Asun Pähkinärinteen LUMO -asuonnossa.
On kuin asuisi mikämikä-maassa. Koskaan et tiedä, mitä sotkua tulee eteen rappukäytävässä tai hississä. Et koskaan.
Täällä asuu pääosin virolaisia, latvialaisia ja romaneja. Kuten jokaisessa LUMOn keskittymissä.
Onko siinä jotain väärää? Tulkaa katsomaan ja viihtymään. :) You do the math.
Itse olen eronnut poliisi, joten minua ei haittaa paskan jauhajat - tai muut virolaiset. Mutta en voi todella suositella kenellekään.
Kokemuksia LUMO -asunnoista - tässä tulee
Anonyymi
1
511
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän lumo saa muita kuin mamuja varma vuokra meidän verorahoista. Haju aivan kaamea roskaa ja paskaa pihat täynnä. Näin hyvinvointi suomessa paska kansaa hyysätään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 595060
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1784378- 724068
- 1334043
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans533755Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe843579- 1163253
- 572988
- 252766
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172584