Onko Niinistö Suomen kautta aikojen surkein presidentti?

Anonyymi

Kuvaa hyvin Niinistön kykyjä, että Niinistön valtakaudella Suomen talouskasvu on ollut historiansa hitainta, Kekkosen aikana taas Suomi koki ennennäkemättömän nousun eurooppalaiseksi hyvinvointivaltioksi.

54

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä vedätys seuravaksi?

• Anonyymi

No ainakin hänen harteillaan on valtava määrä kuolemia ja lakipykälien allekirjoittamisia, joiden ansiosta sallittiin kokeellinen joukkorokotus (CoVid19). Siitä voi päätellä jo paljon. Hän suositteli uuden vuoden puheessaan rokotteen ottamista. Hän on kaikenlisäksi pelkuri: muistakaa tsunami Thaimaassa. Hän lähti itse ensimmäisenä pois maasta, ilman naarmun naarmua, eikä jäänyt auttamaan paikallisia. Tämä asia on fakta.

• Anonyymi kirjoitti:

No ainakin hänen harteillaan on valtava määrä kuolemia ja lakipykälien allekirjoittamisia, joiden ansiosta sallittiin kokeellinen joukkorokotus (CoVid19). Siitä voi päätellä jo paljon. Hän suositteli uuden vuoden puheessaan rokotteen ottamista. Hän on kaikenlisäksi pelkuri: muistakaa tsunami Thaimaassa. Hän lähti itse ensimmäisenä pois maasta, ilman naarmun naarmua, eikä jäänyt auttamaan paikallisia. Tämä asia on fakta.

Sauli ei ollut lähelläkään tsunamialueita.
        Valehtelee tolpassa roikkumistaan. Sika.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Jos näin todella on, olen sanaton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin todella on, olen sanaton.

Varasi kuitenkin perikokoomuslaiseen tapaan heti ensimmäiset paikat lentokoneessa itselleen eikä jäänyt ketään auttamaan "Jokainen on oman onnensa seppä jep-jep"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronarokotteen aiheuttamat kuolemat suomessa ehkä parinkymmenen ihmisen luokkaa.
        Te ette ikinä ota selvää koko rokotteista ja laitatte linkkiä hörhöjen videoihin ja julkaisuihin, ette tieteellisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

"No ainakin hänen harteillaan on valtava määrä kuolemia ja lakipykälien allekirjoittamisia,"

Ainakaan viestistäsi ei yhtäkään ongelmaa löytynyt.

"joiden ansiosta sallittiin kokeellinen joukkorokotus (CoVid19)"

mRNA-rokotteet olivat "kokeellisia" n. 50 vuotta sitten, nyt ne on jo tarpeeksi hyvin tutkittu että tiedetään niiden vaikutukset lyhyellä ja pitemmällä kantamalla .

"muistakaa tsunami Thaimaassa. Hän lähti itse ensimmäisenä pois maasta, ilman naarmun naarmua, eikä jäänyt auttamaan paikallisia."

Sama juttu kuin esim. jos näet ison liikkenneonnettomuuden. Paras mitä voit tehdä on soittaa paikalle ammattiauttajat ja itse lähteä pois heti kun he saapuvat ettet ole tiellä.

Tsunamin tapauksessa se mitä tarvitaan ei todellakaan ollut ylimääräisiä käsiä auttamaan
        (ja oikeassa elämässä olemaan auttajien tiellä) vaan rahaa rakentamaan tuhoutuneet rakennukset jne. takaisin uudestaan.

Eli hän teki juuri mitä pitääkin vastaavassa tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varasi kuitenkin perikokoomuslaiseen tapaan heti ensimmäiset paikat lentokoneessa itselleen eikä jäänyt ketään auttamaan "Jokainen on oman onnensa seppä jep-jep"

Soitti puhelun Suomeen että järjestäkää minulle lentokoneesta paikka seuraavaan Suomeen lähtevään lentokoneeseen. :)

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Mistä tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

Muistan silloisista aamu-uutisista Yrmistö oli ensimmäisiä Suomeen saapuneita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinistö ei ole suosikkini, mutta tuo on kohtuutonta. Mistä tiedät miten huonossa kunnossa oli henkisesti ja fyysisesti.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Harmi kun ei tolpassa roikkunut.

• "Tämän vuosituhannen alku tullaan muistamaan Uuden Maailmanjärjestyksen aikana".

Näin totesi tämä saastainen maailman eliitin rakkikoira.

• Anonyymi

Paha saa palkkansa, näin kertoo meille Raamattukin. Nyt en tarkoita rahaa ja suosiota, vaan ihan jotain muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha saa palkkansa, näin kertoo meille Raamattukin. Nyt en tarkoita rahaa ja suosiota, vaan ihan jotain muuta.

