En mahda mitään, mutta oikeiden aikuisten naisten isot tissit ja peput saa pääni järjettömän pyörälle.
Kaikenlaisia muita naisia on ollut, mutta tuollaista ihanuutta en ole saanut kokea, olisiko Porissa mahdollisuuksia täyttää unelma?
Isot ne olla pitää
33
3303
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mää laittosin sulle meilaten. Jos sää kiinnostusit, ni heit breivillä.
- Anonyymi
Ei olis.
- Anonyymi
Siis ihminenhän ei voi sille mitään mikä ulkonäössä on. Jotkut on kauniita ja puoleensa vetäviä ja toisilla on omat ongelmansa jotka saa aikaan turn off efektejä. Tiedän omien vaikeuksiieni kautta ettei kukaan ole niin huono ettei kelpaa kellekkään.
Tämä koskee kumpaakin sukupuolta. Ja meidän miesten kannattaa tajuta ettei naisella ne isot rinnat ole aina hyvää. Mutta nämä on asioita jotka luonto on antanut.- Anonyymi
No nyt ei ihan auennut minun, siis aloittajan pointti. Nimenomaan en halua prinsessoja vaan kuningattaren. Kaikki ulkoinen tehostaminen ja teennäisyys on ihan muuta, kuin arvostan.
Se, että pidän isoista rinnoista, pyllyistä ja kypsään ikään päässeistä oikeista naisista ei tarkoita, että jotenkin aliarvostan muunlaisia naisia, ei.
Olen hyvä rakastaja ja minua henkilökohtaisesti kiinnostavat vain mainitsemani naiset, ei se tarkoita että jotenkin arvostelisin muunlaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt ei ihan auennut minun, siis aloittajan pointti. Nimenomaan en halua prinsessoja vaan kuningattaren. Kaikki ulkoinen tehostaminen ja teennäisyys on ihan muuta, kuin arvostan.
Se, että pidän isoista rinnoista, pyllyistä ja kypsään ikään päässeistä oikeista naisista ei tarkoita, että jotenkin aliarvostan muunlaisia naisia, ei.
Olen hyvä rakastaja ja minua henkilökohtaisesti kiinnostavat vain mainitsemani naiset, ei se tarkoita että jotenkin arvostelisin muunlaisia.Minä olen juuri sinun unelmiesi kuningatar. Harmi vaan kun en ole Porissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen juuri sinun unelmiesi kuningatar. Harmi vaan kun en ole Porissa.
Ei sitä mitä todella haluaa voi rajata etäisyyksin, ainakaan minä en.
Mutta unelmaksi jää ja se on sekä minun, että kuningattaren tappio, molemmat jää paljosta paitsi.
Ymmärrän nyt, että tämän toimijan kautta ei saa kontaktia hakemaani naiseen, koska se ilmeisesti on sääntöjen vastaista, harmi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä mitä todella haluaa voi rajata etäisyyksin, ainakaan minä en.
Mutta unelmaksi jää ja se on sekä minun, että kuningattaren tappio, molemmat jää paljosta paitsi.
Ymmärrän nyt, että tämän toimijan kautta ei saa kontaktia hakemaani naiseen, koska se ilmeisesti on sääntöjen vastaista, harmi.Antaisin sulle unohtumattoman kokemuksen. Ihanasti haaveilit musta... tai siis meistä isorintaisista ja peppuisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisin sulle unohtumattoman kokemuksen. Ihanasti haaveilit musta... tai siis meistä isorintaisista ja peppuisista.
Aikuisen muodokkaan naisen kokeminen on ollut unelmani jo pitkään ja olisi unelmien täyttymys, tuntea aikuisen naisen pehmeät täyteläisen muodot ja viedä hänet huipulle kaikin tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuisen muodokkaan naisen kokeminen on ollut unelmani jo pitkään ja olisi unelmien täyttymys, tuntea aikuisen naisen pehmeät täyteläisen muodot ja viedä hänet huipulle kaikin tavoin.
Toivottavasti unelmasi toteutuu ja saatte molemmat nauttia. Nainen, kun viet hänet huipulle, pidät hänet siellä, annat hänen tuntea himosi ja näytät taitosi. Sinä, kun nainen antaa sinulle huikean kokemuksen, sellaisia me osaamme antaa. Kaiken kruunaa rakastelu loppuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisin sulle unohtumattoman kokemuksen. Ihanasti haaveilit musta... tai siis meistä isorintaisista ja peppuisista.
Minä hyvin mielelläni tutustuisin sinuun nainen joka omistat ison pepun ja isot rinnat, olen 54v mies ja tykkään yli kaiken rehevistä naisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä hyvin mielelläni tutustuisin sinuun nainen joka omistat ison pepun ja isot rinnat, olen 54v mies ja tykkään yli kaiken rehevistä naisista
Kiva kun tykkäät 🥰
Mistä päin olet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun tykkäät 🥰
Mistä päin olet?Kyl mäki kiinnostuin susta, naisellinen nainen. M45 tre
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen juuri sinun unelmiesi kuningatar. Harmi vaan kun en ole Porissa.
Nainen mistäs olet kun et porista. Kelpaisko oulun suunnalta mies juttuseuraksi. Laita viestii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin mies joka rakastaa täyteläisiä naisia. Olis kiva jutella sellaisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen mistäs olet kun et porista. Kelpaisko oulun suunnalta mies juttuseuraksi. Laita viestii
Lähempänä Oulua olen kuin Poria. Tosin sinnekin on matkaa, mutta ei välimatka juttelua estä.
