Uudessa verkkopankissa näkee yleiskuvan, mutta siinä se onkin.
On kuitenkin erittäin tärkeää, että asiakkaat näkevät maksujensa tilanteen ja veloitettavan tilin tilanteen samassa, nyt ei todellakaan näy.
Varsin vaarallinen tilanne ja saa ihmiset varmasti vihaisiksi, sillä monella on erikseen ns. maksujen tili, joka on muu kuin tili johon tulee palkat ym. tulot. Tätä opetettiin hyvin paljon aikaisemmin, jotta olisi helpompi hallita talouttaan.
Kun palkkatilillä, eläketilillä on yleensä kortti jolla hoidetaan muita asioita ja jää selvästi näkyviin, mitä noiden maksujen jälkeen on. Siitä selviää esim. se onko mahdollisuutta säästää jotain.
Tietenkin tätä maksujen tiliä joutuu valvomaan ja sekin on helpompaa, kun näkyy samalla näytöllä tilikohtaiseti maksujen kanssa.
Nykyisestä epäselvästä moni ei heti huomaa, että ehkä maksutille pitää siirtää lisää esim. mahdollisten maksujen nousun vuoksi rahaa ja myös ehkä korottaa tilisiirto maksutilille kuukausittain.
Jos kaikki menee palkkatililtä, silloin on suuri vaara, että jää huomaamatta, että rahat eivät riitäkään.
Joten maksutilit käyttöön ja tarkempi mahdollisuus seurata talouttaan.
Velan puolta ei kannata käyttää jokapäiväiseen elämään, sillä nähnyt olen olen kuinka monet ihmiset lähtevät sitä kautta ulosoton asiakkaiksi. Ei ole pankille kunniaksi. Nyt ne ohjelmoivat luomaan ohjelmaa, jossa palvelut auttavat näkemään kuten ennen asiat.
Nordeassa laskujen maksu
Anonyymi
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ulosottoa voi käyttää, jos on heti maksaa käteisellä. Ei tule merkintöjä mibinkään
- Anonyymi
En ole Nordean asiakas, mutta siis nyt et näe tilisi saldoa, erääntyviä maksuja etkä maksamattomia e-laskuja? Jostain syystä en usko tuota, vaan luulen että kaikki nuo selviää, kun kirjautuu pankkiin.
- Anonyymi
Kunnon besserwisser
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875