Porvarin paikka on helvetissä.

• Anonyymi

Ettekö te idiootit tajua, ettei presidentti Suomessa johda talouspolitiikkaa, siihen vaikuttaa niin moni kansainvälinen muuttuja, ettei siinä presidentillä ole mitään tekemistä.
      Typeryksethän kuvittelevan jonkun suuren muutoksen olevan vain yhden ihmisen syytä, typeryksien kuvitelmat ovat heidän omia harhaluulojaan.

• Anonyymi

Kyllä se presidentti on vain yksi titteli ja virka. Hän on mukana päättämässä asioista ja hänellä on mahdollisuus kieltäytyä kirjoittamasta mitään uutta lakia, varsinkaan lakeja, jotka kumoavat perustuslakiamme. Hänet on kansa äänestänyt teoriassa, kuka uskoo ja kuka ei. Vai tietyn joukon etukäteen valitsema? Joka tapauksessa hänellä on valtaa vaikuttaa asioihin. Ja näin hän on myös tehnyt.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Eli 8% ihmisistä tajuaa mitä on tekeillä. 😂👍🏻

• Heh heh...., taas n. tuhannen valikoidun ihmisen kannatusmittaus. Se on samaa luokkaa kuin Naton kannatuksen mittaus.
        Sitten se kerrotaan koko kansan mielipiteenä koska kansan äänestystä ei uskalleta tehdä. Miksiköhän ei ?

Sale on suurin maanpetturimme mitä kuvitella saattaa. Palakoon helvetissä tuo käppyrä.

Veikkaan että seuraava presidenttimme on Jenny Haukio. Valta pysyisi saman klikin hallussa.
        Jos hän tulee ehdokkaaksi viime metreillä niin hänet valitaan jo ensi kierroksella ylivoimaisella äänivyöryllä.

• ViktorAtaman kirjoitti:

Heh heh...., taas n. tuhannen valikoidun ihmisen kannatusmittaus. Se on samaa luokkaa kuin Naton kannatuksen mittaus.
        Sitten se kerrotaan koko kansan mielipiteenä koska kansan äänestystä ei uskalleta tehdä. Miksiköhän ei ?

Sale on suurin maanpetturimme mitä kuvitella saattaa. Palakoon helvetissä tuo käppyrä.

Veikkaan että seuraava presidenttimme on Jenny Haukio. Valta pysyisi saman klikin hallussa.
        Jos hän tulee ehdokkaaksi viime metreillä niin hänet valitaan jo ensi kierroksella ylivoimaisella äänivyöryllä.

Sinulle vain tiedoksi, että perehdy ensin tilastotieteeseen ja mielipidemittauksiin. Matematiikan osaaminen auttaa asiassa.

Mittaukset tehdään tyypillisesti noin tuhannen ihmisen joukolla, siis Suomessa.

Sinulla on ilmeinen tarve väittää asioita, joita et pysty perustelemaan millään muotoa. Tulee mieleen eräs henkilö, joka sanoi, että ei ole väliä mitä hänestä puhutaan, kunhan puhutaan.

Tragikoomista, että todella oletat näiden mielipiteittesi vaikuttavan jollain tasolla. Valitettavasti näillä täällä kirjoitetuilla asioilla, ei ole minkään valtakunnan vaikutusta ja merkitystä.

Putinian hehkutus saa jo absurdeja muotoja - en edes käsitä, että viitsit moista soopaa kirjoittaa.

Itse kirjoittelen tänne kiinnostuksesta salaliittoteorioihin ja propagandaan, koska täällä kirjoitetut asiat näkyvät mielenterveysongelmaisten toiminnassa ja aiheuttavat heille lisää tuskaa. Muutoin taidan olla ainoa ammattilainen, joka näitä täällä lukee ja kirjoittaa vastineita. Ehkä on muitakin?

• Anonyymi
        Markku.Lahtinen kirjoitti:

Sinulle vain tiedoksi, että perehdy ensin tilastotieteeseen ja mielipidemittauksiin. Matematiikan osaaminen auttaa asiassa.

Sinulla on ilmeinen tarve väittää asioita, joita et pysty perustelemaan millään muotoa. Tulee mieleen eräs henkilö, joka sanoi, että ei ole väliä mitä hänestä puhutaan, kunhan puhutaan.

Tragikoomista, että todella oletat näiden mielipiteittesi vaikuttavan jollain tasolla. Valitettavasti näillä täällä kirjoitetuilla asioilla, ei ole minkään valtakunnan vaikutusta ja merkitystä.

Putinian hehkutus saa jo absurdeja muotoja - en edes käsitä, että viitsit moista soopaa kirjoittaa.

Itse kirjoittelen tänne kiinnostuksesta salaliittoteorioihin ja propagandaan, koska täällä kirjoitetut asiat näkyvät mielenterveysongelmaisten toiminnassa ja aiheuttavat heille lisää tuskaa. Muutoin taidan olla ainoa ammattilainen, joka näitä täällä lukee ja kirjoittaa vastineita. Ehkä on muitakin?

Kiitoksia Markku arvostuksestasi koska käytit kallista aikaasi kirjoituksieni analysointiin tai suomeksi sanottuna perkaamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli 8% ihmisistä tajuaa mitä on tekeillä. 😂👍🏻

8 % näkevät mikä on manipulointia, eivätkä ole manipuloitavissa.

• Anonyymi

Marggu, olet potilas, et lääkäri. Siis potilas. Ja nyt iltalääke, ota kiltisti.

Ja sitten omaan huoneeseen. Hyvä påoika!

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Heh heh...., taas n. tuhannen valikoidun ihmisen kannatusmittaus. Se on samaa luokkaa kuin Naton kannatuksen mittaus.

Millä tavalla hän on maanpetturi?
        Et ymmärrä miten gallupit edes tehdään, kyllä se aika hyvin kertoo koko kansan mielipiteen kun on tarpeeksi iso joukko johon tehdään katsanta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kahdeksan prosentteja on teidänlaisia salkkareita ja flättäreitä joilla ei ole oikeaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marggu, olet potilas, et lääkäri. Siis potilas. Ja nyt iltalääke, ota kiltisti.

Ja sitten omaan huoneeseen. Hyvä påoika!

Sinä kirjoituksen perusteella olet jo ottanut omat lääkeesi.
        Harmi kun tyhmyyteen ei ole lääkettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä asiasta voimme olla yhtä mieltä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä asiasta voimme olla yhtä mieltä. :)

Jep.

• Anonyymi

Sale jää kohta eläkkeelle ja tullee se 13 presidentti tilalle?

• Anonyymi

Jaana Kavonius on ilmoittavansa ryhtymistä ehdolle presidentiksi. Minä aion äänestää häntä ilmanmuuta. Tämä nainen ei ole mikään pelkuri!

• Anonyymi kirjoitti:

Jaana Kavonius on ilmoittavansa ryhtymistä ehdolle presidentiksi. Minä aion äänestää häntä ilmanmuuta. Tämä nainen ei ole mikään pelkuri!

Herätinpäs pöljän Markku Lahtisen horroksestaan.

Hänellä ei ollutkaan muuta sanottavaa kuin hyökkäys nimimerkkiäni vastaan.
        Aika köyhää "ammattimieheltä".

• ViktorAtaman kirjoitti:

Koeta kestää kritiikkiä - en hyökkää nimimerkkiäsi vastaan. Kirjoitukseni ovat vastakommentteja väitteisiisi, jotka eivät perustu oikeastaan minkäänlaisiin tosiasioihin.

Tjaa, en ole ollut horroksessa - lueskelen ja kommentoin näitä juttuja yövuoroissa, jos on rauhallista. Muutakin elämää on kuin roikkua netissä - suosittelen.

Oletko miettinyt sitä, että ollessasi jokaisesta asiasta eri mieltä ja aina oikeassa, jotain ei ole kohdillaan? Kannattaa pohtia.

• Anonyymi

Koeta kestää kritiikkiä - en hyökkää nimimerkkiäsi vastaan. Kirjoitukseni ovat vastakommentteja väitteisiisi, jotka eivät perustu oikeastaan minkäänlaisiin tosiasioihin.

Tjaa, en ole ollut horroksessa - lueskelen ja kommentoin näitä juttuja yövuoroissa, jos on rauhallista. Muutakin elämää on kuin roikkua netissä - suosittelen.

Oletko miettinyt sitä, että ollessasi jokaisesta asiasta eri mieltä ja aina oikeassa, jotain ei ole kohdillaan? Kannattaa pohtia.

Oletko miettinyt sitä, että ollessasi jokaisesta asiasta samaa mieltä ja aina väärässä, jotain ei ole kohdillaan? Kannattaa pohtia.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Oliaiko hän oikeasti myös persekärpänen?

• Anonyymi

Nasukin tunnustaa nykyään, että Halonen oli hyvä pressa hänen ja Putinin näkökulmasta.

• Heh heh... Taija Hajonen on syvin inhokkini Veitolan Marian ohella.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Heh heh... Taija Hajonen on syvin inhokkini Veitolan Marian ohella.

