Pituutta 165, painoa 70 kg! huh huh, melko tuhtia!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/efa84037-562c-4c79-b172-88c3bfb6c2d0
Suomalainen keskivertonainen on lyhyt punkero
14
81
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan järkyttävää.
- Anonyymi
Monella suomalaisnaisella myös aivan kamalan huono iho, kun jo nuoresta paljon valvottu, tupakoitu ja törpötelty. Moni syö väärin. Joko mättöä tai pelkkiä kasviksia ja ei rasvoja. Iho on löystynyt, harmaantunut, rei-illä ja juontunut ennen aikojaan. Peitellään sitten meikkivoiteella/-puuterilla. Zombisukupolvet.
- Anonyymi
So, without makeup, aika karheanahkoja.
- Anonyymi
Pääsee alamäet helposti, kun vaan menee kierimällä kuin pallo.
- Anonyymi
Onneks ite oon yli 180 cm ja painan toki 75 kiloa atm, joka on hieman liikaa, mutta itselle sopiva paino on noin 65 kiloa. No sitä kohti. On tässä ennenkin laihduteltu. Niin ja olen nainen.
- Anonyymi
Moni nainen syö ja juo joka nostaa kehon painoa, ei auta mutaman kilometrin kävelyt mitään. Kaikki lähtee kulutuksesta, länsimainen ihminen syö ja juo itsensä ylipainoiseksi. Moni käyttää myös voimakasta kasvojen ehostus meikkiä, joilla kompensoidaan heikkoa itse tuntoa. Luonnon kaunis nainen ei tarvitse meikata itseään vahanukkemaiseen lookkiin.
- Anonyymi
Ihanko totta, syökö moni nainenkin? 😳 Luulenpa vähän niin, että harvassa on ne, jotka ei syö. Ellei sitten makaa letkuissa syystä tai toisesta. Täällä yks nainen, joka syö ihan joka päivä. Oonkohan ainut laatuani?
- Anonyymi
Aloittaja, mitä sinä haukut naisia. Pituus 165, paino 70 kg, ihan normaalipaino, ei tuollainen ole mitään lihavuutta.
Nainen tai mies saa olla normaalipainoinen, ei tarvitse olla mikään kukkakeppi.- Anonyymi
Lievä ylipaino se on bmi:llä
Yleisesti jos sitten ei kehonrakentaja ja lihasmassa paina, niin ylipainoo on kaikki oman pituuskymmenyksen ylittävä. Eli 165 cm naisella kaikki kilot yli 65 on ylipainoo
Ap ei huomannut, että keskiverto mies on 177cm ja 86 kg, siis BMI 27.6. Lievän lihavuuden raja on BMI 25 ja merkittävä 30.
Miesten keskiarvo on 1.9 yksikköä isompi kuin naisten eli merkittävästi tuhdimpaa!!!
Mainittavaa on, että BMI on huono mittari MUILLE kuin laihoille läskeille. Jos on lihaksia ja urheilee, ilman että näyttää lihaskimpulta, ja rasvaprosentit 9% (Hunk kunto) voi saada keveästi MBI 25-30, lihaskimppuista puhumattakaan. Samoin itse olin n27v 54kg ja 158cm BMI 21.6 (minulle tarttuu lihas helposti, urheilin todella paljon), mutta en enää löytänyt naisten vaateosastolta sopivia vaatteita, 34/XS housut tippui lantiolta nilkkoihin ilman vyötä, vatsalihakset, reiden ja kädenlihakset erottui selvästi ja rinnat oli koko A tai AA (rintarauhanen kasvoi vasta raskaudessa, joten kaikki mitä oli silloin rasvaa). Vaikka olin keskellä normaalipainoa, ympäristö alkoi huolestua että olenko ajautumassa syömishäiriöön. Sinne asti en mennyt, onneksi. Samoin urheiluseurassa näki useampia anorektikkoja, esim. 180cm ja 55kg oli kohta missä laittoivat nuoren letkuruokintaan, ja reilu 60 kg kohdalla oli jo syömishäiriöklinikan asiakas.
Mitä kokemattomampi mies, sitä useammin mies luulee, että nainen painaa 50kg, Jos nainen on urheilullinen, hän voi näyttää hoikalta ja painaa helposti 65-70kg.- Anonyymi
Mä oon 158cm ja n.80kg. En tiedä miksi näin?
- Anonyymi
Mites ne miehet..... kaikki aivan upeita, en lähtisi kyllä moittimaan yhtäkään !
- Anonyymi
En ymmärrä, mitä tuossa nyt on ihmettelemistä. Tuon pituisen normaalipaino on haitarilla: 50.37 kg - < 68.06 kg eli tuohan on vain kaksi kiloa ylimääräistä normaalipainon ylärajalla tuohon pituuteen nähden eli lievää lihavuutta. Tuon painoinen nainen ei edes näytä ylipainoiselta vaan normaalipainoiselta. Toki kannattaa pyrkiä olemaan siellä normaalipainon keskijanalla, jos mahdollista, ja välttää sitä ylipainoa ihan terveyden vuoksi.
- Anonyymi
*Korjaus tuohon edelliseen viestiin, siis "tuohan on vain kaksi kiloa ylimääräsitä normaalipainon ylärajalta tuohon pituuteen nähden eli lievää lihavuutta.
Lisäys tuohon edelliseen viestiin. Ei se paino kerro sitä kehon kostumusta vaan se rasvaprosenttimittaus. Normaalipainoisellakin voi olla korkea rasvaprosentti ja sisäelinten ympärillä paljon haitallista rasvaa. Kaikki vaan sinne rasvaprosenttimittauksiin ja mittanauhat esiin, että saa vyötärönympäryksen mitattua. Lenkille ja salille.
;) ;O
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203