Eikös Naantalin öljysataman pitänyt olla kiinni, ja toisekseen venäläisen polttoaineen olla boikotissa?
Kuitenkin esim m/s Skorpion ajaa jatkuvasti polttoainetta Viron rannikolta venäläisten öljytankkereista, jotka on redillä Tallinnan edustalla.
Skorpionista bunkraa myös paistit suoraan. Esim Finnlines. Hangossa ja Vuosaaressa.
Tavan turisti ei saa tuoda edes 5 litran kannua rajan takaa.
???
Venäläistä öljyä puretaan Naantalin satamassa?
6
782
Vastaukset
- Anonyymi
Naantalissa jalostus loppui mutta se toimii edelleen terminaalina eli laivoilla tuodaan valmiita polttoaineita välivarastoontiin ja maanteitse edelleen jaetaan huoltoasemille.
- Anonyymi
m/s Skorpion kuskaa vähärikkistä Porvoosta sinne ja tänne.....
- Anonyymi
Niin no, eipä joku Finnlines ainakaan raakaöljyä aluksiinsa ota.
Esim. Helsinkiin tuo ns. Ruotsinlaivoihin öljyä jostain joku pikkutankkeri mutta ei kai se Venäjällä käy ja sama juttu että eivät nuokaan raakaöljyllä aja vaikka raskaalla ajaisivatkin, jalostamotuotetta sekin jo on. - Anonyymi
Kummasti se Skorpion on mm. Finnlinesin kyljessä jonkin aikaa kiinni, AIS datan mukaan. Vuosaaressa ja hangossakin. Ja tullut suoraan Tallinnasta tai Pietarista. Tuskinpa se paskatankkia siellä tyhjentää...
- Anonyymi
Missä olet Finnlinesin kyljen nähnyt?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995