Eli inhoat Tavjaa syvästi, mutta silti vaikutat esittävän näkemyksen että Sauli on sun mielestä Suomen huonoin presidentti.

Huomaatko mikä ristiriita asiassa on?

Molemmat eivät voi olla samaan aikaan voimassa.

Kumpi siis on syvin inhokkisi, ja siis Suomen huonoin Presidentti sinun mielestäsi, Tavja vai Sauli?

Itse olen sitä mieltä että diktaattorimme Kekkonen oli Suomen huonoin Presidentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli inhoat Tavjaa syvästi, mutta silti vaikutat esittävän näkemyksen että Sauli on sun mielestä Suomen huonoin presidentti.

Huomaatko mikä ristiriita asiassa on?

Molemmat eivät voi olla samaan aikaan voimassa.

Kumpi siis on syvin inhokkisi, ja siis Suomen huonoin Presidentti sinun mielestäsi, Tavja vai Sauli?

Itse olen sitä mieltä että diktaattorimme Kekkonen oli Suomen huonoin Presidentti.

Eihän "syvin inhokki" ja "huonoin presidentti" tarkoita välttämättä samaa asiaa.

Taidat olla putinisti vaiko peräti bidenisti! Paskaa kuitenkin...

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän "syvin inhokki" ja "huonoin presidentti" tarkoita välttämättä samaa asiaa.

Taidat olla putinisti vaiko peräti bidenisti! Paskaa kuitenkin...

Olen Putinin trumpetisti.

Toimipaikkani on nyt Krimin Jaltalla ja nautin n. miljoonan ruplan kk- palkkaa auto- ja asuntoetu. Ei lainkaan paskasti häh?
        Olen pyytänyt palkkaani länsivaluutassa mutta nyt meillä kaikki pyörii ruplissa.
        Vaan eipä huolta. Talletan liksani Sveitsin tililleni ja voin ne sieltä nostaa aivan minkälaisena valuuttana haluan.

Sanoivat siellä että rupla on nyt maailman arvostetuin valuutta, kaikki muut laskevat persemäkeä....

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Toimipaikkani on nyt Krimin Jaltalla ja nautin n. miljoonan ruplan kk- palkkaa auto- ja asuntoetu. Ei lainkaan paskasti häh?
        Olen pyytänyt palkkaani länsivaluutassa mutta nyt meillä kaikki pyörii ruplissa.
        Vaan eipä huolta. Talletan liksani Sveitsin tililleni ja voin ne sieltä nostaa aivan minkälaisena valuuttana haluan.

Sanoivat siellä että rupla on nyt maailman arvostetuin valuutta, kaikki muut laskevat persemäkeä....

Mikset paskan jauhannan sijaan vastaisi kysymykseen.

Sauli vai Tavja?

Kumman valitset?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Joudut myös ajamaan zaporotsetsilla kyllä se katkeroittaa kenen tahansa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset paskan jauhannan sijaan vastaisi kysymykseen.

Sauli vai Tavja?

Kumman valitset?

Ei Viki osannut valita.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oli ainakin saletisti yrmein ja latvaräjähdysherkin?

• Anonyymi

Ööö, niin.
      Toki.
      Ööö, niin tai ei.
      Pelkkä huru-ukko ja ööö mies tuo selittäjä on.

• Anonyymi

Kävi kummallista jaakobinpainia oman suomettuneisuutensa kanssa veri distöörbing

• Anonyymi

On surkein pressa

• Anonyymi

Koiviston syytä oli 90-luvun hirmulama. Kaveri oli aivan täystuho.

• Anonyymi

Syynä oli ahneus; ei Koivisto ketään pakottanut ottamaan valuuttalainoja.

En muista että olisi edes kehoittanut moiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syynä oli ahneus; ei Koivisto ketään pakottanut ottamaan valuuttalainoja.

En muista että olisi edes kehoittanut moiseen.

Koivisto puuttui joidenkin yritysten lainansaantiin katkaisten ne esim. VS-kone Ilmajoki

• Anonyymi

Näin on ollut talouden kanssa. Ei olisi Kekkosen aikana lähetetty aseita Ukrainaan.
      Tosin EU pakotteet Venäjää vastaan ovat ne, jotka tulevat romahduttamaan Suomen. Emme ole enää itsenäisiä.

• Anonyymi

Olet oikeassa, Kekkosen aikana ei oltaisi tehty mitään jota MOSKOVA ei salli.

Itseasiassa, Suomesta olisi MOSKOVAN MÄÄRÄYKSELLÄ lähdetty sotimaan Neuvostoliiton puolesta.

• Anonyymi

Kekkonen piti kantisten puolta.. nillistö kansainvälisien maan riistäjien puolta. # ¤

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe