Unelmien kumppani

Anonyymi

Millainen se on?

45

708

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumppani suunnilleen samanikäinen kuin itse olen. Läheisyyttä, mutta seksiä harvoin, koska se ei ole minulle enää tärkeää. Yhteisiä harrastuksia. Mukavaa yhdessäoloa. Mitään pakkoa ei ole saada ketään, viihdyn hyvin yksin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      En tiedä.

    • Anonyymi

      Terävä ja tervehenkinen, näistä kahdesta on hyvä lähteä liikkeelle

      • Anonyymi

        Tylsä parempi


      • Anonyymi

        Nuo ovat hyviä asioita, mutta tylsäkin voi välillä olla.


    • Anonyymi

      Seksihullu 😛

      • Anonyymi

        🤮🤮🤮🤮


      • Anonyymi

        Eiku täysin päinvastoin, seksin tarve loppunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku täysin päinvastoin, seksin tarve loppunut.

        Eikö kumppanin kanssa luista enää 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kumppanin kanssa luista enää 🤣

        Ei minulla ole ollut kumppania moneen vuoteen. Ei tunnu olevan mitään tarvetta sellaiselle. Kaverina vain ehkä joku joskus.


    • Anonyymi

      No se yksi mies!…. Joka tykkää toisesta naisesta..

    • Lämmin, mukava, huumorintajuinen,huolehtiva ja ilo silmälle.

    • Anonyymi

      Mies, joka olisi uskollinen, rehellinen, huumorintajuinen, hyväkäytöksinen, savuton, alko minimissä. :) Lapsikuviot ja lemmikkieläimet eivät kuulu suunnitelmiin.

      • Anonyymi

        En ymmärrä mitä kukaan voi saada tuollaisesta elämästä. Ei lapsia, ei lemmikkejä? Mitä sitten? Mistä pidät huolta? Mitä teet?


      • Anonyymi

        Mikä sun olemisen tarkoitus on? Elää itsekkäästi itsellesi? Mitä niinkuin.. teet elämässäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mitä kukaan voi saada tuollaisesta elämästä. Ei lapsia, ei lemmikkejä? Mitä sitten? Mistä pidät huolta? Mitä teet?

        Minulla on lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on lapsia.

        Se on iso vastuu. Miten voit siis sanoa ettei lapsikuviot kuulu elämääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on iso vastuu. Miten voit siis sanoa ettei lapsikuviot kuulu elämääsi?

        En halua hoitaa kenenkään pieniä lapsia.


      • Anonyymi

        On se jännä, että joidenkin on näkemä vaikea tajuta, että kaikki ihmiset eivät halua elämältään samoja asioita. Löytyy yllättävänkin paljon ihmisiä, jotka eivät aio lapsia hankkia (kukin eri syistä) tai jotka eivät halua nurkkiinsa eläimiä (esim. allergiasyyt). Täällä on nyt useita eri huutelijoita ketjussa.


    • Anonyymi

      Ymmärtävä, välittävä, tsemppaava. Sellainen olisi unelmakumppanini.

      • Anonyymi

        Nuo oli niitä edellytyksiä. Jokin vahva yhteys, kokemukset, tietty samankaltaisuus. Ihminen, jota ilman et halua elää.


    • Anonyymi

      Hänen kanssa voi olla oma itsensä. Intohimo on ääretön ja samanlainen huumori. Yhdessä meillä on hauskaa. Vahvistetaan toisen itsetuntoa (jahka tutustutaan lisää ja opitaan..)
      Hänen avulla opin itsenikin.

      Opin puhumaan asioista ja uskallan näyttää tunteeni hänen seurassaan. Turvallinen. Hellä. Sopivan raju samassa paketissa tietysti myös 😉
      Kunnioitetaan toisiamme. Kuunteleva. Samat arvot. Tuoksuu omalle, kuulostaa mun mieheltä, näyttää omalle ja tuntuu oikealta.

      Kosketus, siitä saa aina niin paljon, mutta ei koskaan tarpeeksi.
      Sielun puolikas, veriveljeni, sielut yhteen kietoutuen jaamme toisillemme energiaa, aurinkoni, joka valaisee taivaani.
      Hänen kanssa ollessa pelko on vieras sana.
      Hieman ujo, hieman rosoinen, herkkä kovan pinnan alla. Intuitiivinen vaikka liekö itse sitä näkee:)
      Tukee, seisoo rinnallani, jakaa myös murheensa ja ilonsa.
      On oma itsensä, kaikkine puolineen. Harkitsevainen, varovainen... mutta uskaltaa myös heittäytyä.
      Hän näyttää mitä rakkaus on, elää sen toteen kanssani joskus - kenties.
      Ilman häntä olen niin keskeneräinen.
      Sellainen, että en koe elämää enää niin mielekkääksi ilman häntä.

    • Anonyymi

      Luotettava, jonka seurassa voi olla oma itsensä. Tukee ja kannustaa, ei ilkeile.

      • Anonyymi

        Kiva vastaus


    • Anonyymi

      Kuoli vauvana ripuliin niin ei harmi kyllä ehditty tutustumaan.

      • Anonyymi

        Äidin ylpeä poika olen joo. Äiti olet väsynyt kun päivän luurannut s24 :llä, taas.
        Taputtaisin päätäsi mutta kun jouduin tekemään kotityöt chättäilysi aikana iltaa myöten ja nyt nukut niin en uskalla jos heräät. T. Veetisi 12v


    • Anonyymi

      Kai sen tietää kun kohdalle osuu.

      • Anonyymi

        ❤️


    • Anonyymi

      Sellanen, mitä ei kuule eikä nää. Ihan paras.

      • Anonyymi

        Näkö veks ja kuulo myös, sen jälkeen etsintäreisulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkö veks ja kuulo myös, sen jälkeen etsintäreisulle?

        Tuskin. En etsi, enkä edes haluu löytää.


    • Anonyymi

      Sillä on käsinsolmitut verkkosukat. Jos on, nehän on kai solmuja risteyksessä.

    • Anonyymi

      Hyvä kuski ja auto.

      • Anonyymi

        You

        Parhaimmillasi


    • Anonyymi

      Lyhyesti sanottuna: Kisu mikä tykkää kehrätä juuri minun kainalossani

    • Anonyymi

      Rakastava Lempeä ja ystävällinen. Huomaavainen . Jonka syli on täynnä lämpöä ja turvaa. Jonka läheisyydessä tuntuu kuin sydän olisi päässyt kotiin ja viimeinkin voin olla oma itseni.

    • Anonyymi

      Kanssani täydellisen yhteensopiva, mutta eihän sellaista ole. Eli tärkeimmissä asioissa yhteensopiva, elämänkatsomus, maailmankuva, tärkeimmät arvot. Nuohan toki voisi jakaa pienempiin palasiin ja pitäisikin, jos niitä arvoja ihan tosissaan ruvetaan vertaamaan.

    • Anonyymi

      Aidosti välittävä ja huomioiva, vastavuoroinen. Tekee naisensa eteen paljon, ihan joka päivä. On erittäin huomioonottava.

      On se, joka on tehnyt aloitteen suhteen alkuun. On kiinnostunut ja osoittaa kiinnostusta jo ensi metreistä lukien, ei jätä asioita arvoitusten, arvailujen varaan. Käyttäytyy kauniisti.

      On avoin, kohtelias. Sanoo usein rakastavansa. On kärsivällinen, on luotettava.

      Naisena tietää sydänjuuriaan myöten, että juuri minut ja kanssani hän haluaa olla ja elää. Keskusteleva ja kuunteleva, myöskin syvällisiä ja vakavampia aiheita, ei pelkästään huumoria vaikka sitäkin pitää olla.

    • Anonyymi

      Hän se ei ollut, sen tiedän.

    • Anonyymi

      Kysymyksessä on vastaus. Eläimestä käytetään muotoa se, ihmisestä hän.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe