Neuvokaas kokeneemmat veljet, miten saisin asuntoni vuokrattua jollekin huoralle seksin myyntiä varten? Miten saisin kierrettyä verot ym. maksut. Asuntoni on ensimmäisessä kerroksessa, eli naapureille ei tulisi haittaa ja hyvällä paikalla ihan keskustassa. Tälläinenhän on kai ihan yleistä Suomessa? Ainakin meidän kaupungissa on. Vähän lisätienestiä, vaikkapa 100 euroa vuorokausi. Halvalla menee, mutta menköön. Onhan se jo 3000 euroa kuukaudessa.
Vuokralle seksityöntekijälle?
Anonyymi
4
653
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko vähän yksinkertainen hemmo. Jos pyydät huoralta asunnosta markkinahintaa enemmän vuokraa syyllistyt paritukseen. Kohta on polliisit ovella.
- Anonyymi
Mitäs veikkaisit olevan vuokran näissä, vaikkapa väliaikaisissa "vesivahinko kotona" asunnoissa, missä kolmekin tummaa tyttöä ottaa asiakkaita vastaan?
Ja siitä yksinkertaisesta hemmosta, käys vilkaise peiliin, kun elät näköjään jossakin kuplassa. Katkaise hyvä mies jo napanuoras!!
- Anonyymi
Ryhdy itse huoraksi, ei tarvitse maksaa paritusmaksuja.
- Anonyymi
Aivan, saa ahne setä vielä enemmän verotonta tuloa kun hoitaa hommat itse.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694811KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883765- 1873456
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783199Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502919- 251984
- 241931
- 1811752
- 301686
- 431385