Kyllä on aikoihin eletty. Kun nyt on ollunna lämpimiä ilmoja ja sen takia naaraat vähäpukeutuneita. Vähissä kulkeminen paljastaa armotta sen karun tosiasian että on tatuoituja naisia pilvin pimein.
Sen ymmärtää jos joku linnassa tahi merillä ollut mies on nuorena ottanut kuvia ihoonsa, mutta että naiset pilanneet ulkonäkönsä tatuoinneilla.
Kyllä ei ollut silloin ennen tatuoituja naisia yhtäkään kylällä. Ei yhtäkään!
Orimattilan tatuoidut naiset ennen ja nyt
25
1312
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Ei ole kyllä kaunista katseltavaa.
- Anonyymi
Tatuointi (naisella ta miehellä) kertoo yleensä sen saman asian: Olen kouluja käymätön vajakki, mutta kuvittelen olevani jotain enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatuointi (naisella ta miehellä) kertoo yleensä sen saman asian: Olen kouluja käymätön vajakki, mutta kuvittelen olevani jotain enemmän.
Erittäin hyvin sanottu.
- Anonyymi
Mitähän sellainen etenkin naisimmeinen ajattelee kun kuvia itseensä ottaa.
- Anonyymi
Hieno aloitus fossiililta. Ei se ulkonäöstä kiinnostus johdu vaan seniilinä olosta. Tsemppiä jatkoon
- Anonyymi
Heikko itsetunto vaikuttaa.
- Anonyymi
Joo, ei normaali-ihminen tatuointeja ota.
- Anonyymi
Ite meinasin ottaa selkään ison ankkurin. Veturi-Villen muistoa kunnioittaen.
- Anonyymi
Mitenkäs se ankkuri veturi-Villeen liittyy?
Ota ennemmin Hennan asema tatuointi niin edes hieman menee sinne veturiin päin.
Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla!On muuten ideaa. Hennan kannattajille se siltakaari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten ideaa. Hennan kannattajille se siltakaari!
Jokainen joka uskoo Henna-hankkeeseen ottakoon itseensä Hennan siltakaari tatuoinnin.
Orimattilassa voitaisiin toden teolla harkita myös kuntavaakunan uudistamista siten että se nykyinen hevonen vaihdettaisiin pois ja tilalle Hennan siltakaari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen joka uskoo Henna-hankkeeseen ottakoon itseensä Hennan siltakaari tatuoinnin.
Orimattilassa voitaisiin toden teolla harkita myös kuntavaakunan uudistamista siten että se nykyinen hevonen vaihdettaisiin pois ja tilalle Hennan siltakaari.Hennan siltakaari on upea monumentti. Kaupungin tulisi se paremmin jalostaa sillä päivittäin sen näkee kymmeniä tuhansia ihmisiä. Harva vaan tietää mikä sen siltakaaren takana onkaan... loistava jalokivi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla!Jaa, että miten liittyy? Einolla itsellään oli myös ankkuri tatuointi. Että miten se nyt liittyy sitten!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, että miten liittyy? Einolla itsellään oli myös ankkuri tatuointi. Että miten se nyt liittyy sitten!?
Olkos Eino tatskattu jätkä? Tuota en tiennynnä vaikka Felinin tunsin vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkos Eino tatskattu jätkä? Tuota en tiennynnä vaikka Felinin tunsin vuosikymmeniä.
Eino Armas on kylän legenda. Kaikkea ei moni usko/tiedä
- Anonyymi
Villellä oli kaikki veturimallit tatuoitu ympäri kehoa, aina höyrykoneista lähtien.
- Anonyymi
Juu ja resiinoitakin
- Anonyymi
Kannattais siirtyä nykyaikaan eikä elää siellä kivikaudella ei kaikki halua olla samanlaisia muumioita,miks on vaikea hyväksyä että joku uskaltaa tehdä jotain mitä haluaa eikä ole samanlainen paheksuja lammas kyllä on pienet murheet jos jonkun ulkonäkö noin ahistaa .
- Anonyymi
No no. Eipä saa arvostella muita.
- Anonyymi
Itse olen tatuoimaton ja hyväihoinen mies. Katson nenänvartta pitkin näitä tatuoituja, olkoon miehiä, naisia tai niitä jotka ei itsekään tiedä kumpia ovat.
Sen huomaa että kyllä häpeävät itseään, mutta minä olenkin valioyksilö. Treenattu, 190 cm ja hieman yli 100 kiloa tiukkaa lihasta. Hyvät vaatteet ja voimakkaat piirteet.
Elämä on ihanaa.- Anonyymi
Olen Raksa-Ranen kanssa samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Raksa-Ranen kanssa samaa mieltä.
Eiköhän Rane ole max 170 pitkä ja liian laiha tai sitten vatsakas ns. laihaläski joka kulkee kirpparikuteissa joka liikkuu vain pimeällä kun häpeää olemustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Rane ole max 170 pitkä ja liian laiha tai sitten vatsakas ns. laihaläski joka kulkee kirpparikuteissa joka liikkuu vain pimeällä kun häpeää olemustaan.
Rane saattaa sulkahattu päässä ylttää 170cm korkeuteen. Haisee myös eritteelle.
- Anonyymi
Aika vähän näkee tatuoituja Orimattilassa. Johtuu siitä kun täällä ei ennää ole paljon nuorempaa porukkaa vaan eläkeläiset ovat enemmistönä. Ilta tuulen viesti soittelee jo kaupunkille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3073346Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112489Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152275- 2562013
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2851590- 871525
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441296Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153