Hei mulla on työkyvymyyseläke kansaineläke ja takueläke 855.kk veroprosentti 0,% yks verokortti jossa on kansaineläke tulo ja takueläke tulo. Onko teilläkin näin ? Kiitos
Minulla 0%
10
250
Vastaukset
- Anonyymi
70 vuotinen verojen välttely jatkuu. Nyt se palkittaisiin, jos olisi joskus tehnyt töitä. Ellei verojen maksamattomuus ole ehdoton itseisarvo
- Anonyymi
Eläkeläinen käy kaupas ja maksaa veroja kaikista ostoksistaann ja pakollisista laskuista lääkkeistä... Kukaan ei voi veroja välttää
- Anonyymi
Höpö, höpö, oletko kateellinen toisen sairauksille , tai vammalle, tuo ap on työkyvytön.
Odotas vaan , kun vanhenet niin sinäkin voit sairastua vakavasti.
- Anonyymi
Kun saa työeläkettä jonkun verran enemmän niin heti verotetaan 25 %:a.
Sehän on valtava vääryys, kun työeläkkeeseen oikeuttavia tuloja
on jo kerran verotettu ankarasti. Miksi loisia ei veroteta.- Anonyymi
Sosiaalietuuksien verotus on vähän kuin maksaisit itsellesi palkkaa kaupassakäynnistä onista rahoistasi.
- Anonyymi
Samoilla mennään, Rikkaat Eläkeyhtiöt kiittää meitä pitkään työtä tehneitä.
Hienoja rehellisiä ihmisiä Eläkeyhtiöiden johtajina - Anonyymi
Persut ja Kokoomus haluavat vielä laskea verojasi, ettei sinun tarvitse tinkiä autoulustasi eikä miljardöörit köyhdy.
Kyllä sinun keipaa. - Anonyymi
Saat varmaan myös eläkkeensaajan asumistukea jotain 300-400€ ja jotain vammaistukea, koska olet työkyvytön.
- Anonyymi
Verottajan mukaan kun saa kelalta kansaineläkettä ,ja takueläkettä eikä ole muita tuloja niin 0 . tämä ei ole siis työeläke . Siinä on vähennykset niin ihan oikein .jostain tietystä summasta vois lähtee veroa.
- Anonyymi
Sen voi helposti katsoa verottajan taulukosta. Kyllä saa tienata yli tonnin
ennenkuin aletaan verottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416