Satakunnasta naista jota sais nuolla pitkään?

Anonyymi

Olisko Porista tai vaikka Jazzeille tulevaa naista jonka saisin nuolla aina orgasmiin asti? Laita viestiä osoitteeseen [email protected] ja jutellaan lisää

25

1341

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko naisia porista päin paikalla ollenkaan?

    • Voi kun löytyiskin moinen nainen Satakunnasta

    • Anonyymi

      Edelleen etsin naista nuoltavaksi.

      T: Aloittaja

    • Anonyymi

      Hiljaista on :(

    • Anonyymi

      Moi, huomasin vasta nyt tämän sun ilmoituksen, olisin nuori nainen Porista, kelpaisko? Minkä ikäinen olet?

      • Anonyymi

        No tietysti kelpaa, mutta laita aloituksessa olevaan osoitteeseen postia tulemaan ja jutellana lisää. Itse olen 39v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietysti kelpaa, mutta laita aloituksessa olevaan osoitteeseen postia tulemaan ja jutellana lisää. Itse olen 39v

        Olen 27. On meillä vähän nyt ikäeroa, haittaakohan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 27. On meillä vähän nyt ikäeroa, haittaakohan?

        Ei minua ainakaan haittaa :). Mutta laita tosiaan sähköpostia niin sovitaan tarkemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua ainakaan haittaa :). Mutta laita tosiaan sähköpostia niin sovitaan tarkemmin

        Kui iso muna teikäläisellä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kui iso muna teikäläisellä on?

        ihan normaalin kokoinen :D. En ole koskaan mitannut kun eipä sillä tiedolla mitään tee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan normaalin kokoinen :D. En ole koskaan mitannut kun eipä sillä tiedolla mitään tee :D

        Niinpä, ei sillä koolla niin väliä ole. Mitä tykkäisit tehä mun kanssa sitten jos sovitaan? Sori kun nyt kyselen hiukan eka ennen kuin laittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ei sillä koolla niin väliä ole. Mitä tykkäisit tehä mun kanssa sitten jos sovitaan? Sori kun nyt kyselen hiukan eka ennen kuin laittelen.

        No tuolla aloituksessa on olellinen sanottu ja toki kiva se on sit itsekin suuta saada. Mä nuolisin sua pitkään ja hartaasti ja sit sä voisit ottaa multa suihin. Tai toisin päin ja ehkä parikin kierrosta vois ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuolla aloituksessa on olellinen sanottu ja toki kiva se on sit itsekin suuta saada. Mä nuolisin sua pitkään ja hartaasti ja sit sä voisit ottaa multa suihin. Tai toisin päin ja ehkä parikin kierrosta vois ottaa.

        Kuulostaa kivalta. Mä en oo mikään paras ottaa suihin sitten, jos ei haittaa. Tieks tuntuisi kyllä ihan sairaan hyvältä, jos työntäsit sun kullin mun pilluun. Ah, mietin jo mitä kaikkee voitas tietysti. Tekisitkö niin? Seisooko sulla jo ajatuksestakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta. Mä en oo mikään paras ottaa suihin sitten, jos ei haittaa. Tieks tuntuisi kyllä ihan sairaan hyvältä, jos työntäsit sun kullin mun pilluun. Ah, mietin jo mitä kaikkee voitas tietysti. Tekisitkö niin? Seisooko sulla jo ajatuksestakin.

        Kortsun kanssa tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta. Mä en oo mikään paras ottaa suihin sitten, jos ei haittaa. Tieks tuntuisi kyllä ihan sairaan hyvältä, jos työntäsit sun kullin mun pilluun. Ah, mietin jo mitä kaikkee voitas tietysti. Tekisitkö niin? Seisooko sulla jo ajatuksestakin.

        Kaikki naiset osaa ottaa riittävän hyvin suihin :). Ja kerron sit mikä tuntuu hyvältä. Kyllä paneminenkin on mahdollista, mutta sit tarttis olla kortsu käytössä tietysti. Mutta laita nyt vaan sähköpostia ja jatketaan sitä kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset osaa ottaa riittävän hyvin suihin :). Ja kerron sit mikä tuntuu hyvältä. Kyllä paneminenkin on mahdollista, mutta sit tarttis olla kortsu käytössä tietysti. Mutta laita nyt vaan sähköpostia ja jatketaan sitä kautta.

        Eipä laittanut sähköpostia. Mutta eipä se myöskään yllättänyt. Jos on oikeasti kiinnostunut niin laittaa kyllä mailia eikä kysele täällä juuri mitään ihmeellistä :D


      • Anonyymi

        Täällä olis kiinnostunut 40v mies Porin seudulta.
        Kalulla kokoa 17/4,5
        Nuolen, panen ja muusta voidaan sopia paremmin ;)
        Saat kumilla tai paljaalla omien halujesi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis kiinnostunut 40v mies Porin seudulta.
        Kalulla kokoa 17/4,5
        Nuolen, panen ja muusta voidaan sopia paremmin ;)
        Saat kumilla tai paljaalla omien halujesi mukaan.

        Kiitos tarjouksesta, mutta minä etsin naista kuten aloituksessa lukee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta, mutta minä etsin naista kuten aloituksessa lukee :D

        Jos luet tarkemmin, niin en vastannut sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä laittanut sähköpostia. Mutta eipä se myöskään yllättänyt. Jos on oikeasti kiinnostunut niin laittaa kyllä mailia eikä kysele täällä juuri mitään ihmeellistä :D

        Juu vaikea on löytää oikeita naisia täältä. Häriköitä sitäkin enemmän


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Juu vaikea on löytää oikeita naisia täältä. Häriköitä sitäkin enemmän

        No juu häiriköitä on kyllä ja kusettajia :D


    • Anonyymi

      taas hiljeni

    • Anonyymi

      Eikö oikeasti ole naisia jotka nauttii itsensä nuolettamisesta?

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe