Eilen illalla tuli semmonen tunne etten pystyisi niellä kunnolla. Tälläkin hetkellä on juuri semmoinen tunne, et en pysty niellä edes sylkeä.
Oisko kellään kokeneella mitään vinkkejä?
Onko se vain jännitystä tai ahdistusta? Pitääkö käydä lääkärissä?
Olen 13 ja tämmöistä ei ole käynyt kertaakaan.
Nielemis"vaiva"?
5
375
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaiva jatkuu, käy vaikka ensin sairaanhoitajalta kysymässä. Saattaa olla jännitystä jos on siihen taipumusta, mutta voisiko olla esim. heinä-allergian oire ? Sekin olisi hyvä tutkia ihokokeella (ei satu) terveyskeskuksen kautta saadulla lähetteellä.
Heinä-allergiaan on saatavilla reseptivapaita lääkkeitä, mutta kysy ensin terveyskeskuksessa asiaa.- Anonyymi
Helpompi tapa todeta tuo allergia on ostaa apteekista pari euroa maksava allergialääke. Jos se toimii, sinulla on allergia, jos ei se on jotain muuta.
- Anonyymi
Mulla tulee toi jos rupee ahdistaa ja jänskättäää
- Anonyymi
Joo sama esim kun nielasin vettä niin luulin että meni henkeen meni ne mutta taiskin vaan mennä alas hitaasti pimeeseen paikkaan
- Anonyymi
Nielemisvaikeus on usein stressin aiheuttamaa. Sitä on varmasti kaikilla joskus. Siis psyykkistä ymmärtääkseni useimmiten. Jos tuo tunne jatkuu, lienee syytä käydä lääkärin juttusilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155