Neuvokaas kokeneemmat veljet, miten saisin asuntoni vuokrattua jollekin huoralle seksin myyntiä varten? Miten saisin kierrettyä verot ym. maksut. Asuntoni on ensimmäisessä kerroksessa, eli naapureille ei tulisi haittaa ja hyvällä paikalla ihan keskustassa. Tälläinenhän on kai ihan yleistä Suomessa? Ainakin meidän kaupungissa on. Vähän lisätienestiä, vaikkapa 100 euroa vuorokausi. Halvalla menee, mutta menköön. Onhan se jo 3000 euroa kuukaudessa.
Vuokralle seksityöntekijälle?
Anonyymi
4
602
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko vähän yksinkertainen hemmo. Jos pyydät huoralta asunnosta markkinahintaa enemmän vuokraa syyllistyt paritukseen. Kohta on polliisit ovella.
- Anonyymi
Mitäs veikkaisit olevan vuokran näissä, vaikkapa väliaikaisissa "vesivahinko kotona" asunnoissa, missä kolmekin tummaa tyttöä ottaa asiakkaita vastaan?
Ja siitä yksinkertaisesta hemmosta, käys vilkaise peiliin, kun elät näköjään jossakin kuplassa. Katkaise hyvä mies jo napanuoras!!
- Anonyymi
Ryhdy itse huoraksi, ei tarvitse maksaa paritusmaksuja.
- Anonyymi
Aivan, saa ahne setä vielä enemmän verotonta tuloa kun hoitaa hommat itse.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078