osako joku sanoa

unen nähnyt

tästä mitään,näin seuravalaisen unen viime yönä.

olin isolla matkustaja laivan kannella olimme keskellä merta ,annoin ikän kun ohjeita lähestyville helikoptereille ,miten laskeutua kannelle,helikoptereissa oli jotakin sotilaita tai terroristeja, mutta kumminkin he eivät olleet vihamielisiä tai ei ainakaan näyttänyt sitä minulle.

jotenkin käsitin että heidän tulo laivalle ei ollu kenekään muun tiedossa kun minun, ja koin oloni vaikeaksi koska tiesin heidän tulostaan,koska en kertonut siitä muille.

en tiedä onko tämä vaan typerä uni,se miksi aloin miettiä sitä,oli että vaimoni mainitsi eilen lukeneensa ,erästä kristilisestä seminaarista joka myös on osittain laivalla ja ruotsissa,hän kertoi sen tänään ,asia kiinosti minua koska siellä on kiinostavia aiheita ja luenoitsioita mm pirkko jalovaara.

asialisista vastauksista kiitän

2

368

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hengelliseen toimintaasi ja kuinka sen käsität. olet epäteitoinen ja koet syyllisyyttä, kuten tässäkin tapauksessa, kun et kertonut muille näistä matkustajista, vaikka et tiennyt olivatko he terroristeja, vai sotilaita.
      Tämä kuvaa sinäistä käsityskykyäsi hengellisistä asioista. epäilet joitakin ja yksi on se konferenssi ja sen osanottajat, haluaisit varoittaa, mutta et ole itsekään täysin varma ja koet siksi syyllisyyttä. tässä selitys.

• varoitus

jalo vaara laivalla? helikopterilla tuli pelastajia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 137
      1772
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      242
      1195
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      869
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      259
      637
    5. Eikö sen tyhmäkin tajua,että rakastan...

😘
      Ikävä
      33
      581
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      561
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      218
      551
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      531
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      19
      474
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      466
    Aihe