Kuulemma entisen tokmannin kohilla havaittu iltaisin ja öisin outoja ääniä ja näkyjä ovatkohan kummituksia? Mitä ootte mieltä ja oletteko havaintoja tehneet?
Kummituksia Juuassa
21
1172
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siel on kummituksia havaittu ja hieman siitä tiheään metsikköön joka taitaa olla osittain hautausmaalla. Havaintoja on keskiviikkoisi ja lauantaisin yöllä
- Anonyymi
Hautausmaalla on kovin rauhallista, onneksi.
- Anonyymi
On huhuttu kummitusten lepäilleen veistospuistossa ja siirtyneen hämärissä hautuumaantaustoille.
- Anonyymi
Kerran kävin Erosen grillillä syömässä makkaran ja Tokmannin kohdalla alkoi peräreiästä kuulumaan outoja. Mahdoton humina ja vihellys. Olisiko ollut kummitus asialla.
- Anonyymi
Muistiko pyyhkiä edes perseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistiko pyyhkiä edes perseesi.
Ei oo tapana. Annan kikkareiden kuivua ja varista itsestään pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tapana. Annan kikkareiden kuivua ja varista itsestään pois.
Yleensä tulee mustarastas ja nokkii kikkareita loput voi varista.
- Anonyymi
nykyisen vai entisen tokmannin?
- Anonyymi
Valkeinen, Taivaanpankko, Nieminen seudulla kummittelee.
- Anonyymi
Taivaanpankolla valkoinen kummitus. Sanoi "huhuuuuhuuu huhuhuuu" ja juoksi tai leijui metsään. Rasautti koffin tölkin siel puskassa ja röyhtäsi. Epäilen että oli kummitus.
- Anonyymi
Kyll siel joku kummitus lakana päällä juoksenteli.
- Anonyymi00015
On juuka on täynnä kummituksia.
- Anonyymi00016
Mulla stetoskooppi ja magniitturi jolla löydän kummitus alueet. Juuan kylän kupeessa läntinen reunalla on kaistale jossa paradoksaalisia ilmiöitä saa irti.
- Anonyymi00023UUSI
Ota mukaan myös vibraattori.
- Anonyymi00017
Eevalanpelto Juuassa. Sinne ne kummitukset vaeltavat hautuumaalta etsien tietä toiseen paikkaan.
- Anonyymi00019
Onko eevalanpellolla portti toiseen ulottuvuuteen. Onko se vastaus jokaiseen keskusteluun?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko eevalanpellolla portti toiseen ulottuvuuteen. Onko se vastaus jokaiseen keskusteluun?
Kyllä,siellä on glory hole
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä,siellä on glory hole
Glory holestasta pääsen sinne mistä olen alun perin lähtöisin ja seuraavan elämän jatko.
- Anonyymi00018
Zombeja on juuan hautausmaalla. Sen takia se on aidattu.
- Anonyymi00022UUSI
Kun kuolema koittaa niin ajattelin eevalanpellolle laahustaa kummituksena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564