🥰🐶☕ Kaikkea ei voi suunnitella etukäteen vaikka kuinka haluaisi. Tapahtumista jotkut ovat iloisia ja jättävät jälkensä ihmiseen. Niinkuin nyt ylitöissä marraskuun ekana tavattu mies. Toiset ovat surullisia ja kyllä niistäkin jää jälki. Niinkuin nyt edellisen koiran poismeno. Tämän uuden version kanssa tuli tänään mieleen elämän rajallisuus. Ja se, että onko saanut elää onnellisia päiviä edes vähän.
Onneksi vielä raaka jauheliha kohensi neidin oloa joten voin siirtyä siivoamaan jälkiä. Ekaksi pitää pestä lattia ja iso matto
Elämässä tapahtuu asioita yllättäen
5
91
Vastaukset 5
- Anonyymi
Muunnoksistaan valehtelijan tunnistaa eli eri oksistaan.
Sulla on aika yksitoikkoinen tuo elämä jos kuvittelet täällä yhden ihmisen kirjoittavan kaikki kirjoitukset. Ikävä tuottaa pettymys, mutta minä en ole mikään muunnos. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa muuntautua muiksi täällä. Katsos kun elämä on ihan muualla, kuin täällä palstalla.
P.S. Aloitus tarkoittaa siis sitä, että koiraa ei voi nyt raahata edestakaisin. Podetaan nyt täällä.
- Anonyymi
Kylläpä se näin on. Kun ei voi kaikkea niin suunnitella, voi vain mahdollistaa toivomaansa lopputulosta. Ja yllätyksiä tulee aina, iloisia ja vähemmän iloisia. Kaikista niistä oppii ...tai sitten ei, jos on vain luupää = 👵
Olin aamupäivällä aika allapäin kun tein aloitusta. Olin herännyt aamulla aikaisin kovaan kolinaan. Koira sieltä tuli luokseni seiniä pitkin kolistellen. Tassut ei yhtään pitäneet ja se läähätti kuin höyryveturi. Pissutkin tuli lattialle. Pelästyin että tässäkö tämä nyt oli. Onneksi se on jo parempi ja ollaan hiippailtu ulkonakin. En tälläistä ollut suunnitellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629