siihen ja niihin kun asia ei ole vielä tapahtunut tai onnistunut! OK?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei se on jo tapahtunut, joten onnen toivotus tulee sieltä myöhässä!
        Onnittelut jo tapahtuneesta on parempi ilmaus!

        Onnea toivotetaan siihen ja niihin kun asia ei ole vielä tapahtunut tai onnistunut! OK?

        Sama asia on, kun aina sanotaan että en malta odottaa, kun jotain asiaa odottaa kiihkeästi. Jos jotain asiaa pitää odottaa, niin on sanottava että en malttaisi odottaa.


    • Anonyymi

      Mahtavaa siihen meni niin monta kaipuun ja odotuksen vuotta, ja NYT se siis on tapahtunut!? Upeaa!
      Mutta mikä tärkeintä, avauduit asiassa nyt meille kaikille, olet saanut KULLIA peräaukkoosi! Onnittelut siitä, ja toivottavasti suhteenne jatkuu edelleen!
      Tämä oli kesän yksi tärkeimmistä uutisista minkä olemme saaneet lukea, ja tietoomme tällä foorumilla!
      Aito kyrpä on aito ja seksuaalinen akti toisen ihmisen kanssa sitä ei mikään keinotekoinen korvaa!
      🎀🎀🎀🎗🎗🎗
      Terveisin lämmöllä Marco

    • Anonyymi

      Kiva että nautit.

    • Kikillä saat parhaiten kiinni Espoo30

    • Anonyymi

      Olen reilu kolmekymppinen mies ja ihan 100% hetero. Voisin ehkä joskus kuitenkin harkita ottaa kyrpää perseeseeni joltain mieheltä kunhan kukaan ulkopuolinen ei saa tietää siitä. Vastavuoroisesti voisin myös panna pyllyyn kunnolla toista miestä. Levittäisin pakarani ja toinen mies voisi rasvata mun perseen huolella, lämmitellä ensin peppureikää ja naida pyllyyn kunnolla niin että pakarat paukkuu. Levittäisin kunnolla pakaroitani, tarjoilisin peppureikäni pantavaksi ja ähkisin kuin neiti kun mua naitais perseeseen. Hetero siis olen mutta tuntuisi varmaan hyvältä saada munaa perseeseen. Tuskin kerta homoksi tekee ja kymmenennestä kerrasta nollautuu.

      • Anonyymi

        Samat kuviot mulla jo 60:llä,paitsi etten tunne olevani 100% hetero,mut sillä ei ole väliä.
        Omakin perse olis heti pystyssä ottamaan kalua sisään, jos kiimainen kalu olisi tarjolla.
        Vastavuoroisesti halukas painamaan kullin tiukkaan rasvattuun reikään,jos toinen niin haluaa.
        Jos kerta tekee homoksi niin sit tekee.
        Ihan nousi kulli pystyyn pelkästä ajatuksesta...
        Niin ja sen kullin imeminen ennen panoa kuuluu ehdottomasti asiaan!


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe