Kouvolaa paskaksi haukkunut on ite ihan paska. Ei tiedä hyvästä mitää. Meillä ainaki on ihanaa. Onko teillä?
Millainen kouvola?
6
243
Vastaukset
- Anonyymi
Hauskaa on terassil. Huomisesta en sitten tiiä.
- Anonyymi
hauskaa maksella kalliimmalla huurteiset kun että saisit kaupasta paljon halvemmalla ja voisit juoda omalla terassillasi tai vaikkapa muuallakin?
- Anonyymi
Niin no sehän tosin riippuu siitä oletko lellitty lapsi vai itse työlläsi aikaansaanut onnesi vai miten nyt onkaan.
Kallista siellä ainakin, luottotiedot kun suamivaltiossa tuppaa lähtemään rehellisiltäkin ihmisiltä kun et paskiaiselle suostu maksamaan vaikka polliisi käskee. no eihän tosimies mikään nöyristelijä ole.
niin no ainakin metässä voipi asua jos tarkenee sitten talvellakin vai tuleeko viranomaiset hätistämään? - Anonyymi
mitä helvetin ihanaa on kun on vastuulla ikuisesti muksut ja niiden elämä sai raudet yms. paska.
sen päälle revitte varmaan joka muksulta puolet heidän tuloistaan vielö kun kotonanne asuvat.
pienempänä ne oli vielä niin sulosia ai että, paapoitte niin maan pirusti, sitten tulee 18 täyteen niin ne muuttuukin teidän vuokralaisiksi ja on teidän tiellänne.
napsitte rahaa niden työttömyyskorvauksesta tietysti puolet ja käytte sikailemassa teneriffalla.
paremp ise on elellä vain kaksin ilman kakaroita eikä tarvi kuunnella saati to tella vittupäitä elellen niiden pillin mukaan.- Anonyymi
Olisivatko tulleet vanhempiinsa?
- Anonyymi
onhan se niin "ihanaa" kun pankki lainaa.
tosimiehet ostaa talonsa ja mökkinsä sillä rahalla mitä oikeasti on.
taikinavellihousut ruikuttaa pankille "antakaa lainaa" että saavat unelmalukaalinsa kuspäät.'
t: suomen kovin jätkä -78
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996