Minulla 0%

Anonyymi

Hei mulla on työkyvymyyseläke kansaineläke ja takueläke 855.kk veroprosentti 0,% yks verokortti jossa on kansaineläke tulo ja takueläke tulo. Onko teilläkin näin ? Kiitos

10

250

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

70 vuotinen verojen välttely jatkuu. Nyt se palkittaisiin, jos olisi joskus tehnyt töitä. Ellei verojen maksamattomuus ole ehdoton itseisarvo

• Anonyymi

Eläkeläinen käy kaupas ja maksaa veroja kaikista ostoksistaann ja pakollisista laskuista lääkkeistä... Kukaan ei voi veroja välttää

• Anonyymi

Höpö, höpö, oletko kateellinen toisen sairauksille , tai vammalle, tuo ap on työkyvytön.
        Odotas vaan , kun vanhenet niin sinäkin voit sairastua vakavasti.

• Anonyymi

Kun saa työeläkettä jonkun verran enemmän niin heti verotetaan 25 %:a.
      Sehän on valtava vääryys, kun työeläkkeeseen oikeuttavia tuloja
      on jo kerran verotettu ankarasti. Miksi loisia ei veroteta.

• Anonyymi

Sosiaalietuuksien verotus on vähän kuin maksaisit itsellesi palkkaa kaupassakäynnistä onista rahoistasi.

• Anonyymi

Samoilla mennään, Rikkaat Eläkeyhtiöt kiittää meitä pitkään työtä tehneitä.
      Hienoja rehellisiä ihmisiä Eläkeyhtiöiden johtajina

• Anonyymi

Persut ja Kokoomus haluavat vielä laskea verojasi, ettei sinun tarvitse tinkiä autoulustasi eikä miljardöörit köyhdy.

Kyllä sinun keipaa.

• Anonyymi

Saat varmaan myös eläkkeensaajan asumistukea jotain 300-400€ ja jotain vammaistukea, koska olet työkyvytön.

• Anonyymi

Verottajan mukaan kun saa kelalta kansaineläkettä ,ja takueläkettä eikä ole muita tuloja niin 0 . tämä ei ole siis työeläke . Siinä on vähennykset niin ihan oikein .jostain tietystä summasta vois lähtee veroa.

• Anonyymi

Sen voi helposti katsoa verottajan taulukosta. Kyllä saa tienata yli tonnin
        ennenkuin aletaan verottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      494
      989
    2. 57
      648
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      52
      564
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      558
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      540
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      77
      509
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      450
    Aihe