Mitä miehet ajattelevat naidessaan peräjälkeen samaa naista peräsuoleen?

Anonyymi

Saako siitä kiksejä?

24

2298

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No siis todella ihanaa vetää mällien sekaan.Nainen on perse pystyssä vain panoreikänä..

    • Anonyymi

      Kyrpä kovana koko ajan..

    • Mitä useampi naimassa, sitä parempi.
      Nussitaan kunnolla puhki.

    • Anonyymi

      Saa. Ja peppu on valmiiksi liukastettu niin saa kyrvän yhdellä työnnöllä sisään. Siinä ei montaa työntöä ehdi tehdä kun jo ruiskii...

    • Anonyymi

      Niin vai voiko olla toisille miehille turn off, kun uittaa kulliaan muiden miesten spermoissa? Tietysti toiset taas voi saada siitä kiksejä lisää.

    • Anonyymi

      No jälkiseuraamukset tulee aina, oli sitten 1-10 miestä saman toosan ympärillä!
      Samat taudit ja vaivat ... Ja te mukana levittämässä tahallisesti näitä suojaamattomasti!

      • Anonyymi

        Sehän on kuin golffi 10 ukkoa pyörii saman reijän ympärillä.


    • ei siinä mitään ajatella kyrpä seisoo niinkuin järkikin siinä vaan jyystetään kunnes taju ja mälli irtoaa

    • Anonyymi

      Ajattelee: nyt saat lutikka kyrpää

      • Anonyymi

        Mie en ainakaan antautuis miehelle jolta saa lutikka kylpää.


    • Anonyymi

      Että onpas sopivan liukas. Hyvin kyrpä ui peräsuolessa.

    • Anonyymi

      En ole mennyt mukaan kimppaan nussimaan vaikka mahdollisuus on ollut kaksi kertaa. Ekalla kerralla 5M 1 N ja toisella 4 M 1 N. En vaan halua kohdella naisia huonosti, kyllä tuo on aika touhua. Katsomassa olin kummallakin kerralla. Ekalla kerralla nainen oli ihan jurrissa, nuori tyttö hyväksikäytettävänä. Siinä pantiin rajusti molempiin aukkoihin ja sitten kun monen nesteet oli sisällä, pilluun pujotettiin kahta kalua samaan aikana ja tätä sai monelta. Kaunis nuori parikymppisenä nainen käytettiin rajusti, tilansa vuoksi, ei varmasti olisi tahtonut tai suostunut. Pillua nuoltiin ja sormia ja kalua tuli joka reikään ja paikat levitettiin kaikkien näkyville. Säälin todella tyttöä ja onneksi en mennyt mukaan, ei tule hyvä mieli käyttää naista. Toinen kerta oli eri likka, pössytellyt ja jätkät antoi sille rajua kyytiä ja paukutti oikein kunnolla. Kyllä siinä likan paikat venyy.

      • Anonyymi

        Et halua kohdella naista huonosti, tykkäät vain katsella vierestä kun kaverit raiskaa tiedotonta?
        Ai että oot hyvä mies.


      • Anonyymi

        Mentiin jatkoille ravintolasta. Tyttöystävä veti lärvit ja sammui. Vedettiin sitä mukana saunaan ja ympäri kämppää. Jokainen piti sitä sylissään vuorotellen. Tytöt kähmi sen rintoja ja pojat pani sitä vuoron perään. Sit aamulla mä menin sen kanssa nukkumaan. Herätessään se ihmetteli miten kiihkeä mä olin ollut. Itse mietin miten sen joukko nussiminen kiihoitti mua niin paljon.


      • Anonyymi

        Miksi et mennyt. Tuossa 4M 1N oli nainen ihan mukana. Tuossa ekassa 5 1N taas olit katsomassa. Jos haluat moralisoida niin kyllä katsoja sekä nussijat on ihan samassa asemassa.


    • Anonyymi

      Saahan siitä. Kovimmat kundit nuolee vielä spegut naisen persiiltä.

    • Anonyymi

      Ekalle tiukka. Kolmannelle jo aika löysä kun ei ehdi palautua.

    • Anonyymi

      Kerron mitä useimmat tilanteessa ajattelevat!

      Tiedän kun asiasta on juteltukin. Miehet naidessaan naista anaaliin AJATTELEVAT SUOLI ON MIEHEN JA HE SAAVAT PAREMMAN NAUTINNON miehen kanssa myös ja juuri anaaliyhdynnöissä!
      Luonnollista!?

    • Anonyymi

      Eikös juuri siksi nida, että siitä saa kiksejä ???

    • Anonyymi

      Lanta aukon sankarit

    • Anonyymi

      Sen on pakko naida yleisempää ja käytetympää muijaa kun sen oma vaimo on pihtari. Toosaa saa harvoin, persettä ei koskaan. Sen vaimo ei halua sitä!

    • Anonyymi

      Mitä haet tuolla kysymyksellä?

    • Anonyymi

      En usko heidän ajettelevan mitään. Olen itse poikana ollessa päässyt mukaan homo joukkueen kauden päättäjäisiin. Kun minua oli jokainen nainut parikertaa peppuun ei ne muuta kuin heittelivät ylävitosia.

    • Anonyymi

      Minä päästin kerran hirviän pierun ja sen jälkeen lörisi ripuli. Siinä oli mies ihimeissään.

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe