Rakkausviesti T:lle

Anonyymi

Tämä on tunteen purkaus (ehkä viimeinen) rakastetulleni T-miehelle S- naiselta:
Turhauttaa, koska en enää jaksa tätä. Rakastuin sinuun tammikuussa eikä ole ollut päivääkään, ettenkö olisi ajatellut sinua.
Olet muusani, majakka elämäni ulapalla. Pidän sinut aina mukana, vaikka me emme voikaan olla yhdessä. Sanon nyt, että aion poistaa yhteystietosi puhelimestani. En pysty tähän enää. Joskus kohtaa sielunveljen, kaksoisliekin, mutta elämän tilanteemme ei anna meille koskaan mahdollisuutta olla yhdessä. Rakastamme kumpikin puolisoitamme. Silti rakastuin sinuun heti, kun katsoin silmiisi, kuulin äänesi ja näin hymysi.

16

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan jäätävä viesti 🥶🥶 oikeesti! Sano ettei tää koskenu mua. 🤠 Ootko ihan tosi sitä mieltä et ei voida pitää yhteyttä enää. Ja voitko sen verra olla aikuine nainen että pistöt saman suoraan toiselta kanavalta ja omalla nimellä ni määki pääsen tästä työstään asiaa kunnolla. Onko pakko nyt irrottaa kokonaan? Sattuu 💔

      • Anonyymi

        Ookko sielultasi vähä Juice


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko sielultasi vähä Juice

        Oon. Mut aika raakaa pilaa jos oli pelkkä laulu sanotus. 🥶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon. Mut aika raakaa pilaa jos oli pelkkä laulu sanotus. 🥶

        Kolahti meinaa aika sanasta sanaan minulle tuo . Että se ois minun S nainen kuka sen kirjottanut kun ei nyt enää ole viestejä muutoin tullut. Vaikea peli tämä en ole player. Olen vaa tavalline Juissi-mehu


    • Anonyymi

      Minä laitoin sinulle sen viimeisimmän viestin..

      • Anonyymi

        😜hitsi pilli sun kans


      • Anonyymi

        Säälittävää, kun ihminen luulee, että se on jotenkin itseltä pois, kun joku rakastaa. Hakeudu toki purkamaan tunnelukkojasi terapiaan.


    • Anonyymi

      Pelle😉

      • Anonyymi

        En mä jaksa. 💔 mitä järkee elää ku ei järkee koko hommassakaan. Koska voidaa oikeesti jutella?


    • Anonyymi

      missä päin AP?

      • Anonyymi

        Etelä-Suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Suomi

        Mikä postinumero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä postinumero?

        Anna sinä jokin vihje.


    • Anonyymi

      Eroaminen ei ole mikään elämän loppu. Kuinka voit katsoa itseäsi peilistä ja todeta että kaikki on hyvin?
      Valehtelet miehellesi joka ikinen päivä . Häpeä.
      Rakastat toista henkilöä jonka kanssa et ole tekemisissä.
      Äläkä vedä mitään lapsikorttia tähän väliin, ei mene läpi moinen.
      Miltä tuntuisi sinusta jos miehesi tekee samaa sinulle?

      • Anonyymi

        Ei varmaan paljon tunnu, jos kerta rakastaa toista.
        -sivusta


    • Anonyymi

      Kyllä kahta miestä voi rakastaa yhtä aikaa!! Minä voin. Olen onnellisesti naimisissa. Eivät minun tunteeni satuta ketään. Sen toisen kanssa välillämme ei ole tapahtunut mitään. Olen onnellinen, kun hänkin on onnellinen. Oma mieheni on ihana mies, jonka kanssa olemme olleet yhdessä 20 vuotta. Ei se vaihtamalla paranisi kuitenkaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe