Kaikille Ford henkilöautoilla ei ole 5 vuoden takuuta.
Tämä tuli selville IL jutun myötä.
Eikä Ford luota että Mustang kestää 5 vuotta?
Mustang takuu vain 3 vuotta / 100 000 km
10
484
Vastaukset
- Anonyymi
Ei takuussa ole kyse uskosta tai luotettavuudesta, mutta tuo on ihan normi takuu bensaautolle.
- Anonyymi
Se on niitä USA autoja.
- Anonyymi
Normitakuu on KIA myöntämä 7 vuotta ja 150 000 km
- Anonyymi
Kiiaa tuskin rankaistaan yhtäpaljon kun mustangia. Vedetään pitkiä kirjoituksia asfalttiin.
- Anonyymi
Kian oli aloitettava nuo pitkät takuut, ei sitä olisi muuten ostettu.
- Anonyymi
Liam on pakko vetää pitkät takuut, ei myisi muuten.
- Anonyymi
Kuka tietää...Ford kuga 2.0 dsl 4X4 vm. 2010v muuttorista alkoi kuulua vinkumaista, jonkin sortin vihellystä. Mistähän voi johtua?
- Anonyymi
Tässä ketjussa on puhe takuun mitoista.
- Anonyymi
jos se on eco-boost niin amerikan mantereella sillä moottorilla on ollut aika paljon ongelmia
- Anonyymi
sähkö-Musse? no miks ei kestäs? ajaahan ne vielä 1970 Caprillakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1707356Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334469Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202575- 682102
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977