- Anonyymi
Siis miten ihmeessä tästä ketjusta on poistettu jopa 21 viestiä? Jo täytyy olla todella ihmeellinen aihe, kun niin paljon laitettu poistettavia viestejä.
- Anonyymi
Tämän hetken luku 63
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän hetken luku 63
Onkohan jo sivuston uusi ennätys? Iäkkäämmät runsasmuotoiset naiset ovat järjettömän haluttavia ja siinä mielessä kyllä ymmärrän, että aloitukseeni on tullut paljon kommentteja, kypsät iso tissiset ja peppuiset naiset varmasti monen haave.
Mutta en ymmärrä mikä tekee aiheesta sellaisen, että suurin osa pitää poistaa, onko tuollaisten ihanuuksien haluaminen jotenkin outoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän hetken luku 63
Nyt jo 89 🤡😜💀
- Anonyymi
Voi eih! Mullakin on aika leveä perse ( lantio) ja odotan "omaa kuningastani" yhä yli 60-vuotiaana varsin hyvin "säilyneenä" aikuisena miehenä ( sinkku). Oliko yllätys!?
Eihän iällä ole merkitystä - sanotaan, ne ovat numeroita!? Mutta itse en kovin nuorista silleen ole kiinnostunut edes! "Kypsä mies", henkisesti ja noin on mielenkiintoisin!
Siksi aikuista itsekin mielin ja ihastelen jos vuelä mies on miel. kookas, pitkä (sieltä sun täältä).
Onhan ns. normaali miehinen kapea lanne leveät hartiat ja ei liikaa ylipainoa yms. ovat upean kiinnostavia aikuisemmassa miehessä!
Mielipide tämäkin!😍Moikka, olisi kiva tutustua sinuun yli 60v hyvin säilynyt nainen koska tykkään aikuisista naisista ja kerrot että sinulla on leveä perse niin olisit juuri ihannenaiseni. Minä olen 54v, sinkku, raitis, rehellinen mies. Painoa on 82kg, pituutta 172 cm eli en ole kauhea pitkä mutta tutustumisen arvoinen. Minä asun etelä-savossa ja olisin todella halukas tutustumaan sinuun. Hyvää viikonloppua
- Anonyymi
Ymmärrän täysin aloittajaa. Eilen olin anopin kanssa mustikassa ja siinä kun koko päivän edessä oli mahtava iso perse pystyssä ja isot raskaat tissit heilui edes takas, oli kyllä vaikeaa piilotella 17cm paisunutta housuissa.
Vieläkin näen silmissäni sen ison ahterin pystyssä ja tissit heilumassa.
Tietenkään en koskaan anopin kanssa tekisi mitään, muiden vastaavien kanssa en voisi vastustaa kiusausta.- Anonyymi
Samanlainen kokemus täällä viime elokuulta. Tuli marjametsässä ihailtua useamman tunnin ajan anopin isoa pyöreää, hyvin istuviin tuulipuvun housuihin pakattua pyllyä, joka tietysti oli sopivasti pystyssä suurimman osan ajasta. Raskaat tissit heilui ihanasti t-paidan alla.
- Anonyymi
Täällä olisi myös yksi muodokas nainen, jos nyt jotakin sattuu kiinnostamaan.
- Anonyymi
Viestitä,mistäpäin olet? jukkap999 at gmail.com , kyllä minua kiinnostaisi
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa, kypsät muodokkaat naiset parasta mitä on. Pelkkä ajatus runsaista tisseistä ja pepuista saa etumuksen pullottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa, kypsät muodokkaat naiset parasta mitä on. Pelkkä ajatus runsaista tisseistä ja pepuista saa etumuksen pullottamaan.
Onpa hyvä etten ole muotoineni sun seurassa, muuten sulla pullottais koko ajan 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hyvä etten ole muotoineni sun seurassa, muuten sulla pullottais koko ajan 😉
Ja saisit herkkua varmasti ja tarpeeksi, ei annettaisi pullotuksen mennä hukkaan🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saisit herkkua varmasti ja tarpeeksi, ei annettaisi pullotuksen mennä hukkaan🫢
Enhän minä pystyisi mitenkään pitämään siitä näppejäni erossa, kuten et sinäkään muodoistani 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä pystyisi mitenkään pitämään siitä näppejäni erossa, kuten et sinäkään muodoistani 😊
Siinä onkin mistä pitää kiinni ja ihan kaksin käsin ☺️
Wau!! Muodokas,halukas uhkea nainen juuri mistä haaveillut pitkään.
Ehkä upein ja ihanin nainen sexleikeissä oli kookas uhkea jonka luona vierailin kun molemmilla halut hyrräsivät.- Anonyymi
jusajuba63 kirjoitti:
Wau!! Muodokas,halukas uhkea nainen juuri mistä haaveillut pitkään.
Ehkä upein ja ihanin nainen sexleikeissä oli kookas uhkea jonka luona vierailin kun molemmilla halut hyrräsivät.Joo, mäkään en ole unohtanut...😘
- Anonyymi
Mä olen katsonut big brotherissa sitä iso kokoista nuorta transunaista ja pitää sanoa että vaikka hän olisi maailman viimeinen nainen niin olisin ilman niinkuin olen ollut jo kauan muutenkin! Siis ei 180cm nainen jolla on kymmenen tuhanen litran hinkit yms ole normaali ja kaunis! Tai voi 30v kohdalla olla muttei 40-60. Eikä tämä ole pelkkä mielipide vaan tietynlainen fakta!
Ketjusta on poistettu 153 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070